smoofquote:Op zondag 29 januari 2012 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Nog 12 uur, ik ben iig niet op fok vandaag.
Ik ben net weer met een studie begonnenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig. Sinds ik studie/werkloos ben deel ik dat ritme ook vaker dan mij lief is.
oh watquote:
Ik ga niet zomaar aan een studie beginnen. Ik heb daar een te groot concentratieprobleem voor. Heb je trouwens al gehoord dat El Hamdaoui waarschijnlijk alsnog vertrektquote:Op zondag 29 januari 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben net weer met een studie begonnen. Introweek, 4 dagen dronken
.
Je vriendje?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je vriendje heeft nog 50 euro van mij van het wedden.
jij bent ook mij vriendjequote:Op zondag 29 januari 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je vriendje heeft nog 50 euro van mij van het wedden.
Ja , valse hoopquote:Op zondag 29 januari 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar aan een studie beginnen. Ik heb daar een te groot concentratieprobleem voor. Heb je trouwens al gehoord dat El Hamdaoui waarschijnlijk alsnog vertrekt
FOK!vriendjesquote:
aaaahquote:
bier drinkenquote:
Welke studie?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
.
Die verraden je in de oorlog.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik doe niet aan vrienden. Die verraden je alleen maar als ekte hooligan![]()
Middelbare school?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |