abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107280203
De Baby's

02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
24 november 2011: Marieke Johanna Olga, dochter van SummerBreeze
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
21 december 201: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012, Midas, zoon van Kyara en Argento

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107280606
Ik knip Elise ook, als ze op het aankleedkussen ligt. Ik leun dan over dr heen en houd dr in de houdgreep (grapje uiteraard..) maar ik klem dr wel iets zodat ze niet heel veel meer kan bewegen.
Die krengen van nagels groeien elke week!! Pff..
pi_107281786
Rienk zet ik voor de laptop op schoot met iets wat hij heel tof vindt en dan gauw knippen. De tijd van echt niet willen (en dus in vel knippen) is gelukkig voorbij. Nu moet ik gewoon opschieten ;)

Jelte neem ik ook op schoot. Zijn rug tegen mijn buik. Lukt prima. Zit ook veel rustiger.

Met hem is alles perfect. Ik krijg morgen een hysteroscopie (oud :@) (baarmoeder onderzoek dmv een slangetje met camera.) omdat ik nog bloedde. Ben benieuwd :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_107284321
Ik deed de nagels bij Chris ook wel direct na de fles, als hij nog even knock-out was van het zuipen :P
En eerst knippen, en dan navijlen als ik de kans kreeg..

Hier lekker geslapen tot nu. Om 9 uur op de bank in slaap gevallen, om 10 uur naar bed, en maar 1 keer eruit geweest rond 2 uur voor een aai over zijn bol. Nu slaapt hij naast me op de bank, zo maar naar bedje tillen. Alleen zal manlief eens vragen, want twijfel of hij wel geslapen heeft voor 2 uur :@
  vrijdag 27 januari 2012 @ 07:17:24 #5
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_107284640
Tandje nr 3 is onderweg, en dat was gisteravond feest :( ik was niet thuis en manlief belde dat hij echt niet stil wilde worden. Hij had beetje drinken gegeven en toen sliep hij even, maar wakker was meteen huilen. Gisteren kwijlde hij al enorm veel dus ik keek in zijn mond en ja hoor een gaatje bovenin in zijn tandvlees. Dus zetpil gegeven, nog ff heerlijk op mama gelegen tot hij diep inslaap was en echt ontspannen en toen heeft hij heel de nacht geslapen.

Wel laten we hem nu net als normaal nog een tweede tuk doen, normaal als hij naar KdV gaat gaat hij niet terug naar bed tot 9 uur, maar leek ons nu wel verstandig. Scheelt dat manlief zijn werk vandaag toevallig flexibel kon indelen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_107285107
Ik vrees dat hier ook een tandje door gaat komen... Billen helemaal stuk :'(
Ga dus even snel een broodje eten terwijl meneer op de grond ligt te spelen. Aankleden en dan lekker even naar buiten toe, lekker wandelen en in slaap vallen in de wagen. O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 27 januari 2012 @ 08:18:52 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107285118
tandjesleed :*
Hier is er een kiesje door volgens mij .. hij lijkt zichzelf weer wat te zijn na 'n paar huildagen ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_107285188
Hier hadden we een heuse doorslaper! 19 uur erin 23 uur een fles (half slapend) 6.30 uur wakker *O* Normaal komt ze ergens tussen 2 en 3 nog en dan beland ze meestal bij ons in bed. En ze is zo een lachebekje en ze doet 4 stapjes los en het gaat me allemaal veel te hard ;(
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 08:39:10 #9
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107285311
Oeh, tandjes! :*

Met heel veel moeite is Anouk gisteren eindelijk in slaap gevallen om 23.00. Vanmorgen dat lief zijn wekker ging heb ik haar wat horen blazen (lekker met dat kwijl :D), maar vervolgens heeft ze het nog een uur in bed volgehouden, totdat mijn eigen wekker ging (moet zo naar fysio), toen was ze echt wakker, maar niet huilen ofzo. En nu ligt ze weer te slapen! *O* ok, ik juich in stilte nu even!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107286136
ai, tandjes.. hopelijk zijn ze snel door!

Hier best een goede nacht.. Na de fles van 4 uur netjes gaan slapen. Wel lawaaiig.. Misschien door een half verstopt neusje wat snurkerig..
En hij heeft net zowaar 20 minuten zelf in de box "gespeeld". perongeluk tegen de boxketting slaan, oefenen met rollen (lees: arm over de buik naar de andere kant en dan komt je schouder iets omhoog :P ). Nu ligt hij lekker in de reiswieg. Kijken of hij dan ook nog gaat slapen. Ik ben niet zo van die sprongetjes. Maar hij was gisternacht en ochtend best onrustig, en nu heerlijk ontspannen en lijkt een stukje wijzer uit zijn ogen te kijken. O+
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:16:06 #11
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107287128
Mag ik even heel voorzichtig jompelen?

Volgens mij is de ellende voorbij! Twee nachten van 23-5-8 en vannacht 23-2-6-8, maar ze heeft het huilen ingeruild voor hevig kreunen, en dan ook nog met een lach! Geen ontroostbaar meisje meer *O* ! Ook het inslapen gaat 10x beter! Gisteren heeft ze de hele dag en nacht zonder speentje geslapen, geen gemopper, geen gehuil, in bed leggen, even wat tutten en lachen en dan valt ze als een blok in slaap.
De Infacol en Cinababy staan al dagen werkeloos te kijken op de commode, en madam drinkt ook weer full-time aan de borst. Hopelijk geeft het CB me maandag de bevestiging dat het werkt!
En als in haar op d'r buikje leg, 'tijgert' ze al stukjes vooruit! Dan duwt ze zo (ongecontroleerd?) met d'r beentjes en armpjes dat ze ineens bij de spijltjes van de box ligt :o !

Nu ligt ze ook weer lekker te slapen, dus mama gaat es effe zichzelf bijwerken... Beentjes zijn al geepileerd, nou de rest van de bush-bush nog ;) !
pi_107287192
Ohhh NTS heeeerlijk!!! en succes met je oerwoud!!!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107287218
NTS, ik jompel in ieder geval voor deze goede dagen *O*
En dat er gewoon vele mogen volgen :Y
pi_107287981
*O* Voor NTS en MamaPurk!

Cas ligt op bed, slaapt bijna dus ik hoop dat ie mooi even een uur of langer gaat pakken. Maizena op zijn billetjes gedaan en ik ga voorlopig even een simply dry meer gebruiken. Misschien dat het daar aan ligt?!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:52:01 #16
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107287998
NTS een dikke jompel *O*
en verdwaal niet in de bush-bush :P
Rayen 2½ jaar!
pi_107288635
/offtopic voor NTS.. Waar ik nou toevallig tegenaan surf :P

/ontopic..
Daan ligt lekker te slapen. Weer bijna continu wakker van half 8 tot 11. Gisteren ook al.. Ik zie een ritme..
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:19:18 #18
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_107288813
Leuke berichten om de dag mee te beginnen :)
Larissa heeft eigenlijk best goed geslapen (van 8 tot 23:00 en daarna tot 4:30, en daarna tot 7:15)
Ze heeft nog op weg naar het kdv een groot 'kado' voor mij gemaakt :') dus ik heb haar maar op het kdv verschoond :P

Ook heeft ze een nieuw trucje; ze kon eerst al snuiven als een konijn (dat kan ze ook nadoen), en nu zit ze heel trots te 'blazen' (in het engels: blowing raspberries?) , dat doet ze dus ook met eten in haar mond :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_107288901
wat fijn nts! *O*
pi_107289000
Nts wat fijn!
Hier weer een goede nacht!
Geslapen van 9 tot 7!
Na ze fles van 7 uur, slaapt die nog tot half 9 en dan is hij wakker tot half 11.
Wel een beetje verhoging van 37,7
pi_107289916
Hier een koortsig verkouden jongetje die vannacht heel verdrietig was. Gelukkig rond half 6 in slaap gevallen en ik ook, gaat Lief weg en komt nog een kusje brengen en toen weer een wakkere maar o zo vermoeide en ontroostbare Floris. Daarna gelukkig een uurtje of twee geslapen.
Ik geloof dat dit een pyjamahangdag wordt. :+
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:42:34 #22
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107293330
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:18 schreef bitterend het volgende:
Ohhh NTS heeeerlijk!!! en succes met je oerwoud!!!!
_O-

*O* voor de goede nachten van de beebs!
:* voor de wat mindere nachten en zieke beebs!

Ik had te vroeg gejuicht vanmorgen, toen ik bij de fysio was, was Anouk weer klaarwakker. Ze heeft om een uur of half 11 weer een kleine slaap gedaan en nu ligt ze er weer in vanaf 13.00. Ik denk wel dat ik haar eerder wakker maak vanmiddag, kijken of dat wat oplost voor de avond. Of dat het echt gewoon even regeldagen zijn voor haar. Zal wel een keer weer goed komen denk ik, weet ik! verbaas mezelf dat ik er zoveel relaxter in sta :D

En edit; nu ga ik even op zoek naar leuke shirtjes of jurkjes mt 62, want vind dat ik weinig leuks in de kast heb liggen! Shoppen!! *O*
pi_107293439
Cas ligt ook al een uur lekker te slapen, gelukkig! Hij zal zo wel wakker worden, dan even een flesje geven en even de stad in. Even een restje chilli van gister bij een vriend brengen :9 Vanmiddag komt mijn zusje op visite, ze past vanavond op Cas zodat ik lekker uit eten kan met mijn vriend. Het eerste gezamenlijke uitje sinds Cas geboren is :+
pi_107293474
ahhh Susie shoppen!!! ik heb ook zo weinig leuks in de kast!! maar bij de H&M hebben ze niks leuks vind ik op het moment...misschien bij de Hema kijken. En natuurlijk bij Next!!

Hier een kindje die alleen maar slaapt! weet niet of ik haar wakker ga maken..ben bang dat als ze zo veel overdag slaapt dat ze snachts minder doet

Het was trouwens zulke mooi weer vanochtend! k wou met de draagdoek op stap ipv de Bugaboo maar nu regent het alleen maar...grmpf
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:48:45 #25
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107293536
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:46 schreef bitterend het volgende:
ahhh Susie shoppen!!! ik heb ook zo weinig leuks in de kast!! maar bij de H&M hebben ze niks leuks vind ik op het moment...misschien bij de Hema kijken. En natuurlijk bij Next!!

Hier een kindje die alleen maar slaapt! weet niet of ik haar wakker ga maken..ben bang dat als ze zo veel overdag slaapt dat ze snachts minder doet
H&M hebben ze inderdaad niets leuks voor kleine beebs (maar wel al voor mezelf leuke dingen geshopt :D )

Ik kan je geen slaaptips geven, loop zelf te klooien :P Hier ligt ze af en toe te blazen nu... argh en nu in d'r ogen te wrijven... yupss, snurk nu, ff naar boven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')