Omkopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:07 schreef ArnosL het volgende:
Zo irritant als die gemeenten niet mee willen werken
gewoon bomen neerzettenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:06 schreef ArnosL het volgende:
Dat heb ik uitgeschakeld. Uiteindelijk maar een buslijntje gebouwd, toen waren ze weer wat sneller tevreden
Met Delete ben je in een keer van alle schermpjes af.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:00 schreef ArnosL het volgende:
Gisteren een nieuwe game gestart, nu zit ik op 1076 treinstellen verdeeld over 231 treinen en heb ik 944 busjes om de treinstations van nieuwe passagiers te voorzien. En dat op 7 trein lijnen met in totaal 44 treinstations.
En alsnog een leuke winst van 30 miljoen op een omzet van 41 miljoen![]()
Is er trouwens een manier om in één keer je hele scherm leeg te maken van alle schermpjes met losse bussen/treinen? Van zoveel klikken krijg ik een lamme arm
Heb je alle industrieën al aangesloten op je compleet doorverbonden uit een stuk bestaande grote netwerk? En gaan alle grondstoffen naar één verwerkende industrie? Alle kolen van een map dus naar één energiecentrale? En dat allemaal zonder dat je netwerk vastloop of dat er ergens files van treinen ontstaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik het spel leuk houden voor mezelf. Nadat ik winst maak en mijn lening heb afbetaald, verlies ik een beetje het nut om verder te gaan.
En dat elke stad voorzien van elk type goed en deze ook hebben aangesloten op passagierstransport en proberen de vraag van elke stad bij te houden en ook productie naar maximale eis opschroeven.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je alle industrieën al aangesloten op je compleet doorverbonden uit een stuk bestaande grote netwerk? En gaan alle grondstoffen naar één verwerkende industrie? Alle kolen van een map dus naar één energiecentrale? En dat allemaal zonder dat je netwerk vastloop of dat er ergens files van treinen ontstaan?
Nee, misschien mezelf an maar andere doelen zetten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je alle industrieën al aangesloten op je compleet doorverbonden uit een stuk bestaande grote netwerk? En gaan alle grondstoffen naar één verwerkende industrie? Alle kolen van een map dus naar één energiecentrale? En dat allemaal zonder dat je netwerk vastloop of dat er ergens files van treinen ontstaan?
net zoals mij doen een giga grote transfer neezetten met als doel 1 miljard winst per kwartaal, ik heb dit nu voor mekaar!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb enkel als doel om winst te maken en lening af te betalen.
Dan ben je na hooguit 4/5 jaar spelen in het spel al klaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb enkel als doel om winst te maken en lening af te betalen.
Pics!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
net zoals mij doen een giga grote transfer neezetten met als doel 1 miljard winst per kwartaal, ik heb dit nu voor mekaar!
Ja, inderdaad zoiets.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan ben je na hooguit 4/5 jaar spelen in het spel al klaar
staan al in dit topicquote:
geen miljard, beetje overdrevenquote:
Ooohh, met vliegtuigen. Telt nietquote:
ik wil ze expres daar laten afremmenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ooohh, met vliegtuigen. Telt niet![]()
En die 90-graden bochten onder Feningstone West, dat kan echt niet.
Dat doe ik 'altijd'.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ooohh, met vliegtuigen. Telt niet![]()
En die 90-graden bochten onder Feningstone West, dat kan echt niet.
Que?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik wil ze expres daar laten afremmen
Foei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |