ik zou d'r mooi geld voor vragen, doeiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:39 schreef zercje het volgende:
Iemand die ik op een dating site tegen kom,
Het ondergaan / Het doen ( het ondergaan wil ik niet
Want alleen commerciele meesteressen doen aan ballbusting?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou d'r mooi geld voor vragen, doei
gewoon een goedkope manier om aan iets te komen wat normaal gesproken enkel door domina's wordt gedaan
The fuck?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Is leuk jaaaaa.
[..]
Want alleen commerciele meesteressen doen aan ballbusting?
zie je me dat ergens zeggen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Is leuk jaaaaa.
[..]
Want alleen commerciele meesteressen doen aan ballbusting?
Ik kan klikken. Typisch dat je maar in 2 topics gepost hebt, die allebei over ballbusting gaan. Die ook nog eens allebei door jou geopend zijn.quote:
Ja.quote:
quote:
Niet alleen, maar normaal gesprokenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:48 schreef Mirjam het volgende:
gewoon een goedkope manier om aan iets te komen wat normaal gesproken enkel door domina's wordt gedaan
Valt tegen hoor, commercieel gebeurt het minder dan prive.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Niet alleen, maar normaal gesproken
Ik vind het maar raar... Waarom zou je dat willen doen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, commercieel gebeurt het minder dan prive.
Maar goed dat ik gemeen ben danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Omdat lieve jongetjes pijn doen leuk is
Alsof ik mijn voet in jouw ballen wil plaatsen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar goed dat ik gemeen ben dan
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof ik mijn voet in jouw ballen wil plaatsen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof ik mijn voet in jouw ballen wil plaatsen.
Vast wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:50 schreef Sinosappel het volgende:
Kunnen mannen daar niet onvruchtbaar van worden ofzo
Klopt. Bij lieve jongetjes.quote:
Toepasselijke usernamequote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Omdat lieve jongetjes pijn doen leuk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |