Zal kijken of ik wat kiekjes kan schietenquote:Op zondag 29 januari 2012 03:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk jongens! wil wel foto's zien
Ja da's idd wel jammerquote:Op zondag 29 januari 2012 05:14 schreef lubje25 het volgende:
Ben benieuwd wie er allemaal komen. Etc en Scott hebben helaas afgezegd.
SPOILER: En volgens de zogenaamde bron zijn de volgende zaken ook helemaal hotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar dat jullie het weten![]()
SPOILER: onderstaande zaken kunnen echt niet meerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx! Jij ook veel plezier dan maarquote:Op zondag 29 januari 2012 09:47 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee wie er vandaag allemaal naar Barneveld afreizen, maar have fun daar!!
Ik ga de clubbotteling van onze whiskyclub dit jaar mede bepalen in Hilversum...
quote:Op zondag 29 januari 2012 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ontbijt is het nieuwe diner lees ik net in het NRC
SPOILER: En volgens de zogenaamde bron zijn de volgende zaken ook helemaal hotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar dat jullie het wetenquote:Op zondag 29 januari 2012 09:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
En even voor de volledigheid:Wat een onzin.SPOILER: onderstaande zaken kunnen echt niet meerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste maak ik zelf wel uit wat ik eet en drink, zonder daarbij op hipheid te letten. Daarbij komt nog dat van de dingen die 'in' zijn ik geen idee heb waar ik het kan halen of dat het me niks lijkt. Raar ook dat ik geen flessenwater of frisdrank meer 'mag' drinken.
Wel heel grappig datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onder het lijstje 'uit' staat. En dan met zo'n lijst aankomen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin.
Ten eerste maak ik zelf wel uit wat ik eet en drink, zonder daarbij op hipheid te letten. Daarbij komt nog dat van de dingen die 'in' zijn ik geen idee heb waar ik het kan halen of dat het me niks lijkt. Raar ook dat ik geen flessenwater of frisdrank meer 'mag' drinken.
Wel heel grappig datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onder het lijstje 'uit' staat. En dan met zo'n lijst aankomenVolledig mee eens.
![]()
Uiteraard, het gaat me meer op wįt er op staat, sorry maar "gebakken melkvel", drinkazijn, trashcooking?quote:Op zondag 29 januari 2012 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin.
quote:Wel heel grappig datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onder het lijstje 'uit' staat. En dan met zo'n lijst aankomen![]()
![]()
![]()
Gebakken melkvel klinkt niet heel appetijtelijk, maar is misschien nog wel te doen. Van drinkazijn zou ik niet weten waar ik het kan krijgen, hoe ik het kan maken of waarom ik het zou drinken. Bij trashcooking hoop ik dat het beter is dan het klinktquote:Op zondag 29 januari 2012 10:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Uiteraard, het gaat me meer op wįt er op staat, sorry maar "gebakken melkvel", drinkazijn, trashcooking?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Fles wijn drie weken laten staan? Waarom weet ik ook niet...quote:Op zondag 29 januari 2012 10:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van drinkazijn zou ik niet weten waar ik het kan krijgen, hoe ik het kan maken of waarom ik het zou drinken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: