quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef senesta het volgende:
Wauw..dat meisje in the voice kids zeg
Iets met eightteen of zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
O ik kijk het straks terug. wat zong ze?
a-teamquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Iets met eightteen of zoChris heeft het ook gezongen en in de finale nog eens.
Linkje?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
NOG MINDER DAN TWEE UUR!
Ik herhaal...
Nog minder dan twee uur om mee te doen aan de ... ja... nou...?
Pff ga je handen wassenquote:
Vast!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, jij geluksvogelt![]()
![]()
Waaaaar is Ing eiks? Demonstratief met de buggy in de tram aan het potenrammen?
De Qwea spreekt mijn verlangen uit. Niet haten op mijn verlangen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Pff ga je handen wassenOf je toetsenbord spoelen
Haterquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Pff ga je handen wassenOf je toetsenbord spoelen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De Qwea spreekt mijn verlangen uit. Niet haten op mijn verlangen.
Vind je dat echt leuk of wil je gewoon met een hele pleur glühwein in de kou staan klappertandenquote:
quote:
En dan maar hopen dat er niemand op het ijs is achtergebleven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Alvestêdetocht![]()
Dat zou ik heel fijn vinden....en dan de dag erna weer 25 graden en een lekker zonnetje
Uiteraard, dan maken we er een WWW goes Alvestede vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat er niemand op het ijs is achtergebleven.![]()
Ik mocht bij jou losjeeren he?![]()
WWW on ice!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uiteraard, dan maken we er een WWW goes Alvestede van![]()
Bonke-Bonke-Bonkefeart,
Ast et net healest hindert neat.
En van je hopfaldereja, hopfaldera
Sa kom ik wol oan Starum ta
Bonke-Bonke-Bonke-Bonkefeart,
Ast et net healest hindert neat.
Ben nu de aflevering aan het kijken. Ben benieuwd of er al eentje bij zit die ik toen heb gezien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:50 schreef senesta het volgende:
http://www.thevoicekids.nl/video/fabienne-a-team/
Maandag of dinsdag denk ik dat ik de winnaars door krijgquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt Greys
Brother kiest ze dus zelf? Gewoon die wat zij de grappigste, mooiste, liefste vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maandag of dinsdag denk ik dat ik de winnaars door krijg
Ja, daarom mocht crew (behalve PR crew) meedoen. Omdat PR niet kiest, maar Brother zelfquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
Oh nog een uurtje en dan is de wedstrijd gesloten.
[..]
Brother kiest ze dus zelf? Gewoon die wat zij de grappigste, mooiste, liefste vinden?
SSSSSSSSSSSSSHT afkloppenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:15 schreef Pheno het volgende:
Omg, tot nu toe gaat mijn treinreis dwars door nederland goed
En toch mag jij niet meedoenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daarom mocht crew (behalve PR crew) meedoen. Omdat PR niet kiest, maar Brother zelf
Maar De Winter komt eraan!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:15 schreef Pheno het volgende:
Omg, tot nu toe gaat mijn treinreis dwars door nederland goed
En wanneer heb ik de printer danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
Maandag of dinsdag denk ik dat ik de winnaars door krijg
Zodra je labeltjes door de brievenbus ziet komen.quote:
Ik kan de spanning niet meer aanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef Cat22 het volgende:
Zodra je labeltjes door de brievenbus ziet komen.![]()
NOG 35 MINUTEN!OMGOMGOMG!
![]()
![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga denk ik maar vroeg slapen, des te eerder is de uitslag bekend
Trouwens: jij en vroeg gaan slapen op vrijdag. Rrrightquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga denk ik maar vroeg slapen, des te eerder is de uitslag bekend
Fixed.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trouwens: jij en vroeg gaan slapen op vrijdag. Rrright
Er is iets in mijn rug geschoten, dus ik ga voor de verandering eens wél vroeg naar bed om lekker op de hete deken te liggenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Morgenavond moeten we er wel vroeg induiken hoor.Druk dagje voor de boeg.
Je dacht, ik heb al een paar dagen niks nieuws gehad?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is iets in mijn rug geschoten, dus ik ga voor de verandering eens wél vroeg naar bed om lekker op de hete deken te liggen
Wakker worden zul jequote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is iets in mijn rug geschoten, dus ik ga voor de verandering eens wél vroeg naar bed om lekker op de hete deken te liggen
Het werd wast saaiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:37 schreef Cat22 het volgende:
Je dacht, ik heb al een paar dagen niks nieuws gehad?![]()
Beterschap.
Ik slaap nog helemaal nietquote:
Ik kan gewoon uitslapen tot een uur of 11 heurquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Morgenavond moeten we er wel vroeg induiken hoor.Druk dagje voor de boeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |