Hij begint nogal vaak zwakjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij kan het wel..maar dan moet ie niet zoals vnadaag beginnen
Iets breken doet wel meer pijn dan wat Djoko heeft hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:04 schreef tja77 het volgende:
Djoko heeft overal pijntjes, en Murray breekt.
Dat lijkt idd wel, maar voor iemand die zo moe is, speelt hij heel goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:04 schreef TheArt het volgende:
Hij zit er echt compleet, maar dan ook compleet door.
Volgens mij hamstring ofzo, zn bovenbeen lijkt niet helemaal lekker te gaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is er met Djokovic aan de hand? Hij is zo sloom.
opgebrand...net als eind vorig jaar denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is er met Djokovic aan de hand? Hij is zo sloom.
Opgebrand denk ik niet. Hij begon het jaar namelijk heel overtuigend. Er is meer aan de hand.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
opgebrand...net als eind vorig jaar denk ik
Je zag dit ook tegen Ferrer, lamgzaam maar zeker kwam de vermoeidheid erin samen met de pijntjes, pas wat later greep hij naar de hamstring.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Opgebrand denk ik niet. Hij begon het jaar namelijk heel overtuigend. Er is meer aan de hand.
Mjah, vorig jaar nooit hoor...Dus hij keert weer terug in zijn oude gedrag...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:07 schreef kevin_ het volgende:
Niks aan de hand met Djokovic. Zo ziet hij er vaker uit, puur tactisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |