aquote:
Waarom zo vroeg in vredesnaamquote:
Werk... Jij hebt zeker iets vet lekkers gegeten? Ik had vanavond een broodje (gekocht op station) als avondeten omdat ik vergeten was om iets mee te nemen naar mijn werk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg in vredesnaam?
Ik heb net mijn avondeten achter de kiezen![]()
.
Waarom werken? Dat kan je heel je leven nog doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Werk... Jij hebt zeker iets vet lekkers gegeten? Ik had vanavond een broodje (gekocht op station) als avondeten omdat ik vergeten was om iets mee te nemen naar mijn werk.
Hmm, da's wel minder. Maar inderdaad, heerlijk eten meegenomen van werk: wat Indiase curry's, kip uit de tandoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Werk... Jij hebt zeker iets vet lekkers gegeten? Ik had vanavond een broodje (gekocht op station) als avondeten omdat ik vergeten was om iets mee te nemen naar mijn werk.
Moet wel. Anders leer ik nooit plannen...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom werken? Dat kan je heel je leven nog doen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmm, da's wel minder. Maar inderdaad, heerlijk eten meegenomen van werk: wat Indiase curry's, kip uit de tandoori
Nee man. Je moet nu juist genieten nu het nog kan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet wel. Anders leer ik nooit plannen...
[..]
Dus ik moet van de rest van mijn leven tentamens leren en maken van 11 uur 's avonds tot 6 uur 's ochtends? Nee bedankt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee man. Je moet nu juist genieten nu het nog kan.
Same.. ik heb nu al 5 boeken van ongeveer 1300 pagina's dik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb ondertussen al een bibliotheek daar krijgt een paard de hik van.
ik zit nog steeds klaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:21 schreef Dastan het volgende:
Even wachten op de spytool en dan kan het losbarsten. Even popcorn pakken.
Het is best een genot inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
Ik wil ook een geit zijn. Lekker de hele dag een beetje in de stal staan mekkeren on hooi, dat is het echte leven
Geile shit, ik ben onderweg.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je bij mij komt ik.
Ik DM je m'n adres wel.
Lol leip, wat wil je eten?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geile shit, ik ben onderweg.
Goed plan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik stel voor dat we R_R van stal halen en hem ritueel slachten.
Ik ben er nog niet eens, aso.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als een ware geit gesproken.
Reschpekt!
Maar ik ga effe eten, jojojo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |