Nou ja, door de massa raak je hem minder snel kwijt. Maar als je hem eenmaal kwijt bent, is er geen houden meer aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Juh. Al heb ik er nog niet echt ervaring mee
gaat ook sneeuwenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar niet glad wordt vind ik het best. Al schijnt dat wel een beetje bij vriezen te horen.
[..]
Dan nietProbeer ik een keer wat leuks te organiseren is het weer niet goed.
Sneeuwbalgevecht?quote:
we gaan een sneeuwbal gevecht houdenquote:
Verwacht ik ook wel ja. Sowieso met een volle bak moet het geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, door de massa raak je hem minder snel kwijt. Maar als je hem eenmaal kwijt bent, is er geen houden meer aan.
Denk ik..
Zijn van die VW Crafters, heb zelf geen auto.quote:
Oke, morgen 13 uur in Snowworld Zoetermeer?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
we gaan een sneeuwbal gevecht houden
Kleuterquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
we gaan een sneeuwbal gevecht houden
Bij gladheid zie je nauwelijks vrachtwagens/bussen die uit de bocht vliegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Verwacht ik ook wel ja. Sowieso met een volle bak moet het geen probleem zijn.
ik ben eigenlijk 4 jaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kleuter
Gedraag je eens als een 21 jarige joh.
Jammer eigenlijk, lijkt me wel lachen om zo'n bak op de kant te zien gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij gladheid zie je nauwelijks vrachtwagens/bussen die uit de bocht vliegen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke. Ik was ook aan het liegen. ben 9l
Precies, krijg je geen haren tussen je tanden van..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt je al wel aantrekkelijker.
Dat, en bespaart je dure sierraden en dergelijke op valentijn. Een knuffel van Hello Kitty voldoet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, krijg je geen haren tussen je tanden van..![]()
Hoezo? Hebben ze dan geen haar op hun hoofd?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, krijg je geen haren tussen je tanden van..![]()
Kaal kutje..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze dan geen haar op hun hoofd?
Vandaar de emicoon..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ohw ik had ook niet door dat je die kant opging. Een beetje onsmakelijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |