Was ik ook wel even verbaasd over ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel gek. Een topic waarin foto's van een aantal meisjes in de trein geplaatst worden kan niet. Maar een FP artikel met foto's van 2 geile ICT-ers is geen probleem.
Dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel gek. Een topic waarin foto's van een aantal meisjes in de trein geplaatst worden kan niet. Maar een FP artikel met foto's van 2 geile ICT-ers is geen probleem.
Als ik internet fame wil, dan maak ik wel weer een nieuw barverhalen topic aan. Ik kwam de foto's tegen op twitter en was er gewoon verbaasd over.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik ben zeker de enige die het vrij triest vind dat ts, forever alone, dit per se op internet zetten moet voor zijn paar minuten fame...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Als ik internet fame wil, dan maak ik wel weer een nieuw barverhalen topic aan. Ik kwam de foto's tegen op twitter en was er gewoon verbaasd over.
meet me in room 101quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:05 schreef rosepetals het volgende:
Wie wil het nou niet doen in een klas lokaal?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Als ik internet fame wil, dan maak ik wel weer een nieuw barverhalen topic aan. Ik kwam de foto's tegen op twitter en was er gewoon verbaasd over.
Uhu.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:18 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dit is niet de enige site waar ik het deel
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |