Ik ben het concept aan het afspiegelen in mijn hoofd, of er iets uitkomt is natuurlijk nog de vraag, maar ik ga zeker meedoen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:05 schreef DaMart het volgende:
Wie zijn er allemaal al bezig met inzendingen maken?
Dan mag je wel opschietenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:32 schreef DaMart het volgende:
En hoe gaat het met jullie inzendingen?
Ik wacht nog steeds op inspiratie![]()
.
Inzendingen kun je mailen naar: TTKwedstrijd@fok.nl, onder vermelding van je gebruikersnaamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef Moira. het volgende:
Ik heb vandaag iets gemaakt voor deze wedstrijd, maar tegelijkertijd in mijn achterhoofd dat ik het wilde geven aan een vriendin van me (een kleine personalisation van ons samen is erin verwerkt).
Ik heb alleen ook rood, geel en blauw gebruikt om eroverheen te werken. Toch is de 'main' kleur zwart.
Telt het dan alsnog als inzending hiervoor?
En moet ik het dan gewoon in dit topic posten?
Sorry, first timer
Verstuurdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inzendingen kun je mailen naar: TTKwedstrijd@fok.nl, onder vermelding van je gebruikersnaam.
Ik vond nog een verhaal dat half af is en bij dit onderwerp past, dat probeer ik nog even af te schrijven vandaagquote:
Dat het thema zwart is betekent niet dat alles zwart hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef Moira. het volgende:
Ik heb vandaag iets gemaakt voor deze wedstrijd, maar tegelijkertijd in mijn achterhoofd dat ik het wilde geven aan een vriendin van me (een kleine personalisation van ons samen is erin verwerkt).
Ik heb alleen ook rood, geel en blauw gebruikt om eroverheen te werken. Toch is de 'main' kleur zwart.
Telt het dan alsnog als inzending hiervoor?
En moet ik het dan gewoon in dit topic posten?
Sorry, first timer
Luisterend naar de muziek van Black Lab (what's in a namequote:Op woensdag 29 februari 2012 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond nog een verhaal dat half af is en bij dit onderwerp past, dat probeer ik nog even af te schrijven vandaag.
Nog 3 uurquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh heb ik nog tijd? Ik wilde meedoen maar het is me ontschoten, maar wellicht dat ik er nog wel een verhaal uit kan persen en iets kunstzinnigs uit een tekenblok kan toveren voor de deadline
.
Ben toch aan het SOG-gen.
Zo zat ik vanochtend en vanmiddag in de trein en vanavond thuis ook... ik ben benieuwd of ik het nog echt wedstrijdwaardig vind als ik het terugleesquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |