en de Laven! die zijn ook erg!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja in 1 stuk gelukkig. Verdraaide elfen!
brave meid *geeft aai over bolletje*quote:Op zondag 29 januari 2012 13:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omwille van anderen ben ik het maar met je eens, mij boeit het eigenlijk niet.
vanaf 13 februari anderhalf of 2 weken..quote:Op zondag 29 januari 2012 13:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie wat waar wanneer waarom? Ik was even tosti's maken
Er is er nog één in de maakquote:Op zondag 29 januari 2012 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vanaf 13 februari anderhalf of 2 weken..
en ik lust ook wel een tosti
lekkerquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
Zeg, iemand vertelde mij dat jij een vriendje had dat lijkt op een vriendinnetje dat ik afgelopen februari had. (ofzoiets)
nee, die viel er bij mij net buiten....top30 had ie wel gehaaldquote:Op zondag 29 januari 2012 13:31 schreef CindieY het volgende:
Een van mijn Zeroes-requests overigens.
Fijne stuiterplaat is dat! Twintig is te weinig!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:33 schreef 3rdRock het volgende:
Von Bondies...damn, die had er bij mij ook wel ingemogen...
Twarres
mijn stageplaats was ong 1x C'mon fietsen van mijn huis verwijders. als ik flink vaart maakte dat isquote:Op zondag 29 januari 2012 13:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fijne stuiterplaat is dat! Twintig is te weinig!
Vooral het druuuuuuuuuuuunk, weeeeeeeeeeeeeeed, dat zeurderige. Brrrr.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
so what we are drunk?
so what? so what? pleur op met je kutplaat.
draaien ze weer die versie met de gehoest! dat kan toch niet!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vooral het druuuuuuuuuuuunk, weeeeeeeeeeeeeeed, dat zeurderige. Brrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |