Dat is ook echt de enige, de forumclown.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het optimisme bij Feyenoord staat gelijk aan dat bij Ajax hoor. Alleen is het op een ander niveau door de resultaten van de afgelopen jaren. Iig voor de meeste users, mensen als HelpmeFok geloven ook in de Feyenoord reeks nog in een kampioenschap.
Ja, hij gaf toch een keer aan graag Utrecht te willen trainen?quote:
Niemand wil Utrecht coachen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hij gaf toch een keer aan graag Utrecht te willen trainen?
Heeft hij weleens uitgesproken inderdaad. Al zeggen beloftes de afgelopen jaren niet heel veel meer bij Adriaansequote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook echt de enige, de forumclown.(helpmefok
)
[..]
Ja, hij gaf toch een keer aan graag Utrecht te willen trainen?
Adriaanse moet lekker met pensioen gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft hij weleens uitgesproken inderdaad. Al zeggen beloftes de afgelopen jaren niet heel veel meer bij Adriaanse
Afhankelijk van het veld he. Opzich zou kou niet zo'n probleem moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:23 schreef RvLaak het volgende:
Als ik de weersverwachtingen mag geloven (van zowel het kmni als Djeez), dan gaat het flink vriezen volgende week... Heeft dat nog invloed op of de wedstrijden doorgaan?
ok, cool (snappie?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Afhankelijk van het veld he. Opzich zou kou niet zo'n probleem moeten zijn.
Bij sommige clubs wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:23 schreef RvLaak het volgende:
Als ik de weersverwachtingen mag geloven (van zowel het kmni als Djeez), dan gaat het flink vriezen volgende week... Heeft dat nog invloed op of de wedstrijden doorgaan?
De clubs hebben allen veldverwarming, dus lijkt me niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:23 schreef RvLaak het volgende:
Zeker nav de sneeuw van een paar jaar terug? Anders missen een paar clubs toch echt de verwarming.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
De clubs hebben allen veldverwarming, dus lijkt me niet zo'n probleem.
Jup. Vorige week ook al.quote:
Toen hadden de clubs dat ook al. Sommige clubs hadden alleen een falend systeem, slecht veld, slechte drainage etc.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker nav de sneeuw van een paar jaar terug? Anders missen een paar clubs toch echt de verwarming.
Ajax onderhoudt dat stuk kattenbak?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen hadden de clubs dat ook al. Sommige clubs hadden alleen een falend systeem, slecht veld, slechte drainage etc.
Het veld onderhouden zoals Feyenoord, Ajax en PSV dat doen is peperduur. Soms niet te betalen voor clubs als De Graafschap.
Ajax is een hele tijd terug overgestapt op het systeem dat PSV en Feyenoord al jarenlang gebruikten. Staan nu standaard in de top bij het veldklassement.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax onderhoudt dat stuk kattenbak?
A, ik snap, dank
Waarom is datquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Manolev is geschorst voor Heracles - PSV![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |