Ach knul... het ligt er te dik op. Ik zit je blijkbaar dicht onder de huid. Zelfs als ik ergens niet bij betrokken ben lul je nog over me waarbij je enige manier van voortbewegen met je ellebogen is.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Les 1: Niets te zeggen? Zeg dan niets.
De zelfkant zeg je?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het een interessant subforum. Kan me in weinig van de hier heersende gedachtengangen verplaatsen, maar ik ben altijd wel geïnteresseerd in de zelfkant en daar valt dit imo ook een beetje onder.
De beste!quote:Of was 'kom je hier vaker' een pick-up line?
Kerel, ga gewoon weer op de inhoud discussieren. Dit schiet voor geen meter op.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach knul... het ligt er te dik op. Ik zit je blijkbaar dicht onder de huid. Zelfs als ik ergens niet bij betrokken ben lul je nog over me waarbij je enige manier van voortbewegen met je ellebogen is.
Moet je zelf weten, ik wordt er niets anders van. De dag dat ik daar van onder de indruk raak moet nog aanbreken.
Wel is dat gedrag van je een doodzonde voor het moderator-schap. Dat anderen dat wegwuiven en tegen je opslijmen moeten ze zelf weten. Je bent met dat gedrag de grens ruim overgeschoten.
Voor de rest: doe wat je denkt dat je het beste lijkt. Ik kan er wel om lachen en je maakt het jezelf lastig omdat ik het af en toe in het daglicht kan zetten. Dat je het angstvallig snel weg-edit maakt het enkel opvallender.
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kerel, ga gewoon weer op de inhoud discussieren. Dit schiet voor geen meter op.
quote:15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user
De citroenen gaan dertien in een dozijn in huize 3-voud
Ok.quote:17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen
Ronnie_Bravo werd ook niet al te slim bevonden
Tja dat is niet gek als er een links feestje gevierd wordt, zullen zij die als rechts bestempeld worden altijd 'verliezen'.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:05 schreef Terecht het volgende:
Heldere lichten hier. God man, ik raak bijkans verblind.
[..]
[..]
Ok.
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tja dat is niet gek als er een links feestje gevierd wordt, zullen zij die als rechts bestempeld worden altijd 'verliezen'.
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tja dat is niet gek als er een links feestje gevierd wordt, zullen zij die als rechts bestempeld worden altijd 'verliezen'.
quote:
Mooi he, Knecht wil zich er ook even mee bemoeien. Waarschijnlijk iemand zonder vriendjes die nu bij een ander in een goed boekje tracht te komen. Goed zo Knecht.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Fuck. Jokkie is het met me eens. Ik moet mijn mening herzien.
Ach, we zijn per slot van rekening dezelfde persoon onder een andere naam.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]![]()
Gisteren ook al.. Marillion. Het wordt eng.
En dan zelf zo'n lap tekst schrijven. Het zit je diep he?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach knul... het ligt er te dik op. Ik zit je blijkbaar dicht onder de huid. Zelfs als ik ergens niet bij betrokken ben lul je nog over me waarbij je enige manier van voortbewegen met je ellebogen is.
Moet je zelf weten, ik wordt er niets anders van. De dag dat ik daar van onder de indruk raak moet nog aanbreken.
Wel is dat gedrag van je een doodzonde voor het moderator-schap. Dat anderen dat wegwuiven en tegen je opslijmen moeten ze zelf weten. Je bent met dat gedrag de grens ruim overgeschoten.
Voor de rest: doe wat je denkt dat je het beste lijkt. Ik kan er wel om lachen en je maakt het jezelf lastig omdat ik het af en toe in het daglicht kan zetten. Dat je het angstvallig snel weg-edit maakt het enkel opvallender.
Knecht Terecht snapt het.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef Terecht het volgende:
En daarom verdienen jullie een speciale, ongelijke behandeling. Omdat jullie zo speciaal en ongelijk zijn.
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kerel, ga gewoon weer op de inhoud discussieren. Dit schiet voor geen meter op.
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:15 schreef Gray het volgende:
[..]
En dan zelf zo'n lap tekst schrijven. Het zit je diep he?
En dan mij DM'en dat je deze post plaatst om mij extra te zieken.quote:
Ga je nu de inhoud van DM's posten hier? Tjongejonge....quote:Op zondag 12 februari 2012 14:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En dan mij DM'en dat je deze post plaatst om mij extra te zieken.
Sjezus...
Hij wil je beroemd maken.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sjezus...
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sjezus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |