Als hij het in het Grieks vertelt is het wel leuk. Dat gebeurt er als je grappen vertaalt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:54 schreef Muto het volgende:
Over aan uit aan uit aan uit gesproken, check die mop vanaf 4:56.
laters jojoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben ook slapen. Dekentje is warm genoeg nu.
Tot morgen mensen. Dat het dag mag worden met een overwinning voor Ajax en weinig getroll en gekut![]()
Kut Guidetti volgens Ajacied4lf wordt het 4-0 met een hattrick van hemquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:54 schreef Caland het volgende:
Maar eens een eitje bakken, bekertje melk en wat slaap pakken zo denk k.
4-0 zeker ja. Zou best eens hoger kunnen uitvallen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut Guidetti volgens Ajacied4lf wordt het 4-0 met een hattrick van hem
ik blijfquote:
Hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:56 schreef Muto het volgende:
Als wij verliezen laat ik hier hoogstpersoonlijk de pleuris uitbreken. Ik ben ook weg.
KNJB zeggen. En KNVB is Joods.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?Ik ben van plan iemand een sukkel te noemen.
Gewaagd, naja wordt toch 4-0 dus is wel een beetje grootspraak.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:59 schreef Muto het volgende:
[..]
KNJB zeggen. En KNVB is Joods.
Meer niet. Want ik ben gelijk weer weg.
Rare opmerking. Ik raak er een beetje van in de war.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Nog 12 uur, ik ben iig niet op fok vandaag.
Waarom?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare opmerking. Ik raak er een beetje van in de war.
Je bent vandaag niet op Fok te vinden terwijl het volgens je zin vandaag is. Dus als vandaag vandaag niet is want je post vandaag terwijl je niet zou posten vandaag dan wat is vandaag en wat is vandaag?quote:
Kun je dat iets beter uitleggen? ik volg het niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent vandaag niet op Fok te vinden terwijl het volgens je zin vandaag is. Dus als vandaag vandaag niet is want je post vandaag terwijl je niet zou posten vandaag dan wat is vandaag en wat is vandaag?
Ik ben ook ernstig in de warquote:Op zondag 29 januari 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kun je dat iets beter uitleggen? ik volg het niet.
Ik bedoel ofc later vandaagquote:Op zondag 29 januari 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent vandaag niet op Fok te vinden terwijl het volgens je zin vandaag is. Dus als vandaag vandaag niet is want je post vandaag terwijl je niet zou posten vandaag dan wat is vandaag en wat is vandaag?
Ja zeg dat dan. Met mij heeft dit topic al anafalbeten genoeg. Kut wedstrijd gister 3 uur geslapen max en ben nog steeds niet moe. Zou het dan toch een beetje onderbewuste spanning zijn ondanks dat ik de uitslag al ken?quote:
Ik heb gisteren eindelijk eens meer dan 2 uur geslapen deze weekquote:Op zondag 29 januari 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan. Met mij heeft dit topic al anafalbeten genoeg. Kut wedstrijd gister 3 uur geslapen max en ben nog steeds niet moe. Zou het dan toch een beetje onderbewuste spanning zijn ondanks dat ik de uitslag al ken?
Goed bezig. Sinds ik studie/werkloos ben deel ik dat ritme ook vaker dan mij lief is.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren eindelijk eens meer dan 2 uur geslapen deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |