De voorgaande vrouwtjesquote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar wie waren er dan nep en wilden hem breken?
uberhaupt is die hele tekst zo'n beetje 1 groot raadsel en brak gerijm...
en ik heb trek. bapao of cheeseburger?
die Gers heeft meerdere vrouwtjes gehad? wat een pimp!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
De voorgaande vrouwtjesZo moeilijk is die tekst niet te begrijpen en het is inderdaad geen hoogstandje.
Bapao.
40kg?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef CindieY het volgende:
Ik ken wel een jehova die flink van z'n geloof is afgevallen.
Cindy, lees eens je berichten na voordat je op enter ramtquote:
waar kom jij ineens vandaan???quote:
Uit m'n autootje, wou niet startenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar kom jij ineens vandaan???
goedeMIDDAG!
daar heb je een radio en je hebt een smartphone. geen excuus dus!quote:
Accu leeg, dus geen radio. Koude vingers, bediening van een touchscreen gaat dan ruk. Dus excuusjes genoegquote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je een radio en je hebt een smartphone. geen excuus dus!
je smartphone kan ook radio en met een knakworst kun je je touchscreen bedienen :pquote:Op zondag 29 januari 2012 14:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Accu leeg, dus geen radio. Koude vingers, bediening van een touchscreen gaat dan ruk. Dus excuusjes genoeg
Mijn touchscreen werkt volgens mij op de warmte van je vingers, weet niet of dat voor alle geldt. Knakworst had ik niet, dus niet kunnen proberen...quote:Op zondag 29 januari 2012 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je smartphone kan ook radio en met een knakworst kun je je touchscreen bedienen :p
maar auto weer aan de praat gekregen?
Capacitief. Dat werkt op aanraking niet op temperatuurquote:Op zondag 29 januari 2012 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn touchscreen werkt volgens mij op de warmte van je vingers, weet niet of dat voor alle geldt. Knakworst had ik niet, dus niet kunnen proberen...
Daarbij zit ik al dubbel over de FUP, mijn snelheid wordt afgeknepen, streaming wil niet![]()
En ja, met grote dank aan mijn toffe broer en toffe exvriend loopt de Polo weer!![]()
Ik zet hem komende nacht maar bij m'n ma, staat ie wat meer beschut
Oh jong, geen idee! Met koude vingers reageert hij veel slechter dan anders. En SGS inderdaad, je hebt het onthoudenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Capacitief. Dat werkt op aanraking niet op temperatuurSGS toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |