Die heb ik heeeeel vroeger ook gehad, waren leuke beestenquote:
Ik zat op Lacebag rond te kijken en daar waren mensen die 250 euro extra moesten betalen bij hun bestelling van Karmaloopquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat dingen uit Amerika laten komen en nog nooit moeten betalen bij de douane
Ik wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat dingen uit Amerika laten komen en nog nooit moeten betalen bij de douane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:05 schreef tliciouz het volgende:
Deze op karmaloop Jumi, zo afschuwelijk lelijk dat ze tof zijnNiet dat ik ze ooit aan trek maar alleen al op mijn schoenen plankje te hebben staan
Whehe, ja! Gewoon voor de show in je kamer zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zitten ook wel echt heel veel lelijke dingen tussen daar tho
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Hey alles goed? En hoe is het met de kids? Vorige week nog lekker uitgewaaid in Centre Parks? Ik had het wel geweten hoor maar ja Henk had late dienst dus we konden jammer genoeg niet meequote:
Ik had gister geen barstende koppijn, nu welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had gister lekker gezellig een advocaatje gedronken met ome Henk en tante Agnes, wat jullie?
faka waarom dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:33 schreef Sala-adin het volgende:
Niet echt een geslaagde avond gisteren
Was o.us er weer eens?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:39 schreef Sala-adin het volgende:
Omdat muziek niet echt lekker was en van die kutmarokkaantjes die alleen kwamen om te rellen
Rotterdam
Niet haten jaquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat een bazenbeest!![]()
Die van mij kan ook altijd zo ongegeneerd met haar poten wijd liggen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]! Zo'n baasje heb ik ook
Die liefheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga ook mijn baasje posten (zodra ik mijn bed uitkom)
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 28-01-2012 12:49:58 ]Feyenoord Rotterdam
Waar was jij heen dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Niet haten ja.
Vannacht was wel geslaagd. Ik ben de enige Marokkaan die in tenten binnen kan komen waar die eilandhoofden nooit binnenkomen. Gisteren precies hetzelfde. Zij kijken mij allemaal zo aan "HOE KOMT DIE MOTHERFUCKER DAAR BINNEN"
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |