wtf???quote:als ik maar met je kan zijn, de rest kan me niet schelen.
Zij waren nep en ze wilden me breken,
en jij past precies op mn bagagedrager
en dat is dus wel gebleken.
jij hebt em geschreven? verklaar dan ffquote:
Ze passen bij elkaar en de rest boeit niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij hebt em geschreven? verklaar dan ff
ja, maar wie waren er dan nep en wilden hem breken?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze passen bij elkaar en de rest boeit niet.
Whopperquote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar wie waren er dan nep en wilden hem breken?
uberhaupt is die hele tekst zo'n beetje 1 groot raadsel en brak gerijm...
en ik heb trek. bapao of cheeseburger?
de burgerking is minimaal 45minuten hiervandaan....quote:
De voorgaande vrouwtjesquote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar wie waren er dan nep en wilden hem breken?
uberhaupt is die hele tekst zo'n beetje 1 groot raadsel en brak gerijm...
en ik heb trek. bapao of cheeseburger?
die Gers heeft meerdere vrouwtjes gehad? wat een pimp!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
De voorgaande vrouwtjesZo moeilijk is die tekst niet te begrijpen en het is inderdaad geen hoogstandje.
Bapao.
40kg?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef CindieY het volgende:
Ik ken wel een jehova die flink van z'n geloof is afgevallen.
Cindy, lees eens je berichten na voordat je op enter ramtquote:
waar kom jij ineens vandaan???quote:
Uit m'n autootje, wou niet startenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar kom jij ineens vandaan???
goedeMIDDAG!
daar heb je een radio en je hebt een smartphone. geen excuus dus!quote:
Accu leeg, dus geen radio. Koude vingers, bediening van een touchscreen gaat dan ruk. Dus excuusjes genoegquote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je een radio en je hebt een smartphone. geen excuus dus!
je smartphone kan ook radio en met een knakworst kun je je touchscreen bedienen :pquote:Op zondag 29 januari 2012 14:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Accu leeg, dus geen radio. Koude vingers, bediening van een touchscreen gaat dan ruk. Dus excuusjes genoeg
Mijn touchscreen werkt volgens mij op de warmte van je vingers, weet niet of dat voor alle geldt. Knakworst had ik niet, dus niet kunnen proberen...quote:Op zondag 29 januari 2012 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je smartphone kan ook radio en met een knakworst kun je je touchscreen bedienen :p
maar auto weer aan de praat gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |