Het kan zijn dat het station geen staal aanbiedt. Heel vreemd, zelfs al ligt het station direct aan de fabriek. Heb ik ook weleens gehad.quote:
Vaag, heb ik nog nooit gehad en speel het ook al een aantal (verspreide) jaartjes.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:59 schreef trigt013 het volgende:
Opgelost, er zat een error in de staalwagon.. hij pikte geen staal op maar een onbekende inhoud.
Ik durf dus echt niet met FIRS te beginnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:11 schreef trigt013 het volgende:
Ik probeerde voor de lol met FIRS te spelen. Alleen kan ik niet vinden hoe ik de lading kan opgooien zodat ik bijvoorbeeld voedsel of alcohol kan transporteren.
Gewoon je treinen op de gebruikelijke manier refitten toch? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:11 schreef trigt013 het volgende:
Ik probeerde voor de lol met FIRS te spelen. Alleen kan ik niet vinden hoe ik de lading kan opgooien zodat ik bijvoorbeeld voedsel of alcohol kan transporteren.
Ik zag maar 1 FIRS staan bij de online inhoud zoeken optie van openttd?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:19 schreef trigt013 het volgende:
ja dat deed hij dus niet, maar ik heb al een oplossing, gewoon andere FIRS met uitbreidingen geïnstalleerd
Ik vind FIRS echt gaaf ivm de originele OpenTTD. Veel grotere productieketens, waardoor je niet zomaar even alle industrieen tegelijk kan bedienen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor de FIRS-beginners is het zeer raadzaam om deze erbij te houden:
[ afbeelding ]
Ik speel de laatste tijd standaard met FIRS maar ik heb dit schema nog altijd naast me liggen
Wat je trouwens sowieso moet doen is de hulpgoederen (die engineering tools en farming tools) aanvoeren naar je industrieën, als je dat niet doet dan gaat de productie vrij snel achteruit.
Ik zal het ook niet meer zonder FIRS spelenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn eerste indruk van FIRS is echt goed. Het brengt toch een flink stuk extra complexiteit in het spel. Erg gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |