Ik vindt het wel wat hebben...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:01 schreef RetepV het volgende:
Nou, je hoeft alleen maar wat hormonen te slikken om borsten te krijgen hoor. Als man heb je het maar makkelijk.
Sluts with nutsquote:
Ieder zijn ding, en btw ik weet dat je het je afvraagt. Die rollade was lekkorrquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Is ts homo? Eerst een topic over anaal worden genomen en nu dit?
Boeit me ook niet zo veel of ts homo is, was gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:29 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, en btw ik weet dat je het je afvraagt. Die rollade was lekkorr
Moet je hier homo voor zijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, maar je voelt je duidelijk aangetrokken door een pik.quote:
jij ook toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar je voelt je duidelijk aangetrokken door een pik.
Maakt niks uit hoor, ieder zijn eigen ding
Het kan ook een geboren afwijking zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:38 schreef Sjapoela het volgende:
Vroeger dacht ik echt dat het 'natuurlijk' was, een foutje ofzo
Maar dan wil dat niet gelijk zeggen dat je een homo bentquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar je voelt je duidelijk aangetrokken door een pik.
Maakt niks uit hoor, ieder zijn eigen ding
Ontkenningsfase, maakt niks uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef Dennis-1977 het volgende:
[..]
Maar dan wil dat niet gelijk zeggen dat je een homo bent
Dat maak jij ervan, dat heb je met sommigs fokkers die kunnen eigenwijs zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ontkenningsfase, maakt niks uit.
Eens. Ik ben absoluut geen bi, maar ik vind de foto in de OP nou niet echt weerzinwekkend ofzo, wat ik bij homo's wel heb, met alle respect.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:08 schreef Dennis-1977 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, dat heb je met sommigs fokkers die kunnen eigenwijs zijn
Ook wel eens van bi mensen gehoord.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Juist ja, helemaal mee eens. Wat is er mis met bi zijn? Helemaal niks!!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:36 schreef happyliving het volgende:
[..]
Ook wel eens van bi mensen gehoord.
Ik zou de sex zowel met een vrouw als met een man niet willen missen. Bi heet zoiets.
Herma..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:00 schreef bonke het volgende:
het schijnt dat als je in thailand woont en daar een paspoort aanvraagt dat je kan kiezen uit drie geslachtenmale, female en die andere ( weet de naam niet )
Waarom noem je jezelf dan gozerwijf??quote:Op zondag 29 januari 2012 23:22 schreef Gozerwijf het volgende:
Gast ben je homo fzo? een chick met een dick? daar val je toch niet op..!
shemale's
Hmmmm, lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:28 schreef Napolitanos het volgende:
[..]
Ja toch heerlijk als zo'n shemale klaarkomt op je gezicht
Wat is er homo aan anaal genomen worden?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik geef alleen antwoordquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:06 schreef Tally het volgende:
Dennis je hoeft je eigen topics niet te blijven schoppen.
shemales kunnen inderdaad erg knap zijn, soms knapper als vrouwelijke tegenhangers.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |