SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Nee, ik zal het bewijzen door de lapo NIET te pakkenquote:
Ik was net dit aan het typen en toen had Mikhail m'n 1-na lapo al gepakt![]()
![]()
Have funquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goede TT. Die 2 nieuwe menschen moeten ook ff in de OP, ik ga me nu bezatten. Geniet-ze y'all
.
!
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Voorletter van een vriendin waarmee ik ze net gemaakt hebquote:
Omg I love themquote:![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Hehe, ik heb echt alles wat ik nog had bij elkaar gegooidquote:
Een andere keer, te lazy en zo weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goede TT. Die 2 nieuwe menschen moeten ook ff in de OP, ik ga me nu bezatten. Geniet-ze y'all
.
Have fun bruh.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Veel plezierquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Leukquote:![]()
![]()
Hahaha tis te zienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, ik heb echt alles wat ik nog had bij elkaar gegooidIk vind ze wel supermooi geworden
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Yayquote:
Ik ben een baas in koken maar ben zo jaloers op mensen die taarten en cakejes kunnen bakken. Ik wil dat ook kunnen
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb er 3 jaar voor op school moeten zittenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Yay
Ik ben een baas in koken maar ben zo jaloers op mensen die taarten en cakejes kunnen bakken. Ik wil dat ook kunnenBanketbakkersopleiding ftw
![]()
En wat ben ik uiteindelijk geworden? Een callcenter-agent
Ik kan appeltaart en muffins/cupcakes that's itquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Yay
Ik ben een baas in koken maar ben zo jaloers op mensen die taarten en cakejes kunnen bakken. Ik wil dat ook kunnen![]()
![]()
Taarten en cakejes bakken is zo leukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Yay
Ik ben een baas in koken maar ben zo jaloers op mensen die taarten en cakejes kunnen bakken. Ik wil dat ook kunnen![]()
![]()
Is makkelijk joh! Gewoon mee gaan oefenen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Yay
Ik ben een baas in koken maar ben zo jaloers op mensen die taarten en cakejes kunnen bakken. Ik wil dat ook kunnenWhehe, je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nomsje weet dat ik binnen paar min bij jou kan zijn he?
![]()
Ik heb trouwens een boekje 'Sexy Cupcakes' gehaald waar cupcakes met billen, boobies en korsetten enzo in staanDie ga ik morgenmiddag even uitproberen.
Morgen pics er van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is makkelijk joh! Gewoon mee gaan oefenen.
[..]
Whehe, je bent welkom hoor![]()
cupcakes met billen, boobies en korsetten enzo
En van je eigen billen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zal ik wel posten ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen pics er van.
En van je eigen billen.
En die niet
DM/PM mag ook hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zal ik wel posten ja.
En die niet
I'm out, een goede avond jullie.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |