Henk & Ingrid wel. Van geleend geld.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Van die Beertema zou ik idd ook geen 2e hands Opel Astra kopen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft iets weg van meerdere mensen, kan er nu even niet op komen.
Combi van Hitler en Stalin?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft iets weg van meerdere mensen, kan er nu even niet op komen.
Wolf in schaapsklerenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
Ik moet zeggen dat hij qua presentatie beter overkomt dan de rest van de gedoogpartij.
Nummer 203 op de grote woonbootlijst.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:21 schreef michaelmoore het volgende:
Wie is die mevrouw aan tafel me die zwarte bril??
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:21 schreef TUFKAL het volgende:
Wilde net zeggen: de man komt redelijk over.
Als het een garpje is mag alles.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Leraren tutoyeren kan niet, je collega's uitmaken voor uitgekotst halalvlees van een Turks varken kan blijkbaar wel.
Want alle lesboeken zijn links!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:23 schreef MilaNL het volgende:
In onze ogen is dat niet zo, dus we zouden het fijn vinden om ze te indoctrineren.
De nieuwe PVV woordvoerder woningbeleidquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Die krakers moeten ze gewoon doodknuppelen. Daar wordt iedereen beter van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |