quote:Op maandag 30 januari 2012 20:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dansende neger met 2 kippenboutjes? Wauw.. de politieke correctheid straalt er vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Moet ik wel muziekje erbij horen he.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee he, ik ben vandaag vrij en verveel me dus ik dacht; even kijken in ses sc.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu hai! Long time no see
Dankjewel TImmatim
Uitgestorven is wel een goede term voor deze SC.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef Etsu het volgende:
Ook wel goed.Nog veel volk hier of hoe zit het?
De neuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eerste visite is er al.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Visitevrouw1: Waarom heb je geen make up op? Ga eens wat mascara opdoen en dit en dat en bla en zus en zo en dit en![]()
MENS FUCK JOU![]()
RIP R_Rquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uitgestorven is wel een goede term voor deze SC.
Niet liegen Tim.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:37 schreef ThaTim het volgende:
Ja, dat ben je. Ik moet eerlijk zijn.
Doe eens gauw mat make-up op!
Wrm.quote:
Omdat.quote:
Oke.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eerste visite is er al.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Visitevrouw1: Waarom heb je geen make up op? Ga eens wat mascara opdoen en dit en dat en bla en zus en zo en dit en![]()
MENS FUCK JOU![]()
Minder truffels eten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:50 schreef Ezell het volgende:
De hele dag heel vrolijk zijn zonder reden en bijna alles grappig vinden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |