abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5056801
Goed komt ie : Is een lekker cliche stelling maar goed:

Vrouwen kunnen ook lekker in de armen van hun vriend in slaap vallen en samen knuffelen zonder sex....mannen hebben daar eerst sex voor nodig?

Hoor mannen heel vaak zeggen, na de sex lekker in elkaars armen in slaap vallen. En zonder sex? Een nachtzoentje en dan is het welterusten schat? Ben we benieuwd naar jullie reacties.

Goed gek!
pi_5056853
Nee hoor, hoeft niet, ik vind sowieso dat er meer geknuffeld moet worden!
pi_5056865
Lastig lastig..

Ik denk dat in het begin van een relatie sex nog leuk en spannend is. En dan wordt iets romantisch als snel -> sex. Ik denk dat na verloop van tijd het allemaal romantischer wordt en dat dan wel op die manier kan.

Dus hier heb je mijn antwoord of reactie of advies of wat dan ook!!! Kan je er wat mee??

Nieuwstracker.nl - De No.1 nieuwsportal van Nederland
pi_5056940
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 22:45 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Lastig lastig..

Ik denk dat in het begin van een relatie sex nog leuk en spannend is. En dan wordt iets romantisch als snel -> sex. Ik denk dat na verloop van tijd het allemaal romantischer wordt en dat dan wel op die manier kan.

Dus hier heb je mijn antwoord of reactie of advies of wat dan ook!!! Kan je er wat mee??

Hmm dus als ik aan het begin van mijn relatie niet in zo'n "sex"bui ben maar gewoon ff lekker tegen mijn vriend aan wil liggen dan moet ik nog maar even een paar maandjes wachten omdat dat niet past in de beginfase van een relatie? Hmm maar als het na verloop van tijd dan weer allemaal romantischer wordt verdwijnt dan de sex weer? Jeetje....lastige relatie dan
Goed gek!
  woensdag 17 juli 2002 @ 22:52:50 #5
32539 ColdMuD
fecking wanker
pi_5056993
zou mij niet lukken Dientjuh.. in zo'n situatie krijg ik vaak last van een stijve (sorry maar waarom eromheen draaien?) en dan moet er toch echt ff geneukt worden..

oke, daarna kun je gaan knuffelen en huilen etc.

Ik denk dat als dit niet meer het geval zou zijn, dat de relatie toch zwaar afgekoelt is.. (lees: al 5 jaar samen ofzo)

pi_5057008
niet mee eens.... tenzij je een puber bent met op hol geslagen hormonen
Free people own guns! Slaves do not!
pi_5057094
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 22:49 schreef Dientjuh het volgende:

[..]

Hmm dus als ik aan het begin van mijn relatie niet in zo'n "sex"bui ben maar gewoon ff lekker tegen mijn vriend aan wil liggen dan moet ik nog maar even een paar maandjes wachten omdat dat niet past in de beginfase van een relatie? Hmm maar als het na verloop van tijd dan weer allemaal romantischer wordt verdwijnt dan de sex weer? Jeetje....lastige relatie dan

Als jij in het begin van een relatie niet in zo'n bui bent, dan heeft je vriend het maar te respecteren. En dan kan het ook een hele leuke avind zijn, zoals bijv. samen een film kijken ofzo in bed. Ken ook heel leuk zijn zonder sex
Nieuwstracker.nl - De No.1 nieuwsportal van Nederland
  Trouwste user 2022 woensdag 17 juli 2002 @ 23:00:17 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_5057122
"Gadverdamme, knuffelen."

"Je wil zeker niet neuken ?"

Zegt shmoopy altijd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 17 juli 2002 @ 23:04:41 #9
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_5057187
Nix mis mee met lekker knuffelen. Hoef meteen niet te sexen daardoor.
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_5057228
topictitel aangepast.

Ben het er overigens niet mee eens. Mannen kunnen net zo goed knuffelen terwijl de vrouw meer zou willen.

Puur communicatie tussen 2 personen lijkt me en zorgen dat het knuffelen geen verleiden wordt. (als je alleen wilt knuffelen, niets mis met het andere natuurlijk )

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 17-07-2002 23:10]

pi_5057242
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 23:00 schreef tong80 het volgende:
"Gadverdamme, knuffelen."

"Je wil zeker niet neuken ?"

Zegt shmoopy altijd.

Nou kerel ben jij even gezegend!
  woensdag 17 juli 2002 @ 23:09:28 #12
3767 Herald
Come get some
pi_5057266
ik knuffel al jaren mannen zonder seks
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 17 juli 2002 @ 23:13:01 #13
32278 wicked.one
ex-fiscaal economisch vluchtel
pi_5057328
Ik ben het ook niet eens met de stelling. Intimiteit in een relatie is belangrijk voor mij, maar dat wil niet zeggen dat dat dan ook altijd sex moet zijn. Integendeel, van intimiteit zonder sex kan ik vaak meer genieten
pi_5057531
Onzin. Knuffelen roeleert, ook zonder sex.
pi_5057583
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 22:53 schreef Vampier het volgende:
niet mee eens.... tenzij je een puber bent met op hol geslagen hormonen
Hier ben ik het mee eens....ik kan heel goed met mijn vriendin knuffelen zonder sex....denk dat deze stelling heel leeftijdsgebonden is...
pi_5057610
Knuffelen is heeeeeeeeeeeerlijk en liefff
Ik wil altijd knuffeluh hehe
pi_5057679
Onzin !
Ik houd dus enorm van knuffelen (kan ik echt daaagen achter elkaar doen ) maar ik hoef echt niet continu sex hoor

Tuurlijk zijn sex en knuffelen nauw gerelateerd aan elkaar. Sex kan niet zonder knuffelen, en alleen maar knuffelen zonder ooit sex te hebben is ook niet compleet (binnen een relatie dan hè).

Ik zie sex als een aanvulling op je relatie die het compleet maakt. Maar daarvoor moet het dus eerst wel al heel goed zitten tussen de partners. Ook in een later stadia valt dit principe dan weer terug te vinden, door lekker bij elkaar te kunnen kruipen zonder dat dat perse tot sex zou lijden. Een goede knuffel kan eigenlijk net zo lekker en intiem zijn !
Dat knuffelen automatisch tot sex zou leiden vind ik daarom dan ook onzin.

People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_5058635
Wat een kul
[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
  donderdag 18 juli 2002 @ 00:57:17 #19
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_5058678
Foute stelling...
sex vind ik geweldig, maar ook al hebben we er beide geen zin in, heb ik toch heel vaak de behoeft om heel dicht bij mijn schatje te zijn, en het liefst zou ik haar de hele dag stevig in mijn armen houden, maja...das ook weer zo vermoeiend...
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_5058751
Ik vind knuffelen gewoon heel erg lekker, maar als me vriendin en ik dat doen dan word ik gewoon zo opgewonden dat ik zin krijg in sex. Het is echt niet zo dat ik zonder sex niet lekker kan knuffelen
  donderdag 18 juli 2002 @ 01:08:38 #21
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_5058768
Absoluut niet meeeens. Mijn vriendin en ik hebben nu ongeveer 1,5 maand en sinds kort komt daar ook sex bij kijken. Daarvoor bleef ze al vrij vaak slapen en dan lagen we gewoon de hele nacht te knuffelen. Heerlijk! Ook al begrijpen de meeste figuren je niet als je vriendin is blijven slapen, je 14 uur op bed hebt gelegen en je de dag daarna doodop bent en dan aankomt met, nee hoor, we hebben alleen geknuffeld.
Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
  donderdag 18 juli 2002 @ 01:09:02 #22
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_5058769
* Tsjernobelg is ook een man, toch zeker de laatste keer dat hij keek en houdt ook enorm veel van knuffelen, zonder dat daar sex op hoeft te volgen.

Dus ik betwijfel of je stelling klopt. Denk dat het erg persoonsafhankelijk is.

Asumption is the mother of all fuck-ups
  donderdag 18 juli 2002 @ 01:53:02 #23
16958 Doebe
Huisje, boompje, bass-je..
pi_5059143
Knuffelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sorry.....
Knuffelen is lekker. Wanneer was wereld-knuffeldag ook al weer?

Ik heb zojuist kinderpostzegels op rekening gekocht.
pi_5059539
Nou ze kunnen het wel... Als je als vrouw echt niet meer wilt, zullen ze wel moeten

Maar ondertussen zouden ze misschien wel meer willen

Are you pondering what I'm pondering?
pi_5060258
Ik hou wel van een lekkere knuffelpartij. En seks tsja... das daar echt niet voor nodig hoor.

ik is dus man

Protected by Witchcraft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')