Ik ook. Niet op FOK komen heh vanmiddag. Krijg je ban.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
Zo naar stadhuisplein ben kenserzenuwachtig voor morgen
Nu nog? Wel optijd thuis zijn he Stokstaart je weet hoe snel ik mij zorgen maak.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
Zo naar stadhuisplein ben kenserzenuwachtig voor morgen
wie zegt dat die kutappel zeker weerquote:Op zondag 29 januari 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook. Niet op FOK komen heh vanmiddag. Krijg je ban.
100% zeker dat er geflame komtquote:Op zondag 29 januari 2012 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wie zegt dat die kutappel zeker weer
Wij gaan gelijk doorquote:Op zondag 29 januari 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog? Wel optijd thuis zijn he Stokstaart je weet hoe snel ik mij zorgen maak.
ik heb een iq van 4quote:Op zondag 29 januari 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een IQ van 191, true story.
Ik ook zoiets... ik loopt zo de trap af richting mijn tv morgenquote:
Volgens BNN heb ik een IQ van 50, maar ik had het geluid uitstaan dus al me al best tevreden.quote:
quote:
Uhm. Inzanity is niet gebanned hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Wie? De ergsten zijn toch gebanned
domino'squote:Op zondag 29 januari 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat die thuisbezorgen reclame... nu heb ik trek in pizzaCaland, kan je niet nog ff wat eten langsbrengen?
thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 29 januari 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat die thuisbezorgen reclame... nu heb ik trek in pizzaCaland, kan je niet nog ff wat eten langsbrengen?
nietquote:
Die zit bij ons op het vak dacht ik. Eigenlijk een keer meetenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm. Inzanity is niet gebanned hoor.
Vorige keer kwam er ook pas ruzie een uur na FC grun- Feyenoordquote:Op zondag 29 januari 2012 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die zit bij ons op het vak dacht ik. Eigenlijk een keer meeten
wel wat bolletjes mee maar meer voor nood zeg maarquote:
Oh ik wilo best een week gebanned worden als we verliezen hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorige keer kwam er ook pas ruzie een uur na FC grun- Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |