SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Nee, ik zal het bewijzen door de lapo NIET te pakkenquote:
Ik was net dit aan het typen en toen had Mikhail m'n 1-na lapo al gepakt![]()
![]()
Have funquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goede TT. Die 2 nieuwe menschen moeten ook ff in de OP, ik ga me nu bezatten. Geniet-ze y'all
.
!
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Voorletter van een vriendin waarmee ik ze net gemaakt hebquote:
Omg I love themquote:![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Hehe, ik heb echt alles wat ik nog had bij elkaar gegooidquote:
Een andere keer, te lazy en zo weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goede TT. Die 2 nieuwe menschen moeten ook ff in de OP, ik ga me nu bezatten. Geniet-ze y'all
.
Have fun bruh.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Veel plezierquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Leukquote:![]()
![]()
Hahaha tis te zienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, ik heb echt alles wat ik nog had bij elkaar gegooidIk vind ze wel supermooi geworden
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Yayquote:
Ik ben een baas in koken maar ben zo jaloers op mensen die taarten en cakejes kunnen bakken. Ik wil dat ook kunnen
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb er 3 jaar voor op school moeten zittenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Yay
Ik ben een baas in koken maar ben zo jaloers op mensen die taarten en cakejes kunnen bakken. Ik wil dat ook kunnenBanketbakkersopleiding ftw
![]()
En wat ben ik uiteindelijk geworden? Een callcenter-agent
Ik kan appeltaart en muffins/cupcakes that's itquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Yay
Ik ben een baas in koken maar ben zo jaloers op mensen die taarten en cakejes kunnen bakken. Ik wil dat ook kunnen![]()
![]()
Taarten en cakejes bakken is zo leukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Yay
Ik ben een baas in koken maar ben zo jaloers op mensen die taarten en cakejes kunnen bakken. Ik wil dat ook kunnen![]()
![]()
Is makkelijk joh! Gewoon mee gaan oefenen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Yay
Ik ben een baas in koken maar ben zo jaloers op mensen die taarten en cakejes kunnen bakken. Ik wil dat ook kunnenWhehe, je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nomsje weet dat ik binnen paar min bij jou kan zijn he?
![]()
Ik heb trouwens een boekje 'Sexy Cupcakes' gehaald waar cupcakes met billen, boobies en korsetten enzo in staanDie ga ik morgenmiddag even uitproberen.
Morgen pics er van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is makkelijk joh! Gewoon mee gaan oefenen.
[..]
Whehe, je bent welkom hoor![]()
cupcakes met billen, boobies en korsetten enzo
En van je eigen billen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zal ik wel posten ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen pics er van.
En van je eigen billen.
En die niet
DM/PM mag ook hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zal ik wel posten ja.
En die niet
I'm out, een goede avond jullie.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ziet er goed uit, wat is hetquote:?
Ik ga ook weg trouwens. Have fun y'all
Ik zit net te eten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:43 schreef junamii het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Ik ben nog lang niet klaar om te vertrekken, ben net thuis van werken
Wat is jouw afkomst als ik vragen mag?full stops and exclamation marks![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus Krio, je bent aan het eten? Ja? Nooit gedacht van jouLaat me, ik moet er nog van groeien.
full stops and exclamation marks![]()
Eetsmakelijk! Ik heb sinds 15.00 niks gegeten en heb echt zo'n honger maar er is niks in huis en ik heb geen tijd om te koken voor mezelfquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zit net te eten.
Wat is jouw afkomst als ik vragen mag?
En ben Iraans, maakt het lekker multiculti hier![]()
![]()
Ja en ik vind jou erg mooiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:53 schreef junamii het volgende:
[..]
Eetsmakelijk! Ik heb sinds 15.00 niks gegeten en heb echt zo'n honger maar er is niks in huis en ik heb geen tijd om te koken voor mezelf
En ben Iraans, maakt het lekker multiculti hierdat wilde ik even kwijt
![]()
Jongonshoi
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:53 schreef junamii het volgende:
[..]
Eetsmakelijk! Ik heb sinds 15.00 niks gegeten en heb echt zo'n honger maar er is niks in huis en ik heb geen tijd om te koken voor mezelf
En ben Iraans, maakt het lekker multiculti hierja, kan ik eindelijk een Iraans recept aan mn fernandes multiculti keuken toevoegen
Zou je me een keer kunnen vertellen wat in lekkere fesenjan gaat? (heb ik toch goed geschreven?)
En ik heb laatst ook een film gezien, van vorig jaar, die zich in Iran afspeelt. A Seperation heet ie, wel mooi![]()
![]()
Dank je! Bestel wat, zonder eten zitten is ook niks joh. Maar kun je wel goed koken dan? Erg belangrijk natuurlijk hier in Fernandes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:53 schreef junamii het volgende:
[..]
Eetsmakelijk! Ik heb sinds 15.00 niks gegeten en heb echt zo'n honger maar er is niks in huis en ik heb geen tijd om te koken voor mezelfOeh, interessant.quote:En ben Iraans, maakt het lekker multiculti hier
full stops and exclamation marks![]()
Bastila, Marokkaanse hartige taart met kip en amandelenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, wat is het?
Ik ga ook weg trouwens. Have fun y'all.
Feyenoord Rotterdam![]()
Sorry nog van die film, als ik geweten had wat voor impact het had had ik het niet gezegdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Maisnon het volgende:
Jongonshoi
[..]ja, kan ik eindelijk een Iraans recept aan mn fernandes multiculti keuken toevoegen
Zou je me een keer kunnen vertellen wat in lekkere fesenjan gaat? (heb ik toch goed geschreven?)
En ik heb laatst ook een film gezien, van vorig jaar, die zich in Iran afspeelt. A Seperation heet ie, wel mooi
All good things are wild and free.![]()
![]()
Ik knal even mijn weekend in![]()
Ik zoek de lange versie van Chef'Special
Dat nummer van Kraantje Pappie is echt verschrikkelijkzo anders dan de rest van zijn vorige nummers.
Ik vind deze juist wel leukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef tliciouz het volgende:
Dat nummer van Kraantje Pappie is echt verschrikkelijkzo anders dan de rest van zijn vorige nummers.
Vrolijk etc
Oh!
Lange versie met dubstepstukje gevonden
jij bent ook mooiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en ik vind jou erg mooidat wilde ik even kwijt
Hahah natuurlijk kan ik je een keer dat recept geven, het is trouwens heel makkelijk te maken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Maisnon het volgende:
Jongonshoi
[..]ja, kan ik eindelijk een Iraans recept aan mn fernandes multiculti keuken toevoegen
En ik heb laatst ook een film gezien, van vorig jaar, die zich in Iran afspeelt. A Seperation heet ie, wel mooi
En hoe ben je eigenlijk in contact gekomen met de perzische keuken?
En de film heb ik zelf nog niet gezien, m'n zus keek hem laatst maar had geen tijd om mee te kijken, maar het is een aanrader dus?Heb maar een pizza besteld, ik verhonger zowat hier. Maar als ik tijd had, had ik wel zelf iets gemaakt. Koken, bakken, noem maar op ik kan hetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je! Bestel wat, zonder eten zitten is ook niks joh. Maar kun je wel goed koken dan? Erg belangrijk natuurlijk hier in Fernandes.
[..]
Oeh, interessant.![]()
![]()
Hoef je je niet voor te verontschuldigen johquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry nog van die film, als ik geweten had wat voor impact het had had ik het niet gezegdvond het lief dat je sowieso aan me dacht
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef junamii het volgende:
[..]
Hahah natuurlijk kan ik je een keer dat recept geven, het is trouwens heel makkelijk te maken!
En hoe ben je eigenlijk in contact gekomen met de perzische keuken?
En de film heb ik zelf nog niet gezien, m'n zus keek hem laatst maar had geen tijd om mee te kijken, maar het is een aanrader dus?ik weet niet zo goed waar ik het ben tegengekomen, maar ik kwam het recept tegen ooit en overal zeiden ze wat anders over hoe je het klaar zou moeten maken.
Ik weet alleen dat er kippenbouten en granaatappel in gaat, als hoofd bestanddelen
Nouja, over de film: ik begin er nu gewoon over omdat ie Iraans is maar dat wil vast niet zeggen dat je hem daardoor automatisch leuk vind
Het is best een zware film, een drama, er gebeurt qua actie niet zoveel, maar ik vond hem interressant omdat ik zeg maar het dagelijkse leven daar in de stad niet echt kende, en dat rechtsysteem enzo.
Het is op zich wel een aanrader, maar het is wel een drama film![]()
![]()
Mijn broer(tje) is ook dik fan van Chefs Special maar zelf ken ik ze niet echt goedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind deze juist wel leukVrolijk etc
Oh!
Lange versie met dubstepstukje gevonden![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te verontschuldigen johvond het lief dat je sowieso aan me dacht
Voelde me er nog al rot over.
Ik kende ze ook niet, mijn vriend kwam aan met dit liedjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn broer(tje) is ook dik fan van Chefs Special maar zelf ken ik ze niet echt goedVond het wel een lekker nummer
Saai werk, sporten, muziek luisteren, eten, slapen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef jna het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk allemaal in het dagelijks leven?
Jij?full stops and exclamation marks![]()
Werken, fotograferen, muziek luisteren, vriend, etcetcquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef jna het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk allemaal in het dagelijks leven?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |