Je moer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:59 schreef Aliana het volgende:
![]()
Oh nee, verdorie.. betrapt.
Ik ben het okeIk geef het toe, NU GOED!
Verdomme.
Fontys Eindhoven volgens mijquote:
Zeker, met mijn camera had ik het gedetailleerd kunnen vastleggen. Nu zit je een beetje naar pixels te staren.quote:
Hé man ik heb een topic geannexeerd voor ons mooie stadje daar moet jij wel gepost hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Is die met dat witte shirt een man of een vrouw?
Volgens mij.....?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:01 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Fontys Eindhoven volgens mij
[..]
Zeker, met mijn camera had ik het gedetailleerd kunnen vastleggen. Nu zit je een beetje naar pixels te staren.
Het is een donderdag...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Volgens mij.....?
Je bent zo lang weggeweest dat je niet meer weet waar je eigen studie zich bevindt?
Of gewoon op de wc.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:12 schreef r8v2 het volgende:
Wat een sukkels. Er is ook een kant van het gebouw waar niemand naar binnen kan kijken. Doe het daar dan.
Geilen op betrapt (kunnen) worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:12 schreef r8v2 het volgende:
Wat een sukkels. Er is ook een kant van het gebouw waar je niemand naar binnen kan kijken. Doe het daar dan.
De spanning van buitenseks zonder de kou. Perfect eigenlijk.quote:
Dit is niet de enige site waar ik het deelquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:16 schreef Knaller het volgende:
Zou toch wel erg vermakelijk zijn als ze op Fok! zitten en dit topic gingen lezen.
Digitale zoomquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:20 schreef TrippleDistilled het volgende:
Hoe is het mogelijk om anno 2012 nog zulke kwalitatief slechte foto's te maken.
Morgen op Geenstijl.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:11 schreef benx het volgende:
Rutger... doe je werk en ga er is na toe ofzo
Het zijn ICT'ers, zonder deze pics had niemand ze geloofd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:12 schreef r8v2 het volgende:
Wat een sukkels. Er is ook een kant van het gebouw waar niemand naar binnen kan kijken. Doe het daar dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |