DITquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
maar voor zover ik weet bevat friet oorlog soberso friet, mayo en satesaus. Uitjes zijn optional.
Ja dus mayo, sate én ketchup!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ketchup en Mayo is Patat speciaal
Daarom vind ik het leuk om te horenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Patatje oorlog is per stad/regio anders, dus heeft geen zin om over te discussiėrenZo, nu eten, hongerrrr
En het is patat, einz
Da's een frietje moeilijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dus mayo, sate én ketchup!
Jah... Alleen vind ik friet speciaal met ketchup, maar bij veel zaken krijg je hem standaard met curry. Dus moet er altijd bijzeggen dat ik hem met ketchup wil..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
Frietje speciaal is toch mayo, ketchup (of curry) en uitjes?
Bij hem dus oorlogquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoiiiii![]()
FRIET![]()
![]()
Vanavond weer, eindelijk weer wat lekkers na een week inhouden haha!
Zit alleen te twijfelen om via de burger king te gaan voor een broodje, in plaats van snacks bij de friettent...
[..]
Da's een frietje moeilijk(als je er dan ook nog uitjes bij doet...)
Bij ons in de buurt is een bos waar frietkot staat met heeeele lekkere friet. Toen ik daar met mij toenmalige vriend wel eens kwam, bestelde hij altijd een 'moeilijk, moeilijk'. Snapte echt niet wat ie bedoelde, maar dat was dus zowel een friet als een frikandel met mayo, ketchup, uitjes en satesaus...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij hem dus oorlogEn alleen mayo en sate had ook een naam maar die ben ik vergeten.
Ik vind het een goeden idee van mezelfquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
hey gaan we lasergamen ja???
*terugaanhetlezenis...
Alsin...druiven met chocolade...?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut ik ben misselijk van de druiven en chocolade
Als in 3/4 bak druiven en daarna een halve chocolade rittersport reepquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alsin...druiven met chocolade...?
Jeetje hahaha, dan zou ik ook wel misselijk zijn jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als in 3/4 bak druiven en daarna een halve chocolade rittersport reep
Jij hebt al lang baby's gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet ff wat dingen gaan regelen. Het schijnt dat ik twee babies ga krijgen
Zonder baarmoeder natuurlijk! Lijken wassen!!
Ik zag hetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef milka82 het volgende:
Net mijn stash weer een goed in google doc gezet... Ik heb maar 168 lakjes, dacht dat ik er veel meer had!
ik vind het een superplan!!!...zolang ik maar geen nagels breekquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het een goeden idee van mezelf
Bitchfight omdat iemand je nagels breekt....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind het een superplan!!!...zolang ik maar geen nagels breek
In dat geval kan dat ding niet tellenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt al lang baby's gehad
Misschien tellen er twee als een halve?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In dat geval kan dat ding niet tellen
Ik heb drie babies gehad jonguh!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien tellen er twee als een halve?
Welk ding moet jij raadplegen om te weten dat je baby's krijgt? :-)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In dat geval kan dat ding niet tellen
Op Le VleesBoekquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Welk ding moet jij raadplegen om te weten dat je baby's krijgt? :-)
Oja fuck... Ik moet de was nog ophangenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Diconnected het volgende:
Strijk gedaan, like a bossnu wachten op volgende lading en moet ook nog koken. En eigenlijk stofzuigen want mama vind dat ik veel te weinig doe in huis
__!
I haz no life...I know...quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:49 schreef Puckzzz het volgende:
IJS is een suffe Muppet!! Ghihihi
Ik ben een kewle
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:55 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn Muppet is weg!!
What did you do Ice??
Ik was een keihippe Muppet jah!!quote:
Als ik nou niet win; weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
Hey je gaat lekker met de likes Priemke!!
Hihi mijn stiefmoedertje ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ik nou niet win; weet ik het ook niet meerWtf man ! Niet normaal hoeveel mensen aan het stemmen zijn
Liefquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hihi mijn stiefmoedertje ook
Mijne ook...Maar nog steeds:quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
O ja ik moet ook nog eten... Maar geen zin om te koken.. Of om op te staan...
Er staat ook een ander meisje op die fb met hetzelfde jurkje als jij, maar die heeft net teveel vetjes voor dat jurkjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lief
Ik sta momenteel 27 'likes' voorNog 4 dagen volhouden
![]()
Dan kan ik weer falen![]()
Wast lekker?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
nee, jouw maag zegt grrr!
De mijne spint, want net gevuld
Ditquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
zolang ik amy's giveaway maar win! Fat chance, maar soit
Er staat 1 bij.. Echt ik vind de jurk prachtig... En ze krijg er nog volgend commentaar op:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er staat ook een ander meisje op die fb met hetzelfde jurkje als jij, maar die heeft net teveel vetjes voor dat jurkje
quote:Goh ik ben en blijf superfan van die kleren ... die hebben echt iets voor elk figuur tot zn recht te doen komen he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry maar... neuh.. ik vind het echt niks
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Typischquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jezus, zie ik die vriendin van mij ook ineens in dat fotoalbummet een knalroze jurk aan die ze natuurlijk weer gewonnen heeft (dat is diegene die aan ALLE winacties meedoet).
Ahja... Als je het nooit probeert... Maar met.. wat is het? 2000 followers? Ik vrees er ook voorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
zolang ik amy's giveaway maar win! Fat chance, maar soit
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er staat 1 bij.. Echt ik vind de jurk prachtig... En ze krijg er nog volgend commentaar op:
[..]Nee indd, die knoopjes staan ook een beetje op springenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry maar... neuh.. ik vind het echt niks
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
[..]
Er staat 1 bij.. Echt ik vind de jurk prachtig... En ze krijg er nog volgend commentaar op:
[..]De jurk of het hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry maar... neuh.. ik vind het echt niks
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
[..]
[..]Trust me.... het is ook niks....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry maar... neuh.. ik vind het echt niks
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
En het haar, allemaal denk ik...quote:
Heb geen boterham in huisssssschhquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
ja heerlijk! Maar na een hele dag fruit smaakt alles wel
smeer anders gewoon een boterham joh!
true true...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
magoe... Zo'n type staat bijna niks natuurlijk
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar ze ziet er wel superaardig uit!
Ik lollerdequote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
En gezellig en lief!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat een mooi karakter jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Naja ik ging gewoon naar die fb page van topvintage en dan in het fotoalbum, nog voordat je echt een album aanklikt gewoon de losse foto's eronderquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een mooi karakter ja.
Ik begrijp geen kont van heul die wedstrijd trouwens, hoe kan je andere inzendingen zien dan?
Iedereen kan een foto posten op hun wall van hun gekochte item bij den shop. Elke maand krijgt diegene met de meeste 'likes' een cadeaubon.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een mooi karakter ja.
Ik begrijp geen kont van heul die wedstrijd trouwens, hoe kan je andere inzendingen zien dan?
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bewaar je hem open met de punt in je tandenborstelbeker ofzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik kom net een beschimmeld oogpotlood tegen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn stinkpatiėnt van gisteren ook (die waarna ik al mijn kleding en mijn tas in de was kon doen...):
"mijn vriendin is een beetje net zo dik als u, dus die moet afvallen want ik vind haar daarom lelijk"
ik: "goed, zullen we het weer over relevante dingen hebben?"
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja ik ging gewoon naar die fb page van topvintage en dan in het fotoalbum, nog voordat je echt een album aanklikt gewoon de losse foto's eronder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
gekkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn stinkpatiƫnt van gisteren ook (die waarna ik al mijn kleding en mijn tas in de was kon doen...):
"mijn vriendin is een beetje net zo dik als u, dus die moet afvallen want ik vind haar daarom lelijk"
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]Ja die snap ik ook niet geheelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn stinkpatiėnt van gisteren ook (die waarna ik al mijn kleding en mijn tas in de was kon doen...):
Je was te moe voor een gevatte opmerking terug te kaatsen?
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Geen idee, had em gehad maar zaten allemaal witte puntjes op dus heb em maar weggeflikkerdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bewaar je hem open met de punt in je tandenborstelbeker ofzo?
Tja, professioneel handelen enzo... en die man is gewoon zielig, vanwege zijn aandoeningen en geschiedenis enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Echt waar? Je had moeten zeggen: 'Liever dik dan zo'n vieslel als jij!'
Waarom was hij eigenlijk zo vies? Gewoon nooit gewassen?
[..]EmogirlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Oh bah.. Het lijke me wel moeilijk om professioneel te blijven als je dat soort opmerkingen naar je hoort krijgtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tja, professioneel handelen enzo... en die man is gewoon zielig, vanwege zijn aandoeningen en geschiedenis enzo.
Maar hij hield érg, érg van roken en daarnaast had hij geen vloerbedekking, leefde op half afgesleten en verrotte houten vloerdelen, ongewassen, vuns en alles en nog wat.
Ik probeerde sowieso geen discussie aan te gaan, mijn neus dicht te houden en z.s.m. weg te komen door die lucht. En het boeit me niet echt wat die man van mij vindt eigenlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die snap ik ook niet geheel
[..]Je was te moe voor een gevatte opmerking terug te kaatsen?
Weet ik 't, blame it on the modewijzerquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik probeerde sowieso geen discussie aan te gaan, mijn neus dicht te houden en z.s.m. weg te komen door die lucht. En het boeit me niet echt wat die man van mij vindt eigenlijk
Ben wel wat gewend en ik weet van wie het af komt, met de hele context er omheenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh bah.. Het lijke me wel moeilijk om professioneel te blijven als je dat soort opmerkingen naar je hoort krijgtKan me ook voorstellen dat je wel ergere dingen gehoord hebt of niet?
Precies, maar dat raakt me ook echt niet, is meer gewoon grappig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
VerstandigMaar ja zijn natuurlijk 'cliėnten'; daar moet je helaas ook was anders mee omgaan
Ik niet, maar ik vind het wel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik ken er nogal veel, vandaar
rockabillies
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies, maar dat raakt me ook echt niet, is meer gewoon grappig.
Of iemand die zegt "ik wil graag een andere collega"
Ik: "ok, prima, regel ik, mag ik vragen waarom?"
Hij/zij: "ik vind de behandeling inhoudelijk prima, maar ik mag jou als persoon gewoon niet"
Ik: "ok, prima"
Mensen met hersenletsel die ontremd zijn, I love 'emquote:
MAG IK DAN MEEHEHEEEEquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
daarom moet ik nog ooit zo'n jurk, val ik niet zo uit de toon op die feestjes
spreek je zijn achternaam nou uit als aa, of ee? Zit daar steeds over na te denken....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
En vriendlief belt me net op dat ie even frietjes gaat halen voor me
Heeft zelf dus al gegeten en heeft mķjn ski's net opgehaald. Af en toe is ie best heul erg lief eik![]()
Aaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
spreek je zijn achternaam nou uit als aa, of ee? Zit daar steeds over na te denken....![]()
En ik had ook al over Sjaan gedroomd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Mooi, weer een moeilijke levenskwestie minderquote:
Kut jonge, kan ik ook al geen blogpost over schrijven dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi, weer een moeilijke levenskwestie minder
Daarover gesproken, ik ga even Schaars blog bekijken
wait whut?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
spreek je zijn achternaam nou uit als aa, of ee? Zit daar steeds over na te denken....![]()
En ik had ook al over Sjaan gedroomd
Die vent die zo blij wordt van geel, blauw en rood?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Gewoon zelf kleding naaien, net als die user in het Mooie Haren topic
serieus, ik heb gedroomd dat ik een plaatje random had gevonden via google en die gepost had. En toen bleek jij het te zijn, maar het was een vrouw zonder tieten en toen werd je heel erg boos op mij.quote:
Ja die ja.... aan zijn blije hoofd te zijn is er inderdaad iets heeeeel erg mis met hemquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die vent die zo blij wordt van geel, blauw en rood?
Moet je z'n user-history eens zien, die is echt niet goed bij z'n paasei
(en op 1 of andere manier gaat elk topic waar hij reageert ineens alleen over hem)
(en hij werkt niet, omdat het hem niet zo ligt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
serieus, ik heb gedroomd dat ik een plaatje random had gevonden via google en die gepost had. En toen bleek jij het te zijn, maar het was een vrouw zonder tieten en toen werd je heel erg boos op mij.
De link snap ik ook niet echt....
Pre-neptiet foto !!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
serieus, ik heb gedroomd dat ik een plaatje random had gevonden via google en die gepost had. En toen bleek jij het te zijn, maar het was een vrouw zonder tieten en toen werd je heel erg boos op mij.
De link snap ik ook niet echt....
DUS!!!! DAN MAAK JE MAAR ZIN!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme Kip, ik heb heul geen zin om vanavond nog een blogpost te schrijven, heb er net 1 af
Ik zal 'm er eens bij pakken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
kip !! Heb jij nog ergens je uitnodiging liggen van je bruiloft?
Wat hadden jullie als tekst?
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik wil sex op de parkeerplaats bij de IKEA ja! Vanavond!
Volgeblaft worden door mijn getrouwde mooiboy!
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zal 'm er eens bij pakken.
Wij zijn wel lame hoor... maar goed
monumentje
Zorg dat er een foto van wordt gemaakt; dan kom je op de frontpage en op geenstijlquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik wil sex op de parkeerplaats bij de IKEA ja! Vanavond!
Volgeblaft worden door mijn getrouwde mooiboy!
Hoi, wij gaan trouwen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maakt niet uitIk moet iets verzinnen en heb afgesproken met vriendlief dat we dat vanavond zouden doen... heb geen zin
spijt mequote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk nou krijg ik een vet tof verhaal enzeu, ben ik een gegoogled tietloos wijf
Moet ik nog wel ergens een 14-jarig hoertje vandaan halen....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zorg dat er een foto van wordt gemaakt; dan kom je op de frontpage en op geenstijlEEUWIGEN ROEM !
Dus om het goed te krijgen moet je eigenlijk erbij vermelden "PARTNERS EN KINDEREN NIET GEWENST"?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
En de kaarten stuurden we wel gericht aan mensen. Dus "familie BBQ-kip" dan is iedereen vanzelfsprekend uitgenodigd. "Henk BBQ-kip", dan is alleen die uitgenodigd. "Henk & Miranda BBQ-kip" dan zijn alleen die 2 uitgenodigd.
Dat snapte niet iedereen bij ons, vooral collega's en een paar vrienden kwamen dan toch met hun vriendin/vriend en kinderen aanzetten
yayquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
spijt me![]()
volgende keer als ik over je droom zal ik er een spannender verhaal omheen maken
Blijkbaar. Of je moet minder retarded vrienden/collega's hebben dan wij blijkbaar hebben...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus om het goed te krijgen moet je eigenlijk erbij vermelden "PARTNERS EN KINDEREN NIET GEWENST"?
Simpel maar goed. Ik denk dat ik het ook zo wil.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:35 schreef BBQ-kip het volgende:
voorkant:
BBQ-kip
&
BBQ-haan
gaan op ... 2011 trouwen en willen dit graag met jullie vieren
Binnenin links kaartjes met waar het was en hoe je er komt.
Binnenin rechts:
Graag willen we jullie uitnodigen om deze hele dag met ons te vieren. Als jullie verhinderd zijn om te komen, willen jullie dit dan graag vóór ..... aan de ceremoniemeester laten weten.
Gegevens ceremoniemeester:....
Cadeautip: plaatje van een kaartje (ok, lomp, maar ik wist niks anders en ik vind die teksten ook lomp).
Dresscode: feestelijk
En dan nog een beetje de tijden enzo waar wat is.
Achterop:
"Anyone can be passionate, but it takes real lovers to be silly"
Rose Franken
JA DEAL WANNEER STAAT AL IN MIJN AGENDA !!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
fusionfreak
en kip, eerst afvallen idd
priem, elke zomer is er rock en roll festival op het wilhelminaplein. Gaan we samen?
O ja gelukkig hebben er bij ons weinig kidsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
En de kaarten stuurden we wel gericht aan mensen. Dus "familie BBQ-kip" dan is iedereen vanzelfsprekend uitgenodigd. "Henk BBQ-kip", dan is alleen die uitgenodigd. "Henk & Miranda BBQ-kip" dan zijn alleen die 2 uitgenodigd.
Dat snapte niet iedereen bij ons, vooral collega's en een paar vrienden kwamen dan toch met hun vriendin/vriend en kinderen aanzetten
Wij hadden onze namen mooi en groot geschreven voorop met onze vingerafdrukken erbovenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Simpel maar goed. Ik denk dat ik het ook zo wil.
Ik wou dit tekstje er nog bij; maar vriendlief begon te lachen toen ie het las
"Zij in een jurk, hij in een pak
nu gaat het er echt van komen
ringen en gemeentehuis
de dag van onze dromen"
Verder had ik:
Priem & vriendlief
geven elkaar op 28 april 2012 het ja-woord in het Raadhuis te Mierlo
(gaan trouwen op 28 april 2012 in het Raadhuis te Mierlo)
U bent van harte uitgenodigd op onze receptie van 18u tot 20u in 't Gravenhof, adresgegeven.
Indien u verhinderd bent, gelieve dit voor 1 april 2012 door te geven aan
onze Ceremoniemeesters: Namen en e-mailadres
----
En dan voor de anderen 'op onze receptie; gevolgd met het avondfeest vanaf 18u'
En voor de daggasten een apart kaartje er bij..
Onze namen staan op de voorkant met de datum trouwens.
Zal zo nog eens aan vriendlief vragen; maar denk niet dat hij echt ideeėn heeft.
Had ook gekundquote:
Ik wil ook mee hoor!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal het eens opzoeken
mijn kapster staat daar altijd, doen ze gratis je haar stylen met kuiven enzulks
*gaat naar dat topic*quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga aardappels slachten voor de patatjes
(oh en Priem, ik kijk niet meer in het trouwtopic, ik kreeg een permanentesmoel van die rare bridezilla's )
Ja dat hebben wij dus niet... ceremonie te mierlo; maar niemand (behalve daggasten) hoeft daar bij te zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij hadden onze namen mooi en groot geschreven voorop met onze vingerafdrukken erboven
Ziet er goed uit hoor
Als de tijdstippen en de locaties maar duidelijk zijn, bij ons was het op 3 verschillende plekken (ceremonie, eten en feestje) en dat vonden sommige mensen toch blijkbaar lastig. Ookal hadden we tijdstippen erbij gezet en een kaartje met hoe te lopen/rijden etc
Whaaa gaafquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal het eens opzoeken
mijn kapster staat daar altijd, doen ze gratis je haar stylen met kuiven enzulks
Jaaaaaaaaaaaa tofquote:
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga aardappels slachten voor de patatjes
(oh en Priem, ik kijk niet meer in het trouwtopic, ik kreeg een permanentesmoel van die rare bridezilla's )
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij sliepen trouwens in een hotel na ons trouwen, bruidssuite, helemaal top. Dat was wel heel erg gaaf, is een aanrader
Volgende dag thuis, even chillen en cadeautjes en kaarten bekijken, lekker napraten. Dag daarop op vakantie, heeeeeeeeeeeerlijk!
En nu gehen ich zu kuche
Gezelligquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja tof!
Datum is nog niet bekend, maar meestal eind juni ofzo
Ah ok ik hou iig eind juni juli vrij danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja tof!
Datum is nog niet bekend, maar meestal eind juni ofzo
Goed busyquote:
Metalforum, ooit, honderd jaar geleden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ohhhhh, eten was lekker
IJs, van welk forum?
Nu filmpje kijken
quote:De meesten van jullie weten het al wel,
vanaf -datum- wordt mijn leven een hel.
Plannen, vrijheid, alles valt in duigen
u kunt vanaf -tijdstip- uw medeleven komen betuigen.
In -lokatie- kunt u komen kijken op het feest
naar wat eens mijn leven is geweest.
Goeien wandeling danquote:
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn vriend vond deze wel heel goed passen:
[..]![]()
Goeden tekst. Niks meer aan doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
dit zou ik zo doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Goeden tekst!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Die vind ik stiekem wel heel grappigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
En Derp op de voorkantquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit zou ik zo doen
en dan true story wijnglas.gif eronder
Plannen??quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef BGTes het volgende:
Voorzichtig aangekaart wat mijn ma en stiefpa ervan zouden vinden als we ons gaan verloven, en ze waren dolenthousiast
neeeee je bent nog zo jong en student en alles!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef BGTes het volgende:
Voorzichtig aangekaart wat mijn ma en stiefpa ervan zouden vinden als we ons gaan verloven, en ze waren dolenthousiast
lolquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Klaar met teruglezen!
Over dromen gesproken, ik had gedroomd dat ik met Unf in de HEMA (oid) was en zij me ging vertellen welke kwasten ik moest hebben voor oogmake-up.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ja supergezellig! Alleen heb ik de ballen verstand van oogmake-upquote:
Echt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik wil dat mijn familie niet komt; moet ik die tekst vooral doen idd![]()
Toen wij ons verloofden zei mijn moeder: "Oh... ok... Nou ik ga slapen. Tot morgen!"
je hebt de morantiek niet van een vreemde dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik wil dat mijn familie niet komt; moet ik die tekst vooral doen idd![]()
Toen wij ons verloofden zei mijn moeder: "Oh... ok... Nou ik ga slapen. Tot morgen!"
Niet negatief ofzo hoor; maar Belgenquote:
Mijne gaat jankenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
mijn moeder gaat helemaal hyperen als wij ons zouden verloven
Ohh zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet negatief ofzo hoor; maar BelgenDie zijn ingetogen en tonen hun enthousiasme niet.
Kregen van iedereen een proficiat. Schoonzusje schreeuwde heel het huis bij elkaar van blijheid.
Mijn ma en pa: "Ah ok. Nou tot morgen!"Wat een deceptie was me dat
Maar ze zijn wel blij hoor; alleen tjah.. niks aparts he zo'n verloving...
Beetje maarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ja precies. nuchter. Ingetogen.. Niks aparts
En mijn ouders zijn normaal wel van het 'vieren'. Toen ik geslaagd was van school "woei laten we champagne openen!!". Ik had werk "woeiii laten we champagne openen". Ik ga trouwen "oh ok ik ga naar bed"
Vind het nog steeds een kutreactie; kun je het merken?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
En wij kwamen net terug van Italiė... Hadden 15u gereden (want overdag gereden en echt alle files meegemaakt die we maar konden); kwamen rond middernacht aan en dachten nog "poeh... en nu moeten we nog champagne drinken"
EN TOEN GINGEN ZE NAAR BED !!
Ok nu hou ik er over op*zen rust liefde stilte blub*
Tetten anyone?
Bwhehehequote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
Maar valentijn is op een dinsdag... En wij doen ook nooit iets... Behalve heel stom 'fijne valentijn' te zeggen en dan stom zitten lachen naar elkaar
Good busyquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
20-jarige dochter van pas-aangetrouwde-tante is nu niet alleen zwanger, maar ook nog single.
Ja, nou leek die vriend ons toch al niet een bijster intelligent geval, maar is wel heel kut voor d'r.quote:
Precies. En ze zat al niet in zo'n geweldige situatie, ook psychisch niet. Dus ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is ook kut. Ik ben heel erg blij dat ik het niet alleen heb hoeven doen, dat lijkt me echt vreselijk
Maar liefquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeee je bent nog zo jong en student en alles!!!
Oh, die aflevering.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:40 schreef PriemGirl het volgende:
wtf is dit voor aflevering van GA
Ik zit seizoen 7 te kijken... En nu... zingen ze... what.. the... fu....
Sommige stukjes zijn best mooiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:40 schreef PriemGirl het volgende:
wtf is dit voor aflevering van GA
Ik zit seizoen 7 te kijken... En nu... zingen ze... what.. the... fu....
Telkens als ze beginnen te zingen; heb ik zin om mijn oren weg te krabbenquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Gamen gaat hier super zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kjoeeetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als ik die beweeg dan valt ie het handje aan ja, maar heb net nieuwe tv dus doe het maar niet, heb nog wel filmpje van kat met oude tv dat hij er achteraan gaatquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:50 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Volgtie het handje op het scherm?
Wel schattig, maar inderdaad niet heel handigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik die beweeg dan valt ie het handje aan ja, maar heb net nieuwe tv dus doe het maar niet, heb nog wel filmpje van kat met oude tv dat hij er achteraan gaathandje is er gelukkig alleen als ik hem op pauze zet anders kon ik neit doorspelen
Een kabbelend watertje... waterval.. oceaan.. pissenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:55 schreef BGTes het volgende:
Ik ben baas over mijn eigen blaas ik ben baas over mijn eigen blaas
niet echt, aangezien hij (SERIEUS) weet hoe hij muziek op mute moet zetten, dus als er te lang metallica op staat of iets wat meneer niet blieft zet hij het uitquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet echt, aangezien hij (SERIEUS) weet hoe hij muziek op mute moet zetten, dus als er te lang metallica op staat of iets wat meneer niet blieft zet hij het uit
Ja wassie goed? Die wil ik ook wel zienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hai, gaven film
Nu alle boeken lezen
En verfilming van extremely loud en incredibly close zag ik bij de voorfilmpjes, een van mijn favo boeken
En hoe was het eten?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hai, gaven film
Nu alle boeken lezen
En verfilming van extremely loud en incredibly close zag ik bij de voorfilmpjes, een van mijn favo boeken
welke film was je?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hai, gaven film
Nu alle boeken lezen
Ze was naar de Hollywood versie van The Girl with the Dragon Tattooquote:
Ik vroeg me af wat daar anders aan is ...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze was naar de Hollywood versie van The Girl with the Dragon Tattoo
Blitse characters ipv noeste Zweedse koppen. Amerikaanse vlag die door het beeld zwaait.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:37 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat daar anders aan is ...
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Needless to say, ik ben meer van de Europese films
Hmmz.. Dan uit pure nieuwsgierigheid toch maar gaan kijken. Komtie wel in 3 delen? Of hebben ze het verhaal in 1 deel gestopt?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Blitse characters ipv noeste Zweedse koppen. Amerikaanse vlag die door het beeld zwaait.
Minder rauwe sex in beeld.
Geen vage dingeb of ondubbelzinnigheden maar alles uitgekauwd zodat je niet hoeft na te denken als je de film kijkt
dat soort dingen. Amerikaanse films zijn zó anders dan typisch Europese (filmhuis)films
Superquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:46 schreef BGTes het volgende:
Oh Priem! Ik heb blijkbaar 2 stemmen voor je in de wacht gesleept
Lekkorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wassie goed? Die wil ik ook wel zien
Hoe was het eten?
Gaat lekker!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Super![]()
![]()
![]()
Ik sta 24 stemmen voor momenteel![]()
Burrito's met bonen gegeten?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekkor
Alleen ik voel me nu vet opgeblazen en bleh en heel mn maag ging tekeer in de bios
Ligt niet aan t eten maar heb ik vaker lolz
Hmm... Ben benieuwd danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Denk dat ze nu de overige delen aan het verfilmen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |