SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ja hallo kijk die vieze lapohunter dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wtf je had geen eens de lapo mennn
Had ik ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Anoewar had altijd Hitler smileys, die zijn nu dood
rip
jij gaat bloeden mattiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja hallo kijk die vieze lapohunter dan.
tr00 je hebt goed gehandeldquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zat niets te hunten, het viel me gewoon op a boelerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:44 schreef Henkie94 het volgende:
Je hebt in ieder geval niet de eeuwige 300e punt.
je bent zelf mooiquote:
Ik ken wel zo'n site maar ben de naam kwijt :") gr brainstormenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:46 schreef Henkie94 het volgende:
Weet iemand zunne sijt waar je van die shirts kunt samenstellen met einem plaatjen?
Firefox can't find the server at www.brainstormen.gr.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ken wel zo'n site maar ben de naam kwijt :") gr brainstormen
ligt aan jou boeler doe je haren weg over je ogenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:48 schreef Henkie94 het volgende:
Ligt het aan mij of is die knipoog anders dan eerst?
wat haat je op mn harenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ligt aan jou boeler doe je haren weg over je ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |