DITquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
maar voor zover ik weet bevat friet oorlog soberso friet, mayo en satesaus. Uitjes zijn optional.
Ja dus mayo, sate én ketchup!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ketchup en Mayo is Patat speciaal
Daarom vind ik het leuk om te horenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Patatje oorlog is per stad/regio anders, dus heeft geen zin om over te discussiėrenZo, nu eten, hongerrrr
En het is patat, einz
Da's een frietje moeilijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dus mayo, sate én ketchup!
Jah... Alleen vind ik friet speciaal met ketchup, maar bij veel zaken krijg je hem standaard met curry. Dus moet er altijd bijzeggen dat ik hem met ketchup wil..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
Frietje speciaal is toch mayo, ketchup (of curry) en uitjes?
Bij hem dus oorlogquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoiiiii![]()
FRIET![]()
![]()
Vanavond weer, eindelijk weer wat lekkers na een week inhouden haha!
Zit alleen te twijfelen om via de burger king te gaan voor een broodje, in plaats van snacks bij de friettent...
[..]
Da's een frietje moeilijk(als je er dan ook nog uitjes bij doet...)
Bij ons in de buurt is een bos waar frietkot staat met heeeele lekkere friet. Toen ik daar met mij toenmalige vriend wel eens kwam, bestelde hij altijd een 'moeilijk, moeilijk'. Snapte echt niet wat ie bedoelde, maar dat was dus zowel een friet als een frikandel met mayo, ketchup, uitjes en satesaus...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij hem dus oorlogEn alleen mayo en sate had ook een naam maar die ben ik vergeten.
Ik vind het een goeden idee van mezelfquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
hey gaan we lasergamen ja???
*terugaanhetlezenis...
Alsin...druiven met chocolade...?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut ik ben misselijk van de druiven en chocolade
Als in 3/4 bak druiven en daarna een halve chocolade rittersport reepquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alsin...druiven met chocolade...?
Jeetje hahaha, dan zou ik ook wel misselijk zijn jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als in 3/4 bak druiven en daarna een halve chocolade rittersport reep
Jij hebt al lang baby's gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet ff wat dingen gaan regelen. Het schijnt dat ik twee babies ga krijgen
Zonder baarmoeder natuurlijk! Lijken wassen!!
Ik zag hetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef milka82 het volgende:
Net mijn stash weer een goed in google doc gezet... Ik heb maar 168 lakjes, dacht dat ik er veel meer had!
ik vind het een superplan!!!...zolang ik maar geen nagels breekquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het een goeden idee van mezelf
Bitchfight omdat iemand je nagels breekt....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind het een superplan!!!...zolang ik maar geen nagels breek
In dat geval kan dat ding niet tellenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt al lang baby's gehad
Misschien tellen er twee als een halve?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In dat geval kan dat ding niet tellen
Ik heb drie babies gehad jonguh!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien tellen er twee als een halve?
Welk ding moet jij raadplegen om te weten dat je baby's krijgt? :-)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In dat geval kan dat ding niet tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |