Of je voet als je dronken bentquote:Op zondag 29 januari 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Trams zijn sowieso sadistisch al is het maar door het spoor in de weg waar je fietsband in kan blijven hangen
Je fiets ook hoor anders valt het nog net te ontwijken. Vooral in Den Haag is het ernstig...quote:
4-0 hattrick Guidetti, elk ander resultaat is mooi meegenomenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in morgen, wat slecht.
Wat dan? Verwacht je een slechte aflevering van VI morgen?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou je op een trambaan fietsen?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Trams zijn sowieso sadistisch al is het maar door het spoor in de weg waar je fietsband in kan blijven hangen
Van vrijdag is welquote:Op zondag 29 januari 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dan? Verwacht je een slechte aflevering van VI morgen?
Gijpquote:Op zondag 29 januari 2012 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Van Vrijdag is weltot nu toe.
Gijpie over Shakira
Nou ja, je weet wat ze zeggen:quote:Op zondag 29 januari 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
Treurige rel om de aandacht te verleggenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
Haha die Koeman probeert Krek te heropvoeden
Den Haag is niet platgebombardeerd daar zijn dingen niet zo logisch als trambanen.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zou je op een trambaan fietsen?
Ik mis Bansheeboyquote:
Haagspietje ...quote:Op zondag 29 januari 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mis Bansheeboy. Zijn mening over de El Hamdaoui rel had ik nu wel gewaardeerd moet ik zeggen.
Was vandaag pizzadag misschien heeft het vrouwtje de korst niet goed afgesneden? Nee het is te vroeg om van een absoluut doemscenario uit te gaan.quote:
Mooi tochquote:
En ik mis de subtiele techniek van Mounir, de balvirtuoos, in de Eredivisie.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mis Bansheeboy. Zijn mening over de El Hamdaoui rel had ik nu wel gewaardeerd moet ik zeggen.
"Sorry man, maar joden hebben kanker"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |