pds... puberaal derp syndroom?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging googlen op pds en ik heb best wat symptomen lol
Bijnaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:51 schreef PriemGirl het volgende:
Naamtopic
![]()
![]()
[..]
pds... puberaal derp syndroom?![]()
Oh ja dan zou ik er ook minder moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oom van moeder die 89 was en dement aan t worden, zulke mensen kunnen beter de pijp uit zijn, hebben toch niks meer...
Of ben ik nu een biatch?
Hij was ook ziek trouwens
Nein!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
OEH OEH OEH! HOLLAND COMING SOON OP TD! En CG hunger games ook!
Of stond dat er allang?
Toch zou ik dit niet op deze manier zeggen op de begrafenisquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oom van moeder die 89 was en dement aan t worden, zulke mensen kunnen beter de pijp uit zijn, hebben toch niks meer...
Of ben ik nu een biatch?
Hij was ook ziek trouwens
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:26 schreef Incantrix het volgende:
Wazzup then, schaartje?
Ik ga ook een zwaar weekend krijgen, op mijn uitslaapdag lukte het uitslapen niet
En woohoo, dankzij het tattoo-topic heb ik dé man gevonden voor onze toekomstige tatoeagehij maakt echt zúlke gave, dromerige dingen.. En die tatoeage die we hebben uitgezocht willen we eigenlijk iets 'vager' of dromeriger zeg maar, het origineel is een soort van tribal-achtig, heel scherp en dat zou ik wat zachter willen omdat het voor Gabriël is.. Deze man maakt tatoeages alsof het schilderijen zijn van waterverf ofzo, perfect voor de dromerige stijl
/rush
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft die tattoo-meneer een website? Zijn stijl klinkt we erg mooi!Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
nope, maar special editions zijn wel duurder dan de gewone collectiesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
zijn china glaze lakjes duurder geworden bij td?
ah die magneetlakjes zijn 4.60quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope, maar special editions zijn wel duurder dan de gewone collecties2.99 om 3.68 geloof ik
De magneetlakjes worden hier in NL ook duurder dan normaalquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
zijn china glaze lakjes duurder geworden bij td?
alleen maar electropops want kleurige dekkende cremesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ wat heb jij woensdag besteld? nog aanraders?
bah vervelend meisquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toch zou ik dit niet op deze manier zeggen op de begrafenis![]()
![]()
En morning.
Joy, op zaterdagochtend om kwart over 5 wakker worden en niet meer kunnen slapen want piekeren.
Rond 7 uur ben ik nog in slaap gevallen geloof ik.
Nu ben ik lichtelijk chagrijnig
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]Ohja, the worst kind of troubles: dealing with yourselfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft die tattoo-meneer een website? Zijn stijl klinkt we erg mooi!ik vind je lief though
En ja hoor:
http://www.ondrash.com/
Sinds Tjechië toch al op ons vakantielandenlijstje staat en we nog geen vakantieplannen hebben qua bestemming is het reizen naar deze meneer voor ons geen probleem. Zoeken we gewoon een camping in zijn buurt
En ohja, ik heb een electropop gezien die ik zó mooi vind! Ook maar eens kijken dan
3!
misschien een magnetic, maar we kunnen ook een week wachten tot de holland collectie iddquote:
anders ga ik volgende week alsnog 2 pakketjes maken, ik probeer echt heel netjes op te letten met wat ik koopquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien een magnetic, maar we kunnen ook een week wachten tot de holland collectie idd
Oh waw ! Heel aparte stijl idd! Mooiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, the worst kind of troubles: dealing with yourselfik vind je lief though
En ja hoor:
http://www.ondrash.com/
Sinds Tjechië toch al op ons vakantielandenlijstje staat en we nog geen vakantieplannen hebben qua bestemming is het reizen naar deze meneer voor ons geen probleem. Zoeken we gewoon een camping in zijn buurt
En ohja, ik heb een electropop gezien die ik zó mooi vind! Ook maar eens kijken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |