Zoveel croissantjes heb ik niet.quote:
Slaap ze.quote:
Als je nou 50 rondjes rond de tafel rent wordt je vanzelluf moe.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
bert visscher zometeen slaap ik vandaag heulemaal nie meer
koekoekquote:
quote:
verstopt in een blikken doosje naast de gouden appeltjesquote:
liefde, aandacht en wat smeermiddelquote:Op zondag 29 januari 2012 02:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohhh stom van me dat ik daar nog niet had gezocht!! Maar waarom klink ik dan nog steeds zo schor
Even kijken of ik daar mee kan afspreken. Want ik heb niet zoveelzin om in mijn eentje op de tribune te zitten. Ik moet ook jou nog eens herkennen.quote:
Volgens mij sta je dan als levenpartner ingeschreven ipv huurder Vraag het even in het wgr forum.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
God***domme... Vandaag erachter gekomen dat nu ik met mn zus woon, we fiscale partners zijn en al mijn toeslagen dus zowat gehalveerd worden...
Wat bedoel je preciesquote:Op zondag 29 januari 2012 02:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Volgens mij sta je dan als levenpartner ingeschreven ipv huurder Vraag het even in het wgr forum.
Ik weet er ook niet zoveel van vandaar dat ik je verwees naar het wgr forum. Maar omdat jullie dezelfde achternaam hebben zou het kunnen zijn dat jullie als getrouwden worden gezien. Terwijl jij eigenlijk huurder bent bij je zus.quote:
We hebben niet dezelfde achternaam en ik ben ook geen huurder bij mn zus.. We zijn gezamelijk huurder op het contractquote:Op zondag 29 januari 2012 02:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet zoveel van vandaar dat ik je verwees naar het wgr forum. Maar omdat jullie dezelfde achternaam hebben zou het kunnen zijn dat jullie als getrouwden worden gezien. Terwijl jij eigenlijk huurder bent bij je zus.
Ik vind het erg lastig om je een goed antwoord te geven omdat ik van de situatie te weinig weet.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
We hebben niet dezelfde achternaam en ik ben ook geen huurder bij mn zus.. We zijn gezamelijk huurder op het contract
Nee, volgens mij is er een wijziging gekomen in het hele fiscale partner systeem waarin mensen die samenwonen en een langdurig huishouden hebben ook gezien worden als fiscale partners.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet zoveel van vandaar dat ik je verwees naar het wgr forum. Maar omdat jullie dezelfde achternaam hebben zou het kunnen zijn dat jullie als getrouwden worden gezien. Terwijl jij eigenlijk huurder bent bij je zus.
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:10 schreef DJMO het volgende:
mogguhik was vannacht in slaap gevallen achter de computer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |