Gewoon downloaden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moet naast boeken en readers ook nog apparatuur en computerprogramma's aanschaffen.
Voor wat ook alweder?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moet naast boeken en readers ook nog apparatuur en computerprogramma's aanschaffen.
Ik heb ook zo lang mogelijk op verschillende laptops met proefversies gewerkt. Dat gratis downloaden lukte niet echt.quote:
Interviews en projecten.quote:
Wlke studiequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb ook zo lang mogelijk op verschillende laptops met proefversies gewerkt. Dat gratis downloaden lukte niet echt.
[..]
Interviews en projecten.
aquote:
Waarom zo vroeg in vredesnaamquote:
Werk... Jij hebt zeker iets vet lekkers gegeten? Ik had vanavond een broodje (gekocht op station) als avondeten omdat ik vergeten was om iets mee te nemen naar mijn werk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg in vredesnaam?
Ik heb net mijn avondeten achter de kiezen![]()
.
Waarom werken? Dat kan je heel je leven nog doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Werk... Jij hebt zeker iets vet lekkers gegeten? Ik had vanavond een broodje (gekocht op station) als avondeten omdat ik vergeten was om iets mee te nemen naar mijn werk.
Hmm, da's wel minder. Maar inderdaad, heerlijk eten meegenomen van werk: wat Indiase curry's, kip uit de tandoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Werk... Jij hebt zeker iets vet lekkers gegeten? Ik had vanavond een broodje (gekocht op station) als avondeten omdat ik vergeten was om iets mee te nemen naar mijn werk.
Moet wel. Anders leer ik nooit plannen...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom werken? Dat kan je heel je leven nog doen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmm, da's wel minder. Maar inderdaad, heerlijk eten meegenomen van werk: wat Indiase curry's, kip uit de tandoori
Nee man. Je moet nu juist genieten nu het nog kan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet wel. Anders leer ik nooit plannen...
[..]
Dus ik moet van de rest van mijn leven tentamens leren en maken van 11 uur 's avonds tot 6 uur 's ochtends? Nee bedankt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee man. Je moet nu juist genieten nu het nog kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |