Same.. ik heb nu al 5 boeken van ongeveer 1300 pagina's dik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb ondertussen al een bibliotheek daar krijgt een paard de hik van.
ik zit nog steeds klaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:21 schreef Dastan het volgende:
Even wachten op de spytool en dan kan het losbarsten. Even popcorn pakken.
Het is best een genot inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
Ik wil ook een geit zijn. Lekker de hele dag een beetje in de stal staan mekkeren on hooi, dat is het echte leven
Geile shit, ik ben onderweg.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je bij mij komt ik.
Ik DM je m'n adres wel.
Lol leip, wat wil je eten?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geile shit, ik ben onderweg.
Goed plan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik stel voor dat we R_R van stal halen en hem ritueel slachten.
Ik ben er nog niet eens, aso.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als een ware geit gesproken.
Reschpekt!
Maar ik ga effe eten, jojojo.
Ge wit ooit nie.quote:
Lomp hard trollen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lol iemand die op Facebook vraagt wat haar droom betekent
ik moest me inhouden om er niet op te reagerenquote:
Trollen op facebook is zo chill, vooral als je een stuk of 6 likes op je post krijgt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |