en je bent 12?quote:
Gezellig schrijf ik me ook nog snel in.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MER op de HvA. Leek het meest op bedrijfskunde op de VU.
Knappe chicks?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MER op de HvA. Leek het meest op bedrijfskunde op de VU.
slimme jochiequote:
Ja zekers. Kan wel FB pix sturen.quote:
kan nog voor 30 jan.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig schrijf ik me ook nog snel in.Wel goed je aantekeningen bijhouden he.
Bert van der Veer heeft een samenscholingsverbod ingesteld voor online Hooligans, dus dat zal wel niet lukkenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig schrijf ik me ook nog snel in.Wel goed je aantekeningen bijhouden he.
Stuur maar evenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja zekers. Kan wel FB pix sturen.
[..]
kan nog voor 30 jan..
En wat als ik beloof met meer regelmaat naar P&W te kijken en niet gastgebonden?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bert van der Veer heeft een samenscholingsverbod ingesteld voor online Hooligans, dus dat zal wel niet lukken
Denk het niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stuur maar evenmisschien ken ik ze wel
Schrijf je dan snel in. Zitten we samen in een groepquote:Op zondag 29 januari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ik beloof met meer regelmaat naar P&W te kijken en niet gastgebonden?
Oh, dan mag je bejaarden aftuigen, geen enkel probleem.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ik beloof met meer regelmaat naar P&W te kijken en niet gastgebonden?
nee sorryquote:
quote:
Nog veel lekkerder in mijn groep, de 2ejaar begeleider bij de intro was ook een lekker wijf, zelfde leeftijd ookquote:Op zondag 29 januari 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.voltijd.hva.nl(...)nt-economie-en-recht
Lekker wijf wel ja
Komt wel hard aan voor Smoofquote:
Dit had jij kunnen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
"Ik heb voor de studie Bedrijfskunde MER aan de Hogeschool van Amsterdam gekozen. Niet alleen omdat ik geïnteresseerd ben in de juridische aspecten van een organisatie. Ik wil door deze studie kunnen inspelen op alle invloeden van binnen en buitenaf."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |