Hoe werkt dat dan? Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
NIET uit de rij gaan om boodschappen te doen.
Ik herhaal...
Gewoon op Texel zelf boodschappen doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik snap het niet.
Ik denk niet dat Samz je beter gaat begrijpen als je schreeuwt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je negeert mijn andere voorbeelden ook hoor
Die mogelijkheid MOET je nemen, als je op de plek van een ander staat. WANT DIE IS GERESERVEERD
Ook niet meer in het bos. Denk ik. Tenzij je het eerst labeltquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:58 schreef Greys het volgende:
Bij mij is gewoon het verval al aan het intreden![]()
Ik denk dat ik ook niet meer welkom ben in de bus
Maar hoe zit het dan met die boot?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon op Texel zelf boodschappen doen
Ja, en als de politie er niet achter komt is er niks aan de handquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb mijn moeder vermoord.
Maar m'n vader niet, dus dan is er toch niks aan de hand?
Maar dan heb je een foto nodig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook niet meer in het bos. Denk ik. Tenzij je het eerst labelt
Ze leest er overheen als ik het niet doequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Samz je beter gaat begrijpen als je schreeuwt.![]()
Werkt met kinderen vaak ook niet.
Ik ben er bang voorquote:
Ja maar ja...quote:Tenzij je het eerst labelt
Ik vind hem echt goedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb mijn moeder vermoord.
Maar m'n vader niet, dus dan is er toch niks aan de hand?
Wet van de gemiddelden.quote:
Gewoon het bos in rennenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor![]()
Tenzij er al een buggy op het pad staat. Geloof ik.
Tombo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:03 schreef Greys het volgende:
Ja maar ja...
HOE KOM JE AAN ZO'N DING HE????
Verzin d'r ff lekker zelf éénquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan heb je een foto nodig.![]()
Wat zou het fijn zijn als er een actie of prijsvraag was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Maar...maar....maar.... staat de supermarkt dan ook op de boot?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gaat!
Ook als jij nog in de supermarkt staat!
En dat rijmt!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verzin d'r ff lekker zelf éénBwhoehahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:04 schreef Bamba het volgende:
Ik heb trouwens hier nog een labelmaker staan..Is er niet toevallig een prijsvraag waar je foto's kunt winnen ????
Jij maakt het te ingewikkeldquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:04 schreef Bamba het volgende:
Ik heb trouwens hier nog een labelmaker staan..Is er niet toevallig een prijsvraag waar je foto's kunt winnen ????
Nee, nu verwar je weer van alles! Als er een buggy staat, moet je labelen. Staat er een scootmobiel, dan schrijf je een prijsvraag uit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben er bang voor![]()
Tenzij er al een buggy op het pad staat. Geloof ik.
Verneuck een quote of word orgaandonorquote:Ja maar ja...
HOE KOM JE AAN ZO'N DING HE????
Hahahaquote:
Label je foto's en win prachtige prijzen van Brother!quote:
Nee-eeeeeee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar...maar....maar.... staat de supermarkt dan ook op de boot?En zijn daar buggy's?
Of labels?
Ik erger me aan 'ik irriteer me'.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:05 schreef Oognip het volgende:
Ik irriteer me vooral aan brandend maagzuur
Hatsee!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Label je foto's en win prachtige prijzen van Brother!
Alle mensen met buggy's op de boot dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee-eeeeeee.
Want dan was het geen probleem he?? Als de boot ging terwijl jij nog in de supermarkt staat als de supermarkt op de boot is![]()
*zucht*
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik erger me aan foutief ergeren/irriteren-gebruik
Tenzij je je helemaal niet irriteert, dan is het 'ik irriteer me niet'. Tochquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:06 schreef tombolafan het volgende:
Dames!
Het is:
Ik erger me aan ...
of
... irriteert me
[/juf]
Je ergert je aan iets, en iets irriteert je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:06 schreef tombolafan het volgende:
Dames!
Het is:
Ik erger me aan ...
of
... irriteert me
[/juf]
Nee schat, op Texel!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:06 schreef MissBliss het volgende:
Alle mensen met buggy's op de boot dan?
Spuit 11!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:06 schreef tombolafan het volgende:
Dames!
Het is:
Ik erger me aan ...
of
... irriteert me
[/juf]
Yeah but no but yeah but no...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alle mensen met buggy's op de boot dan?
Nouououououou?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee-eeeeeee.
Want dan was het geen probleem he?? Als de boot ging terwijl jij nog in de supermarkt staat als de supermarkt op de boot is![]()
*zucht*
Da's op zich wel prettig idd, als je jezelf niet irriteert!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tenzij je je helemaal niet irriteert, dan is het 'ik irriteer me niet'. Toch
DAN KRIJG JE 11.000 EU PER PERSOON!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nouououououou?
Als die supermarkt topzwaar is en de boot vertrekt....
[ afbeelding ]
Altijd een verzorgdende crème na het scheren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's op zich wel prettig idd, als je jezelf niet irriteert!
Als het een C1000 is en je hebt de flessen Fruit en Co uit de euro-aanbieding gekocht en je karretje ff langszij geparkeerdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nouououououou?
Als die supermarkt topzwaar is en de boot vertrekt....
[ afbeelding ]
Maar dan heb je je buggy nog niet terug.quote:
En je scootmobielquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Maar dan heb je je buggy nog niet terug.![]()
En je boodschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |