quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als ik ooit in een vader met of zonder buggy zou veranderen
[..]
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als ik ooit in een moeder met of zonder buggy zou veranderen
Neuh. Ik mep gewoon met mijn krukken in de rondtequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef Cat22 het volgende:
Mijn god, wat een discussie.![]()
Mensen met buggy's moeten zich gewoon sociaal gedragen. Net zoals mensen zonder buggy's.
Dus als je een buggy hebt: uitkijken waar je loopt en er niet voetstoots vanuit gaan dat iedereen plek voor je maakt![]()
En als je geen buggy hebt: uitkijken waar je loopt en er niet voetstoots vanuit gaan dat iedereen plek voor je maakt![]()
Uiteraard doet iedereen in deze SC dat altijd al.![]()
ten onrechte, je staat op de plek van de buggyquote:
[..]
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als ik ooit in een moeder met of zonder buggy zou veranderen
Eliehiesssssssssssss...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:46 schreef tombolafan het volgende:
Echt Samzz, als jij een plek in de bioscoop gereserveerd hebt en er hebben andere mensen hun jas op jouw stoel gelegd omdat je er toch nog niet wacht dan verwacht je toch ook dat ze die weghalen? Dan is het toch ook niet "maar zij lagen er al!"?
Of je krukken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
Speaking of which, ik ga de trein in, ik denk dat ik maar eens een buggy meeneem
Volgens mij is Tombo haske overstuur.quote:
Boeit me niet ende gemiddelde chauffeur nog minder. Ik stond er eerderquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ten onrechte, je staat op de plek van de buggy
Gewoon! Omdat het kan!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
Speaking of which, ik ga de trein in, ik denk dat ik maar eens een buggy meeneem
Christus, als ik zo'n puber/kleuter als jij zou tegenkomen in de bus dan zou ik expres met mn buggy over je heen rijdenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeit me niet ende gemiddelde chauffeur nog minder. Ik stond er eerder.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon! Omdat het kan!
Met Napoleon er in!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:52 schreef Rewimo het volgende:
*knuppel, hoenderhok*
En dan heb je tegenwoordig ook al buggy's voor honden
Dat lijkt me een mooie samenvatting/conclusie!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:52 schreef Bamba het volgende:
Ik irriteer me aan onverdraagzaam en asociaal gedrag. Van elke leeftijdscategorie
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:52 schreef Bamba het volgende:
Ik irriteer me aan onverdraagzaam en asociaal gedrag. Van elke leeftijdscategorie
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:52 schreef Bamba het volgende:
Ik vind jou nu vooral de kleuter hierquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Christus, als ik zo'n puber/kleuter als jij zou tegenkomen in de bus dan zou ik expres met mn buggy over je heen rijden
Dan toch niet joh, tuurlijk, jij stond er eerder en wat maakt het uit wat voor rechten anderen hebbenveel plezier nog
Ik heb een keer Bink in een oude wandelwagen over de rommelmarkt geredenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:52 schreef Rewimo het volgende:
*knuppel, hoenderhok*
En dan heb je tegenwoordig ook al buggy's voor honden
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:55 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Senes kwam langs
Met cadeautjesIk moest lachen.
-Stressbal
-Roze bril
-Schilderen op nr
-Snoepjes
-Chocolade
-Lege dvd's
Ik moest zo lachen omdat schilderen op nr
Thnx babe
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind jou nu vooral de kleuter hier.
Geen glijmiddel? En dat hadden we haar nog zo gezegd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:55 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Senes kwam langs
-Stressbal
-Roze bril
-Schilderen op nr
-Snoepjes
-Chocolade
-Lege dvd's
Thnx babe
En de stressbal dan, scheelt een half topic op een dag!quote:
Ahhhhhhquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een keer Bink in een oude wandelwagen over de rommelmarkt gereden![]()
Omdat ze het eng vond toen ze al zo oud was, al die benen en drukte.
Yups, dus ik zeg nixquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Over dat bos / bus gedoe, dat we dat nog maar eens moesten herhalen.
Jouw enige argument is "ik stond er eerder!"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind jou nu vooral de kleuter hier.
Vergeet niet tussen de regels door te lezenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:55 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Senes kwam langs
-Stressbal
-Roze bril
-Schilderen op nr
-Snoepjes
-Chocolade
-Lege dvd's
Thnx babe
Wut?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, dus ik zeg nixOok niet meer tegen Greys, want daar ontstaan rellen van
[..]
Gofter, Senesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:56 schreef Cat22 het volgende:
Geen glijmiddel? En dat hadden we haar nog zo gezegd.
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En de stressbal dan, scheelt een half topic op een dag!![]()
![]()
Bij mij is gewoon het verval al aan het intredenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, dus ik zeg nixOok niet meer tegen Greys, want daar ontstaan rellen van
[..]
De rest negeer je gewoon. Als de mogelijkheid er is ga ik aan de kant. Is die er niet, helaas.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jouw enige argument is "ik stond er eerder!"
Tuurlijk, ben ik de kleuter voor jou
Flikker opquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap alleen je posts niet als je de quote verkloot Elies, ik voel me niet aangevallen heur
Tenzij je me homo noemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
MP!quote:
Je negeert mijn andere voorbeelden ook hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De rest negeer je gewoon. Als de mogelijkheid er is ga ik aan de kant. Is die er niet, helaas.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:00 schreef Bamba het volgende:
Wel grappig dat sommige onderwerpen eens in de zoveel tijd terugkomen in discussies![]()
Wil er iemand het nog over Texel, de boot en boodschappen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |