Is this Remlof???quote:
Behalve?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:34 schreef Garisson72 het volgende:
Komen stiekem toch goeie dingen uit Rusland behalve Krokodil drugs.
quote:
Jij wilde de Kalashnikov nog toevoegen. Nou ok omdat jij het bent.quote:
Carry on.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij wilde de Kalashnikov nog toevoegen. Nou ok omdat jij het bent.
En je moet met je knuistige poten op eigen kracht zelf de dop eraf rippen om je waardigheid te bewijzen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:41 schreef bjanaan het volgende:
Is dit bier ook in ons eigen kikkerlandje te koop? Flesjes en de hoeveelheid zien er wel best uit!
WA ???quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Jie moe j'n eigen kop is zie a jie 50 bin
Dat je je eigen kop moet zien als je 50 bentquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat je je eigen kop moet zien als je 50 bent
Nee met jouw hoofd trek je volle zalen...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:03 schreef Nitrouz het volgende:
Een natuurramp met hoofdletter N, godskolere wat is die vent lelijk zeg.
Tfoe zemmel waar kijk jij naarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:06 schreef Nitrouz het volgende:
Van mijn hoofd loopt de zaal zelf tenminste niet weg, godskolere wat is die vent lelijk zeg.
In ieder geval niet naar hem, godskolere wat is die vent lelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tfoe zemmel waar kijk jij naar
Ik hoop dat jij net zo knap bent!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:16 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
In ieder geval niet naar hem, godskolere wat is die vent lelijk.
Ik ga maar is slapen, als dat nog lukt... Godskolere wat is die vent lelijk.
Iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:16 schreef Garisson72 het volgende:
Uit het belang wat hier door heren gehecht wordt aan de lelijkheid cq. appetijtelijkheid van een andere man leid ik homoseksualiteit af. Niets mis met een beetje gay, just sayin'.
Hommo!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:16 schreef Garisson72 het volgende:
Uit het belang wat hier door heren gehecht wordt aan de lelijkheid cq. appetijtelijkheid van een andere man leid ik homoseksualiteit af. Niets mis met een beetje gay, just sayin'.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:16 schreef Garisson72 het volgende:
Oh, de AT danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Thuis nu, daarvoor bij Tape in Arnhem.
Geen idee, dat is hip ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, de AT dan
Waarom verkopen ze daar raar bier?
In dat soort landen moeten zich beperken tot wodka stokenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, dat is hip ofzo
www.baltikabeer.com
Ja, ik mail altijd de importeerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
Je hebt nu de importeer dus gemaild
Hij wil de USA beschermen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
Je hebt nu de importeer dus gemaild
quote:
Klik nou effe 'sign me up for the newsletter' om ons op de hoogte te houdenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet de 10% variant van Baltika zijn
Ja maar die wil ik niet op dat e-mailadresquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Klik nou effe 'sign me up for the newsletter' om ons op de hoogte te houden
Je doet wel erg weinig moeite om dit topic de kans te geven om legendarisch (met veel gratis bier) te wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar die wil ik niet op dat e-mailadres
Wat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Je doet wel erg weinig moeite om dit topic de kans te geven om legendarisch (met veel gratis bier) te worden
Oké, ga toch maar eens happen. Ik hoop dat jij het niet bent die in je fotoboek staat. Daar is Remlof een droomprins bij nlquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:03 schreef Nitrouz het volgende:
oOOOOOOOooooooooooOOOOOoooo00000000ooOOOOOOOOOOhhhhhhhhhh!!
Nou, ik hoop niet dat ik er dan zo uit zie. Godskolere wat is die vent lelijk. 't Is vast een aardige gozer, maar godskolere wat is hij lelijk zeg.
Scherp!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zie een verband tussen het aantal brillen en het aantal flesjes bier
Nee dit was in Tape, een redelijk nieuwe hipster-slash-wannabe-kunstenaar-kroegje waar de dresscode voor heren bleek te bestaan uit bril met dik zwart montuur (check) en een baard (uncheck).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |