Meh, ik ben nooit zo van de attractieparken geweest, met al die dingen die over de kop gaan enzoquote:Op maandag 30 januari 2012 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Holle Bolle Paard.
Maar Noessie, als je ergens geweest moet zijn is het echt de Efteling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 No joke. SprookjesbosDroomvlucht
Fata Morgana
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik geloof je!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is het leuke van de efteling. Het is geen dingen die over de kop gaan park. Het is een sprookjespark! Anton Pieck enzo. Ik Negeer de "Python" ook gewoon. Dat lelijke baggerding staat met een reden HEEL ver van de sprookjesdingen vandaan.
Meteen bij binnenkomst is het al sprookjesachtig gezellig. Door heel dat park heen hoor je sprookjesmuziek, enzovoorts.De Efteling is echt het mooiste pretpark van Nederland.
Nou vooruit... Ik zet het op mijn bucket list!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
Zet het dan iig met dikke letters op je to-do list schat. Het is echt iets waar je geweest moet zijn in je leven.
Heb jij ook een beetje leuk weeqend gehad?
Slaap lekker jong!!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
Maandag idd.. wurghl over 5 uur en 25 minuten gaat die wekker.
Ik ga dan toch maar ff pitten. Doeii!!
Wat lief!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Trusten! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Goh, ik stond even na 7u op, en ben al een half uur op m'n werk... in de buurt van de A27.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:55 schreef wolfrolf het volgende:
Môgge.
Sinds 6 uur op en in een smerige file op de A27
Hilversummieeeeequote:Op maandag 30 januari 2012 09:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goh, ik stond even na 7u op, en ben al een half uur op m'n werk... in de buurt van de A27.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |