Vrouwen kunnen ook lekker in de armen van hun vriend in slaap vallen en samen knuffelen zonder sex....mannen hebben daar eerst sex voor nodig?
Hoor mannen heel vaak zeggen, na de sex lekker in elkaars armen in slaap vallen. En zonder sex? Een nachtzoentje en dan is het welterusten schat? Ben we benieuwd naar jullie reacties.
Ik denk dat in het begin van een relatie sex nog leuk en spannend is. En dan wordt iets romantisch als snel -> sex. Ik denk dat na verloop van tijd het allemaal romantischer wordt en dat dan wel op die manier kan.
Dus hier heb je mijn antwoord of reactie of advies of wat dan ook!!! Kan je er wat mee??
quote:Hmm dus als ik aan het begin van mijn relatie niet in zo'n "sex"bui ben maar gewoon ff lekker tegen mijn vriend aan wil liggen dan moet ik nog maar even een paar maandjes wachten omdat dat niet past in de beginfase van een relatie?
Op woensdag 17 juli 2002 22:45 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Lastig lastig..Ik denk dat in het begin van een relatie sex nog leuk en spannend is. En dan wordt iets romantisch als snel -> sex. Ik denk dat na verloop van tijd het allemaal romantischer wordt en dat dan wel op die manier kan.
Dus hier heb je mijn antwoord of reactie of advies of wat dan ook!!! Kan je er wat mee??
oke, daarna kun je gaan knuffelen en huilen etc.
Ik denk dat als dit niet meer het geval zou zijn, dat de relatie toch zwaar afgekoelt is.. (lees: al 5 jaar samen ofzo)
quote:Als jij in het begin van een relatie niet in zo'n bui bent, dan heeft je vriend het maar te respecteren. En dan kan het ook een hele leuke avind zijn, zoals bijv. samen een film kijken ofzo in bed. Ken ook heel leuk zijn zonder sex
Op woensdag 17 juli 2002 22:49 schreef Dientjuh het volgende:[..]
Hmm dus als ik aan het begin van mijn relatie niet in zo'n "sex"bui ben maar gewoon ff lekker tegen mijn vriend aan wil liggen dan moet ik nog maar even een paar maandjes wachten omdat dat niet past in de beginfase van een relatie?
Hmm maar als het na verloop van tijd dan weer allemaal romantischer wordt verdwijnt dan de sex weer? Jeetje....lastige relatie dan
![]()
"Je wil zeker niet neuken ?"
Zegt shmoopy altijd.
Ben het er overigens niet mee eens. Mannen kunnen net zo goed knuffelen terwijl de vrouw meer zou willen.
Puur communicatie tussen 2 personen lijkt me en zorgen dat het knuffelen geen verleiden wordt. (als je alleen wilt knuffelen, niets mis met het andere natuurlijk )
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 17-07-2002 23:10]
quote:Nou kerel ben jij even gezegend!
Op woensdag 17 juli 2002 23:00 schreef tong80 het volgende:
"Gadverdamme, knuffelen.""Je wil zeker niet neuken ?"
Zegt shmoopy altijd.
quote:Hier ben ik het mee eens....ik kan heel goed met mijn vriendin knuffelen zonder sex....denk dat deze stelling heel leeftijdsgebonden is...
Op woensdag 17 juli 2002 22:53 schreef Vampier het volgende:
niet mee eens.... tenzij je een puber bent met op hol geslagen hormonen
Tuurlijk zijn sex en knuffelen nauw gerelateerd aan elkaar. Sex kan niet zonder knuffelen, en alleen maar knuffelen zonder ooit sex te hebben is ook niet compleet (binnen een relatie dan hè).
Ik zie sex als een aanvulling op je relatie die het compleet maakt. Maar daarvoor moet het dus eerst wel al heel goed zitten tussen de partners. Ook in een later stadia valt dit principe dan weer terug te vinden, door lekker bij elkaar te kunnen kruipen zonder dat dat perse tot sex zou lijden. Een goede knuffel kan eigenlijk net zo lekker en intiem zijn !
Dat knuffelen automatisch tot sex zou leiden vind ik daarom dan ook onzin.
Dus ik betwijfel of je stelling klopt. Denk dat het erg persoonsafhankelijk is.
sorry.....
Knuffelen is lekker. Wanneer was wereld-knuffeldag ook al weer?
Maar ondertussen zouden ze misschien wel meer willen
ik is dus man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |