Ziet er goed uit, wat is hetquote:
Ik zit net te eten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:43 schreef junamii het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Ik ben nog lang niet klaar om te vertrekken, ben net thuis van werken
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus Krio, je bent aan het eten? Ja? Nooit gedacht van jou
Eetsmakelijk! Ik heb sinds 15.00 niks gegeten en heb echt zo'n honger maar er is niks in huis en ik heb geen tijd om te koken voor mezelfquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zit net te eten.
Wat is jouw afkomst als ik vragen mag?
Ja en ik vind jou erg mooiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:53 schreef junamii het volgende:
[..]
Eetsmakelijk! Ik heb sinds 15.00 niks gegeten en heb echt zo'n honger maar er is niks in huis en ik heb geen tijd om te koken voor mezelf
En ben Iraans, maakt het lekker multiculti hier
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:53 schreef junamii het volgende:
[..]
Eetsmakelijk! Ik heb sinds 15.00 niks gegeten en heb echt zo'n honger maar er is niks in huis en ik heb geen tijd om te koken voor mezelf
En ben Iraans, maakt het lekker multiculti hier
Dank je! Bestel wat, zonder eten zitten is ook niks joh. Maar kun je wel goed koken dan? Erg belangrijk natuurlijk hier in Fernandes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:53 schreef junamii het volgende:
[..]
Oeh, interessant.quote:En ben Iraans, maakt het lekker multiculti hier
Bastila, Marokkaanse hartige taart met kip en amandelenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, wat is het?
Ik ga ook weg trouwens. Have fun y'all
Sorry nog van die film, als ik geweten had wat voor impact het had had ik het niet gezegdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Maisnon het volgende:
Jongonshoi
[..]ja, kan ik eindelijk een Iraans recept aan mn fernandes multiculti keuken toevoegen
Zou je me een keer kunnen vertellen wat in lekkere fesenjan gaat? (heb ik toch goed geschreven?)
En ik heb laatst ook een film gezien, van vorig jaar, die zich in Iran afspeelt. A Seperation heet ie, wel mooi
Ik vind deze juist wel leukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef tliciouz het volgende:
Dat nummer van Kraantje Pappie is echt verschrikkelijkzo anders dan de rest van zijn vorige nummers.
jij bent ook mooiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en ik vind jou erg mooidat wilde ik even kwijt
Hahah natuurlijk kan ik je een keer dat recept geven, het is trouwens heel makkelijk te maken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Maisnon het volgende:
Jongonshoi
[..]ja, kan ik eindelijk een Iraans recept aan mn fernandes multiculti keuken toevoegen
Zou je me een keer kunnen vertellen wat in lekkere fesenjan gaat? (heb ik toch goed geschreven?)
En ik heb laatst ook een film gezien, van vorig jaar, die zich in Iran afspeelt. A Seperation heet ie, wel mooi
Heb maar een pizza besteld, ik verhonger zowat hier. Maar als ik tijd had, had ik wel zelf iets gemaakt. Koken, bakken, noem maar op ik kan hetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je! Bestel wat, zonder eten zitten is ook niks joh. Maar kun je wel goed koken dan? Erg belangrijk natuurlijk hier in Fernandes.
[..]
Oeh, interessant.
Hoef je je niet voor te verontschuldigen johquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry nog van die film, als ik geweten had wat voor impact het had had ik het niet gezegd
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef junamii het volgende:
[..]
Hahah natuurlijk kan ik je een keer dat recept geven, het is trouwens heel makkelijk te maken!
En hoe ben je eigenlijk in contact gekomen met de perzische keuken?
En de film heb ik zelf nog niet gezien, m'n zus keek hem laatst maar had geen tijd om mee te kijken, maar het is een aanrader dus?
Mijn broer(tje) is ook dik fan van Chefs Special maar zelf ken ik ze niet echt goedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind deze juist wel leukVrolijk etc
Oh!
Lange versie met dubstepstukje gevonden
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te verontschuldigen johvond het lief dat je sowieso aan me dacht
Ik kende ze ook niet, mijn vriend kwam aan met dit liedjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn broer(tje) is ook dik fan van Chefs Special maar zelf ken ik ze niet echt goed
Saai werk, sporten, muziek luisteren, eten, slapen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef jna het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk allemaal in het dagelijks leven?
Werken, fotograferen, muziek luisteren, vriend, etcetcquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef jna het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk allemaal in het dagelijks leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |