Daarom zeg ik dat ik niemand ken die dat doet. Maar die asocialen zullen er vast zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat kon nog wel eens tegenvallen
Sinds wanneer heb jij een kindquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb mn kind toch liever in de wagen met die buschauffeurs die als achterlijke rijden. 1 keer hard remmen en je kunt je kind niet beschermen als t op de arm is
En ook voor vrouwen van middelbare leeftijd met kattenmandjes met daarin een loeiende Pollekequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een gemiep..Het openbaar vervoer (het woord zegt het al
) is er voor iedereen, dus ook voor mamma's met buggy's, bejaarden, slome duikelaars en allerlei ander mensen..
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb geen hekel aan bejaarden, noch aan mensen met buggy's. Ik vind scootmobiels gaaf en kan niet wakker liggen van 45 km-autootjes.
Wat is wel allejezusbloedirritant vind is als mensen zo opgefokt doen in de openbare ruimte. Dat je de middelvinger krijgt als je per ongeluk een keer niet snel genoeg optrekt bij het stoplicht. Of een snauw als je tegen iemand aanloopt / niet snel genoeg loopt / te hard loopt. De onverdraagzaamheid en elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Dáár heb ik een hekel aan.
Hi allen
Staat als het goed is in de dienstregeling, of hij toegankelijk is voor rolstoelen/buggy'squote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat zou ik echt niet pikken als ik een buggy met een kind erin zou hebben
Dat lijkt me nogal een opgave in een bomvolle bus. En als het langer dan 1 minuut duurt krijg je vast dáár weer gezeik over, dat je de bus ophoudtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Baby kan er ook uit en eventjes op de arm. Ik ken niemand die niet opstaat voor een moeder met kind op de arm.
k had isa toen in de buggaboo bij me, maar ze doen gewoon de deur niet open ehquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat zou ik echt niet pikken als ik een buggy met een kind erin zou hebben
Ze is Italiaans, dus ze zal wel goed kunnen kokenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom vechten er drie mannen om 1 hoogzwangere 'Janet'?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En ook voor vrouwen van middelbare leeftijd met kattenmandjes met daarin een loeiende Polleke
Sowieso, met 1 hand je kinderwagen inklappen, en dan neemt ie vaak net zoveel ruimte in als ervoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal een opgave in een bomvolle bus. En als het langer dan 1 minuut duurt krijg je vast dáár weer gezeik over, dat je de bus ophoudtIk zou de moeite niet nemen en mn wagen op de aangewezen plek neerzetten
en jij gelooft dat die overeenkomen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Staat als het goed is in de dienstregeling, of hij toegankelijk is voor rolstoelen/buggy's
Isa is haar nichtje schatquote:
Als de bus overvol is. Als er plek is kan het mij geen lor schelen waar dat ding staat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed, moeders die de wagen inklappen en wie-weet-waar laten en dan een stoel willen met baby zijn asocialer dan moeders die blijven staan?
nee heb ik niet, maar als ik een kind heb bla bla blaquote:
In Amsterdam wel eigenlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
en jij gelooft dat die overeenkomen?
Ja, klap hem idd even in met één hand (alsof je met een strandstoel staat te knokken volgens mijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso, met 1 hand je kinderwagen inklappen, en dan neemt ie vaak net zoveel ruimte in als ervoor![]()
Hoe slim
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En ook voor vrouwen van middelbare leeftijd met kattenmandjes met daarin een loeiende Polleke
Owwwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef Ynske het volgende:
nee heb ik niet, maar als ik een kind heb bla bla bla
^^quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal een opgave in een bomvolle bus. En als het langer dan 1 minuut duurt krijg je vast dáár weer gezeik over, dat je de bus ophoudtIk zou de moeite niet nemen en mn wagen op de aangewezen plek neerzetten
Dan diende ik echt een klacht in want het is openbaar vervoer en dus ook voor moeders met kind en buggy en eventueel een kruk en een rollator erbijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:28 schreef Ynske het volgende:
k
[..]
k had isa toen in de buggaboo bij me, maar ze doen gewoon de deur niet open eh
maar op hoeveel plaatsen moet je langer wachten dan 5 min, en moet je dan ook maar dat half uur wachten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:30 schreef Goodbye het volgende:
Eeuwige discussie is dit. Wachten op een volgende bus als dat vijf minuutjes duurt zou ik verkiezen boven een volle bus als je een buggy hebt (gewoon uit eigenbelang alleen al). Maar de kans is heel groot dat die bus net zo goed vol zit, tsja, dan moet je toch. [i]Openbaar[i] Vervoer enzo.
Mensen die hoogzwangere vrouwen in de bus laten staan, vind ik ook zo aso. En dat gebeurt echt veel.
Dan leg je je kind even op de grond.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso, met 1 hand je kinderwagen inklappen, en dan neemt ie vaak net zoveel ruimte in als ervoor![]()
Hoe slim
lig je midden in het gangpad, krijg je WEEEEEEEEEEEEEEEEER gezeik dat je te veel ruimte nodig hebtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, klap hem idd even in met één hand (alsof je met een strandstoel staat te knokken volgens mij) terwijl de bos optrekt en remt
ik bedoelde meer dat ze op tijden dat het druk is misschein vaker een bus mogen laten rijden, of een langerequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar je zal maar geen auto hebben en je kind met het OV om 16.45 uur van het kinderdagverblijf / oma / dokter of weet ik veel wat moeten halenDan neem je toch echt gewoon die van 17 uur hoor, die bus is er ook voor hen. Niet iedereen kan zijn/haar leven op spitstijden aanpassen
[..]
Psies! Laat ze er lekker speciale bussen voor laten rijden!
Of nee wacht, dan wordt het OV weer duurder en da's dan ook niet goed
Als daar geen ruimte is wordt dat heel lastig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwwww
Jezus, post liever nog eens een foto van wat je vanavond gaat eten! Schrik me de kolere
Als het hele bos optrekt, dan zou ik 'm ondersteboven gooien en er onder gaan liggenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:30 schreef Greys het volgende:
Ja, klap hem idd even in met één hand (alsof je met een strandstoel staat te knokken volgens mij) terwijl de bos optrekt en remt
Ik zeg, als er de kans is. Uit eigenbelang van de vrouw met kind.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar op hoeveel plaatsen moet je langer wachten dan 5 min, en moet je dan ook maar dat half uur wachten?
Of bij Samzz op schoot!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan leg je je kind even op de grond.
Ik kwam eens uit de speeltuin en toen werd ik aangeklampt door een opa en oma die de 2 wagens niet ingeklapt kregen voor in de auto, die stonden er al een half uur met te klooienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Hoe lang duurt het wel niet voor je zo'n wagen hebt ingeklapt ook. Zo makkelijk is dat volgens mij niet.
Uwh wait, now you've lost mequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het hele bos optrekt, dan zou ik 'm ondersteboven gooien en er onder gaan liggen
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kwam eens uit de speeltuin en toen werd ik aangeklampt door een opa en oma die de 2 wagens niet ingeklapt kregen voor in de auto, die stonden er al een half uur met te klooien
De kinderen sliepen al in de stoeltjes op de achterbank![]()
Die ruimte is voor die wagen, dan zijn dus echt die mensen die daar staan de asocialen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als daar geen ruimte is wordt dat heel lastig.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan leg je je kind even op de grond.
Jij had het over een bos in plaats van bus in je post!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Geeft niet; het is tenslotte al weer vrijdagquote:
Je maakte een tikfoutquote:
^^quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die ruimte is voor die wagen, dan zijn dus echt die mensen die daar staan de asocialen!
Niet verklappen joh! Had nog leuk kunnen wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef Goodbye het volgende:
Jij had het over een bos in plaats van bus in je post!
Misschien staan er al 13 wagensquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die ruimte is voor die wagen, dan zijn dus echt die mensen die daar staan de asocialen!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het hele bos optrekt, dan zou ik 'm ondersteboven gooien en er onder gaan liggen
Of bij Qwea!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |