Er komt een nieuw album aan! Ben erg benieuwd!quote:Order#: 10013299
Order Date: May 11, 2004 04:47 PM EST
Ship Method: Air Mail
Order Status: Shipping
Ordered Items:
-------------------------------------------------------------
Ordered 1 CD Gravity Pulls by Echobelly ($10.49): Shipped 1 on May 17, 2004
Ordered 1 CD In Exile Deo by Hatfield, Juli ($10.49): Shipped 1 on May 17, 2004
Zou goed kunnen, maar kwenie zeker.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 03:18 schreef Ms.Bitters het volgende:
Heeft ze ook niet es een heel mooie versie van "i don't wanna grow up" gebracht?
Of verwar ik ze nu met een ander?
Ik verwarde haar met Holly Cole. Geen idee hoe ik de link tussen de twee maakte...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar kwenie zeker.
Ik heb net haar nieuwe album gekocht (In Exile Deo), en zo op 't eerste gehoor is het een van haar beste! De eerste vier liedjes spreken me in ieder geval heel erg aan (ik hem 'm nog maar net opstaan en ben nog niet verder).
Ik hoop toch echt dat ze nu ook eens deze kant op komt, maar 't zal wel weer niet.
Ja, mooie avond is dat! The Chap speelt ook nog.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:34 schreef ranja het volgende:
Zaterdag staat ze in Paradiso in Amsterdam, met in het naprogramma Caesar.
Ik heb haar eens in een interview horen zeggen dat ze dat doet, omdat ze snel uit haar concentratie raakt als ze oogcontact krijgt met het publiek.quote:
Beautiful Creature niet denk ik, wel de dubbelbox met meteen Total System Failure en een bonussingeltje erbij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
is Beautiful Creature echt zo zeldzaam? Vaag, kreeg toch hele goeie recensies bij de plato o.a. ..
en er is nix obscuuras aan Zoe records!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |