SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Typisch Moluks inderdaad ja, wauw. Ahja, ergens is het ook wel een beetje schattig, betekent wel dat hij me leuk vind en niet wil delen (maar dat was me al wel duidelijk geworden).![]()
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben, hebben, hebben![]()
Awesome!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben, hebben, hebben
All good things are wild and free.![]()
Nee, ik vind ze echt tofquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.![]()
Dilemma trouwens. Ik ga straks uit en kan geen panty zonder ladders vindenIs het raar om nu een jurkje aan toe doen zonder een panty
?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Pff dit kan toch niet. In het rijtje van Bob Marley en Michael Jackson word ook Justin Bieber gesuggereerdBroek aan dusquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze echt tof![]()
Dilemma trouwens. Ik ga straks uit en kan geen panty zonder ladders vindenIs het raar om nu een jurkje aan toe doen zonder een panty
?
![]()
![]()
Eerder koud dan raarquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
?
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Mag ik misschien vragen wat dit voor topicreeks is ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Het wordt inderdaad maar een broek ja.Ik word een beetje depressief als ik te lang naar die schoenen kijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:37 schreef tliciouz het volgende:
Deze zijn nog steeds
[ afbeelding ]Ik ben gewoon bereid om voorlopic te leven op water en brood om die te kunnen kopen
Dat lijkt eeder op een kinderglijbaan tijdens de Millionaire's Fair in de RAI dan normaal schoeiselquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:37 schreef tliciouz het volgende:
Deze zijn nog steeds
[ afbeelding ].
![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef Juminelle het volgende:
Het wordt inderdaad maar een broek ja.
[..]
Ik word een beetje depressief als ik te lang naar die schoenen kijkIk ben gewoon bereid om voorlopic te leven op water en brood om die te kunnen kopen
![]()
Vragen mag altijdquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef DjinN het volgende:
Mag ik misschien vragen wat dit voor topicreeks is ?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Prima vergelijking.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat lijkt eeder op een kinderglijbaan tijdens de Millionaire's Fair in de RAI dan normaal schoeisel.
.
quote:grapjas.
Zou fijn zijn als er ook een antwoord komt
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ohwauw, inderdaad. Zonder twijfel. Maar ik zou ze niet aan durven tho, zo zonde. Ik zou er een altaartje voor bouwen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef Juminelle het volgende:
Het wordt inderdaad maar een broek ja.
[..]
Ik word een beetje depressief als ik te lang naar die schoenen kijkIk ben gewoon bereid om voorlopic te leven op water en brood om die te kunnen kopen
Daarom hekel ik verliefdheid.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat gebeurt er, de chick met stalen ballen, koudbloedig en giftig, is nu verliefd en onzeker.
![]()
Onzeker niet nee, weet wel heel zeker dat het wederzijds is. Doorgaans is hij heel stil over wie hij date maar al zijn vrienden en zijn halve familie weten het inmiddels al en we chillen pas een dag of tien.![]()
![]()
Hoe danquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat lijkt eeder op een kinderglijbaan tijdens de Millionaire's Fair in de RAI dan normaal schoeisel.
![]()
Of die Dafodilles![]()
Ja gewoon sc met toffe mensen enzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef DjinN het volgende:
[..]grapjas.
Zou fijn zijn als er ook een antwoord komtI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Waarom gooi je panty's met ladders niet gelijk weg?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
?
![]()
![]()
Ja die zijn nog mooier, damnquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe dan![]()
Of die Dafodilles![]()
[ afbeelding ]
Luiheidquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom gooi je panty's met ladders niet gelijk weg?Ik ontdek het altijd als ik terugkom van een feestje, en dan dump ik ze in een la waar ik later nooit meer naar omkijk.
Ah, dat is al wat meer duidelijkheidquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja gewoon sc met toffe mensen enzo![]()
Whehe, kijk dan. Die hak is het trappetje omhoog, en de binnenkant die glijbaanquote:. MF door die glitters
.
Oorsprong:quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef DjinN het volgende:
[..]grapjas.
Zou fijn zijn als er ook een antwoord komtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beste,
Bij deze pleit ik voor een heropening van de SC-reeks, gebaseerd op het serieuze eerste topic Fernandes. , met deel 2 Fernandes. #2 en 3 [Fernandes #3] Broodje hete kip met kouseband als vervolg. Zoals men wellicht heeft opgemerkt zijn lekker eten, multiculturaliteit (), muziek en humor de hoofdzaken in deze topics waarin voor het overgrote deel jong-volwassenen hebben gepost.
De animo voor deze nieuw te creëren niche is er in ieder geval al, tussen dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:35:04 en woensdag 19 oktober 2011 @ 18:12:24 zijn er om precies te zijn 615 posts geplaatst door verscheidene mensen met verschillende culturele achtergronden.
Deze 3 topics zijn te breed van stof voor een plek in CUL, Surinamers op FOK! is te afgebakend en niet dynamisch genoeg, met de mensen in de reguliere KLB SC heeft men niet veel gemeen en daarnaast is KLB inmiddels volgens mij groter dan ooit, dus moet er toch wel ruimte zijn voor dit soort mensen met dezelfde interesses/hobby's/voorliefdes?
Voor de duidelijkheid, de nieuw te openen reeks is voor iedereen toegankelijk, zo lang je maar een passie hebt voor de Surinaamse (dus de Creoolse, maar natuurlijk ook de Chinese, Indonesische, Hindoestaanse) keuken, cultuur, muziek, you name it.
Mocht het na een tijdje geen succes (meer) zijn o.i.d., dan kan 'ie toch gewoon doodbloeden? Baat het niet, dan schaadt het niet.
Zo, dit was mijn betoog omdat het moest van GGMM, omdat het slotje op het 3e (en tot nu toe laatste) deel mijns inziens onterecht is, alleen omdat "reeksen in KLB niet gewenst zijn en het inmiddels een SC was geworden".![]()
Nice, bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, kijk dan. Die hak is het trappetje omhoog, en de binnenkant die glijbaan. MF door die glitters
.
[..]
Oorsprong:
[..]![]()
* DjinN heeft Indonesische roots
Gewoon 1 met een ladder aantrekken voor de heroin chic look.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
LuiheidIk ontdek het altijd als ik terugkom van een feestje, en dan dump ik ze in een la waar ik later nooit meer naar omkijk.
![]()
Er posten hier 2 of 3 Molukkers geloof ik, ikzelf ben 1/16e Javaansquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nice, bedankt voor de uitleg![]()
* DjinN heeft Indonesische roots. Welkom in ieder geval
.
![]()
Meh, niet mijn dingquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon 1 met een ladder aantrekken voor de heroin chic look.
Ik voel me nu al thuisquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er posten hier 2 of 3 Molukkers geloof ik, ikzelf ben 1/16e Javaans. Welkom in ieder geval
.
Dankjewel!
Kankertjelekker gesport.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik zou me alvast voorbereiden op je ontgroening, een foto posten van jezelf met Fernandes erbij voor de OPquote:.
![]()
Outdoor, rennen, monkey bars en skateornamenten gebruikende enzulks.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Outdoor, rennen, monkey bars en skateornamenten gebruikende enzulks.Klinkt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is een chill nummer ja
Klopt ja, toen ik nog een jonge Farao was luisterde ik die ook. Goed om jezelf mee te pushen die track.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die remix met Nate Dogg & 50 Cent is harder.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Will doquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou me alvast voorbereiden op je ontgroening, een foto posten van jezelf met Fernandes erbij voor de OP.
Zal er morgen even een fixen
Welkom!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Will doZal er morgen even een fixen
Nou mensen ik ga maar even naar buiten ofzo, wens jullie allen een fijne avond.![]()
![]()
Ik heb er eentje met ladder die ik hou omdat mn schoen daar toch helemaal overheen valt bijnafuck it
Jumi jij had makkelijk met blote benen gekund, krijgt het toch niet snel koud![]()
![]()
Oh dan is het niet zo erg ja. Ik heb altijd van die fucking grote ladders en dan ook echt meteen 3 per panty ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:04 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb er eentje met ladder die ik hou omdat mn schoen daar toch helemaal overheen valt bijnafuck it
Jumi jij had makkelijk met blote benen gekund, krijgt het toch niet snel koud
Whehe, ik ben echt een koukleum normaal hoor. Het zou op zich best kunnen tho, want ik ga met de taxi dus ik hoef nauwelijks te lopen, maar het gaat om het idee
Benen waxen en smeren, jurkje aan en gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh dan is het niet zo erg ja. Ik heb altijd van die fucking grote ladders en dan ook echt meteen 3 per panty ofzo
Whehe, ik ben echt een koukleum normaal hoor. Het zou op zich best kunnen tho, want ik ga met de taxi dus ik hoef nauwelijks te lopen, maar het gaat om het idee
Veel plezier! x![]()
Hm, ja fuck it, ik doe het gewoonquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Benen waxen en smeren, jurkje aan en gaan.
Veel plezier! x![]()
Bedankt
Had helaas nog geen beschikking tot weights maar dat mag de pijnlijke pret niet drukken.quote:
En WTF lees ik nu, Nujabes twee jaar geleden overleden?
[ Bericht 7% gewijzigd door Chocolatebear op 26-01-2012 22:43:58 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had helaas nog geen beschikking tot weights maar dat mag de pijnlijke pret niet drukken.
En WTF lees ik nu, Nujabes twee jaar geleden overleden?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had helaas nog geen beschikking tot weights maar dat mag de pijnlijke pret niet drukken.
Grappig om te zien, moeten we in de zomer ook eens doen.Of proberen want lijkt me nogal pittig.
Ja.quote:En WTF lees ik nu, Nujabes twee jaar geleden overleden?Vind je z'n muziek wel tof?
quote:
full stops and exclamation marks![]()
Dat is wel letterlijk beastmode ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Grappig om te zien, moeten we in de zomer ook eens doen. [ afbeelding ] Of proberen want lijkt me nogal pittig.
[..]
Ja.Vind je z'n muziek wel tof?
En ja, zijn muziek is
^1000
Nu rusten, morgen vroeg op.
quote:
Naar mensen luisteren van FOK!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:41 schreef Maisnon het volgende:
Was naar iemand aan het luisteren van FOK, daarom![]()
![]()
Kanker es op Moffel met je homosport.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Kan je wel stoer doen Jajong, maar ik zou jou wel eens met 80 km/u van een berg af willen zien razen. Kijken of je dan nog zulke stoere praatjes hebt.![]()
Ja je hebt gelijk dat is echt voor de echte waaghalzen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:19 schreef Panzermaus het volgende:
Kan je wel stoer doen Jajong, maar ik zou jou wel eens met 80 km/u van een berg af willen zien razen. Kijken of je dan nog zulke stoere praatjes hebt..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jummmm, wanneer is er een pesta dan in Arnhem? Morgen is er een in Maarssen maar daar ga ik niet mee naartoe want dat is awkward met familie enzo, nog geen zin in.
Slaapwel liefjes en een goede morgen alvast voor die ochtendbrakers.![]()
![]()
Kaolo gespierde neger whut! En nee zelfs als je al jaren traint of zo gespierd bent als Panzer (hihaho) dan lukt t je nog niet in 1xquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Grappig om te zien, moeten we in de zomer ook eens doen. [ afbeelding ] Of proberen want lijkt me nogal pittig.![]()
![]()
Fucking brak en nu al wakker.. hoe dan?Ehm, voor zover ik weet binnenkort niet. In Tiel wel eentje waar ik naartoe ga, maar ik weet die datum niet uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:17 schreef Phantomesse het volgende:
Jummmm, wanneer is er een pesta dan in Arnhem? Morgen is er een in Maarssen maar daar ga ik niet mee naartoe want dat is awkward met familie enzo, nog geen zin in.
Slaapwel liefjes en een goede morgen alvast voor die ochtendbrakers.
Maar hij is wel een pestaganger dus?
Wat is een pesta eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:51 schreef Juminelle het volgende:
Fucking brak en nu al wakker.. hoe dan?
[..]
Ehm, voor zover ik weet binnenkort niet. In Tiel wel eentje waar ik naartoe ga, maar ik weet die datum niet uit mijn hoofd
![]()
En bij een schopje jankend rollebollen over het gras.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:52 schreef JackieBrown het volgende:
Voetballers
2x per week voetbal, 3x per week krachttraining.![]()
Oeh, regel die datum dan even haha dan komen wij er ook naatoe. Wie komen er allemaal optreden?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:51 schreef Juminelle het volgende:
Fucking brak en nu al wakker.. hoe dan?
[..]
Ehm, voor zover ik weet binnenkort niet. In Tiel wel eentje waar ik naartoe ga, maar ik weet die datum niet uit mijn hoofd
Hij is wel van de pesta's ja, gelukkigggggggg.![]()
Een beetje theater hoort bij het spelquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
En bij een schopje jankend rollebollen over het gras.![]()
Toffe dingen die gebeuren als je weg bent
Topic met pics van twee studenten die op school elkaars lichamen verkennen.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2012 12:49:39 ]![]()
Hahahaha, die foto'squote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit topic. Er zijn ook pics!
PoephandFucking smerig.
Spierpijn.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou me alvast voorbereiden op je ontgroening, een foto posten van jezelf met Fernandes erbij voor de OP.
Er is er maar 1 die zo'n topic kan verzinnen hequote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Poephand![]()
Leuk! Cherry Bouquetquote:
En Phan, ik laat je de datum weten zodra ik het weet!There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Oh shit, een nieuwe meid!quote:
Kifesh whadhappenin, nog plannings voor vanavond?
JA IK WEL!
PERRON IN ROFFA!![]()
Salaaa ik party vanavond ook in de stad! Perron ken ik niet thoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Oh shit, een nieuwe meid!
JA IK WEL!
PERRON IN ROFFA!![]()
Nice!quote:
Same shit, different weekend!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:52 schreef Sala-adin het volgende:
JA IK WEL!
PERRON IN ROFFA!![]()
Ik ga naar rotterdam, jou stad is toch Utrecht als ik me niet vergis? Of ga je ook naar Rotterdam?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Salaaa ik party vanavond ook in de stad! Perron ken ik niet tho![]()
Yes! Cherry Bouquet = de lekkerstequote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Leuk! Cherry Bouquet
En Phan, ik laat je de datum weten zodra ik het weet!Juh, ben superslecht met photoshoppenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tof! En met echt blikje, like a bossDus dan maar een echt blikje
Yepquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Oh shit, een nieuwe meid!
JA IK WEL!
PERRON IN ROFFA!
* DjinN gaat even verjaardagstaartje voor paps maken![]()
Tot later!
Ja klopt maar hometown is rotjeknorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ga naar rotterdam, jou stad is toch Utrecht als ik me niet vergis? Of ga je ook naar Rotterdam?
Wat is er omhoog in cette Perron dan?![]()
Eindelijk dWc, je wens in vervulling; een nieuwe chick in Fernandes. Of eigenlijk 2 want Moffel is ook een beetje een meisje.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Sowieso dit.quote:
En is cool Jum! Laat het me weten. Hij is echt claimend, het is een nieuw klachtentopic waard maar dan ben ik aandachtshoer 2.0 dus laat maar.![]()
Vanavond chillen bij matties.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Morgen
Alan Fitzpatrickquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja klopt maar hometown is rotjeknor
Wat is er omhoog in cette Perron dan?
Ik ken het voor de rest ook niet maar lijkt me dope en entree is maar 10 eps
http://perron.nl/![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sowieso dit.
En is cool Jum! Laat het me weten. Hij is echt claimend, het is een nieuw klachtentopic waard maar dan ben ik aandachtshoer 2.0 dus laat maar.. Ik zou ook claimend zijn als mn chick zon nympho zou zijn.
Nooit, cream ginger is de lekkerste ouwe. Alleen niet (meer) in blik te verkrijgenquote:.
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:00 schreef Phantomesse het volgende:
Hij is echt claimend, het is een nieuw klachtentopic waard maar dan ben ik aandachtshoer 2.0 dus laat maar.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:01 schreef Jajong het volgende:
[..]. Ik zou ook claimend zijn als mn chick zon nympho zou zijn.
Ja ontzettend nymph hij kan me beter aan de ketting leggen in een kelder ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neh ik laat het hierbij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit, cream ginger is de lekkerste ouwe. Alleen niet (meer) in blik te verkrijgen.
[..]
Gewoon doen!![]()
Vertel het hier? [/nieuwsgierig]quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sowieso dit.
En is cool Jum! Laat het me weten. Hij is echt claimend, het is een nieuw klachtentopic waard maar dan ben ik aandachtshoer 2.0 dus laat maar.![]()
Zullen we haar een gezamenlijke fernan baardman ontgroening geven? DP plus baarden voor en achterzijde.quote:
.....![]()
![]()
Daar komt opa krio al aan, om de nieuwe chick in te wijden, die oude snoepert.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Alleen omdat jij het niet kanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:11 schreef Jajong het volgende:
Daar komt opa krio al aan, om de nieuwe chick in te wijden, die oude snoepert.![]()
![]()
Hardquote:
quote:. Goeie dit.
Is dat bijgevoegd geluid van RickoKun z'n topic? Wat een baggerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ga nu los op deze vanaf helft gaat hij kk dik.
![]()
Frappant hoe chicks een warm onthaal krijgen hier en nieuwe mannen een dikke shitstorm. Just sayin'
Sala ik pm/dm je straks![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vertel het hier? [/nieuwsgierig]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hangt ervan af wie hè. Bijvoorbeeld Jajong werd gelijk als een broeder verwelkomd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef JackieBrown het volgende:
Frappant hoe chicks een warm onthaal krijgen hier en nieuwe mannen een dikke shitstorm. Just sayin'
Bij deze val ik dan weer haast in slaap.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ga nu los op deze vanaf helft gaat hij kk dik
Ik wachtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef JackieBrown het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij deze val ik dan weer haast in slaap.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Aw, claimend wel, maar aan de andere kant ook wel weer leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En maatjes sowieso eerst inderdaad. Fucking hinderlijk als mensen opeens niets meer met hun vriendengroep gaan doen zodra ze in een relatie zitten.
Boh, ik begin ziek te worden
[..]Hoe oud is die guySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wil ook een warm onthaal hierquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef JackieBrown het volgende:
![]()
Jij bent ook wel leuk volgens mij.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik ben een man, krijg ik nu ook een warm onthaal als ik zeg dat ik lobi heb voor Fernandes en alles wat er bij hoort?
Jawel, je keek.![]()
[..]Wat een onzeker rotjochieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Issie 16 ofzo?
Nee, pics?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:41 schreef jna het volgende:
Ik ben een man, krijg ik nu ook een warm onthaal als ik zeg dat ik lobi heb voor Fernandes en alles wat er bij hoort?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Hangt ervan af wie hè. Bijvoorbeeld Jajong werd gelijk als een broeder verwelkomd.
[..]Eerlijk joh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik in jouw schoenen stond had ik 'm allang weer geloosd. Dat soort mannen kan ik ab-so-luut niet tegen
![]()
![]()
Jep. Maar teveel mongolen daar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:45 schreef jna het volgende:
Hey Jajong, jij zat heel lang geleden toch ook in het Ajax topic?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
[..]Hehe als ik het zo lees denk ik wat irritant. Maar ik weet van mezelf ook dat als eenmaal je roze bril op is alles gewoon schattig is en dit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ja liever dit dan dat het hem niets kan boeien wat je doet vind ik.
Ben zelfs soms ook een beetje een claimer![]()
![]()
Welkomquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef jna het volgende:
Even mn photoshop skills getest.
[ afbeelding ]![]()
Fuck you (I'm good)
Fuck you (I graduated)
Without you (I'm good)
Fuck you (I'm good)
Nigga nineteen (I'm good)
Fuck you (I'm good)
Got a car nigga (Fuck you)
Eat a dick nigga
Tyler over zijn papa.
Whehe.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook welkom hè!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Fuck you (I'm good)
Fuck you (I graduated)
Without you (I'm good)
Fuck you (I'm good)
Nigga nineteen (I'm good)
Fuck you (I'm good)
Got a car nigga (Fuck you)
Eat a dick nigga
Tyler over zijn papa.![]()
Jouw laatste allesverklarende zin ook echt
!³
![]()
Voordat je je aangesproken voelt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Jouw laatste allesverklarende zin ook echt
!³
Iedereen houdt van nummers waar ze aan kunnen relateren.
Dan moet ik ook maar van dit nummer houdenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voordat je je aangesproken voelt.Iedereen houdt van nummers waar ze aan kunnen relateren.
![]()
![]()
Daar wil ik mezelf ook wel in vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:23 schreef krioro het volgende:
Ik kan me wel vinden in dit:
http://www.iloveremibelle.com/[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik wil me in jou bevindenquote:![]()
![]()
I lol'dquote:
Taartje staat btw in de oven!Nu maar hopen dat ie goed lukt
Omg ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zullen we haar een gezamenlijke fernan baardman ontgroening geven? DP plus baarden voor en achterzijde.
.....
quote:Zo voorspelbaar.
Een vriendin van me heeft gisteren kaartjes voor Voltt gefixed trouwens
Laat hij zich maar in mij bevindenquote:
Lekkerrr, wat voor taart? Ik ga zo cupcakes bakkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef DjinN het volgende:
Taartje staat btw in de oven!Nu maar hopen dat ie goed lukt
Nog beter jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat hij zich maar in mij bevinden
In mij dan uiteraard.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Worteltjestaart met Monchouquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Lekkerrr, wat voor taart? Ik ga zo cupcakes bakken![]()
Heel veel mensen trekken hun neus op bij het woord worteltjes...maar deze taart is gewoon echt lekker![]()
In ons allebei dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nog beter ja
In mij dan uiteraard.All good things are wild and free.![]()
Normal.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik weet bij god niet wat ik nu moet verwachten maar okayquote:ik zie het wel
Ik dacht eerst 'wowquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Worteltjestaart met Monchou![]()
Heel veel mensen trekken hun neus op bij het woord worteltjes...maar deze taart is gewoon echt lekker![]()
', maar op zich ziet het er wel zeer eetbaar uit geloof ik ja
.
Ik zat aan de kibbeling en lekkerbek![]()
![]()
Neem ik genoegen meequote:
En worteltjestaart, apart.. Ziet er goed uit wel inderdaad. En die vis van dWc ook
Jaa zoiets wordt het iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 'wow', maar op zich ziet het er wel zeer eetbaar uit geloof ik ja
.
[ afbeelding ]
Ik zat aan de kibbeling en lekkerbek
[ afbeelding ]![]()
Ik tweak em alleen een beetje naar mijn manier
Gooi er nog wat Ponche (Spaanse sinaasappellikeur), sinaasappelrasp, citroensap en kokos door
Oh btw:
Kibbling![]()
Deze chick weet van aanpakkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jaa zoiets wordt het idd![]()
Ik tweak em alleen een beetje naar mijn manier
Gooi er nog wat Ponche (Spaanse sinaasappellikeur), sinaasappelrasp, citroensap en kokos door
. Nu krijg ik d'r ook wel zin in
![]()
![]()
Ik verwacht bij deze pics in mijn PM-inbox.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paling, wil je die ook zien?
Heb je genoeg plek? Hij mag maar voor max. 70% vol zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik verwacht bij deze pics in mijn PM-inbox.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je genoeg plek? Hij mag maar voor max. 70% vol zijn.Geen probleem, ik maak 'm wel leeg.
Watquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Poephand_
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:25 schreef Juminelle het volgende:
![]()
BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dankjewel krioroquote:
Ik krijg trouwens honger van jullie maar ik ben op werk dus kan niet etenBen ook al 2 keer uitgescholden door mensen die ik heb gebeld voor werk dus het gaat een lange avond worden voor mij
![]()
![]()
![]()
Hij is alleen niet zo hoog geworden ondanks dat ik uitgeschoten was met het bakpoederMorgen maak ik em af met de Monchou, en sinaasappelmarmelade
Deze had ik niet gezien, excusesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij bent ook wel leuk volgens mij.![]()
![]()
Ik weet niet, op een of andere manier vind ik stiletto's met van die plateaudinges eronder niet mooi. Zonder vind ik ze nog wel gaan maar ik zie véél liever chicks op knicksquote:![]()
![]()
![]()
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe kan je daar in godsnaam op lopen zonder pijn aan je voeten te krijgen
Ah, oké. Ja chicks op kicks kan ik vaak ook wel waarderenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, op een of andere manier vind ik stiletto's met van die plateaudinges eronder niet mooi. Zonder vind ik ze nog wel gaan maar ik zie véél liever chicks op knicks
Ja, ik word echt hebberig van al die foto'squote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
MooiMaar hoe kan je daar in godsnaam op lopen zonder pijn aan je voeten te krijgen
Ehm, heel veel oefenen vooral. Ligt ook waar je loopt tho, een dagje shoppen met zulke stiletto's is niet zo'n succes bij mij
quote:
Deze ook al gezien ?
Als je in de buurt van Amsterdam woont wil ik wel een stukje proevenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:27 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is alleen niet zo hoog geworden ondanks dat ik uitgeschoten was met het bakpoederMorgen maak ik em af met de Monchou, en sinaasappelmarmelade
.
![]()
![]()
Die eerste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sorry, ik woon in Noord-Brabantquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Amsterdam woont wil ik wel een stukje proeven.
kanker ziekquote:Het meisje zou zijn neergestoken voor geld. Medescholieren van het slachtoffer zeggen op sociale media dat de 14-jarige verdachte door de Rotterdammer is ingehuurd om het meisje voor honderd euro neer te steken. De Rotterdammer zou die opdracht op aandringen van de 16-jarige verdachte hebben gegeven. De meisjes kenden elkaar van school en zouden goede vriendinnen zijn geweest.![]()
echt he... iemand vermoorden voor 100 euro, te fucking sick..quote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ja, fucking idioot.quote:
Ik heb haar ooit bijles gegeven, ik was echt in shock toen ik dit las.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Volgens mij is iemand overgehaald voor ¤100 om te steken, cheape goon welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
echt he... iemand vermoorden voor 100 euro, te fucking sick...
![]()
Whoa, dat meisje dat neergestoken is?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, fucking idioot.
Ik heb haar ooit bijles gegeven, ik was echt in shock toen ik dit las.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Yes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Whoa, dat meisje dat neergestoken is?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Als het mijn zusje/ietsdergelijks was zie ik mezelf er wel voor aan om in een vlaag van woede dat kereltje dood te slaan. Daar schrik ik best wel van.![]()
Ben vorige week weer goed begonnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
Ben jij nog bezig eigenlijk Etha? Of heb je een break?Tijdje wel getraind maar kut geleefd.
Deathlift or Die.![]()
Bron?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:52 schreef JackieBrown het volgende:
Voetballers
2x per week voetbal, 3x per week krachttraining.
Deathlift or Die.![]()
Wel chill als je voetbalt, dan hoef je je benen niet meer te trainen in de sportschool.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik hoopte dat je mij als bron zou gebruiken..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat jij zou happen
Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef Jajong het volgende:
Wel chill als je voetbalt, dan hoef je je benen niet meer te trainen in de sportschool.
Ik heb kkdikke weels gek geen nut om te squatten bovendien is dat slecht voor je knieen en enkelsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef Jajong het volgende:
Wel chill als je voetbalt, dan hoef je je benen niet meer te trainen in de sportschool.![]()
ik wil ook nie zo een opgepompte annabolle aap worden
Deathlift or Die.![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik wil ook nie zo een opgepompte annabolle aap worden![]()
![]()
Ik zal jou zeker eens gebruikenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je mij als bron zou gebruiken..![]()
Wauw.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik zal jou zeker eens gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
Yasmin.quote:Waar ga je uit?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:04 schreef Sala-adin het volgende:
Kankerlekker koken zometeen en dan opfrissen alles om weer helemaal naar de tyfus te gaan![]()
![]()
Je weet niets, broeder.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zo dien je te reageren nadat je bent gebruikt door haarDeathlift or Die.![]()
Er waren al fakkin veel turken met zulke kapsel voor hij bekend werdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:21 schreef Ethanolic het volgende:
Er liep hier trouwens in de Ardennen een turk rond met een Pauly D kapsel![]()
![]()
Daar niet van dat het dus echt kaolo lelijk is. Dus gisteravond deed ik ook de Pauly D look zetten, vond ie niet leukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Er waren al fakkin veel turken met zulke kapsel voor hij bekend werd
Deathlift or Die.![]()
Maar sowieso, Turkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar niet van dat het dus echt kaolo lelijk is. Dus gisteravond deed ik ook de Pauly D look zetten, vond ie niet leuk![]()
![]()
Weet je al waar? Ik ga of naar Rotterdam, of naar Amsterdam vanavondquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
2e keer in mijn leven in Rotterdam![]()
![]()
Ik vind uitgaan op vrijdagavond echt helemaal niks.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik ga vanavond naar het Gooiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind uitgaan op vrijdagavond echt helemaal niks.
Deathlift or Die.![]()
Perron, nooit geweest maar zullen zien hoe het is. Ga zelf altijd in Amsterdam gewoon maar vanavond eff variatie erin gooien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef junamii het volgende:
[..]
Weet je al waar? Ik ga of naar Rotterdam, of naar Amsterdam vanavond
Yasmin dus, ik heb een vliegend perzisch tapijt![]()
![]()
Ik ga meestal donderdagavond, maar ik kon gister nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind uitgaan op vrijdagavond echt helemaal niks.![]()
![]()
Ik merk geen enkel fuckin verschilquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef Juminelle het volgende:
![]()
Ik ga vanavond ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef Juminelle het volgende:
![]()
Hmm ben er ook nog nooit geweest, wel over gehoord. In Rotterdam ga ik eigenlijk altijd naar Vie. Ben benieuwd waar ik vanavond terecht komquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Perron, nooit geweest maar zullen zien hoe het is. Ga zelf altijd in Amsterdam gewoon maar vanavond eff variatie erin gooien.
Yasmin dus, ik heb een vliegend perzisch tapijt
Kom je me ophalen? Dan vliegen we samen op je vliegend tapijt![]()
![]()
Sowieso PM adres al die SJIIIIT!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Hmm ben er ook nog nooit geweest, wel over gehoord. In Rotterdam ga ik eigenlijk altijd naar Vie. Ben benieuwd waar ik vanavond terecht kom
Kom je me ophalen? Dan vliegen we samen op je vliegend tapijt![]()
![]()
Hm, ligt misschien aan de clubs hier dan. Op vrijdagavond echt alleen maar 14-jarigenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik merk geen enkel fuckin verschilDonderdag is veeel leuker.
Waaromquote:?
Pardon?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op vrijdagavond echt alleen maar 14-jarigen![]()
Moet je niet van die gare shit bezoekenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, ligt misschien aan de clubs hier dan. Op vrijdagavond echt alleen maar 14-jarigenDonderdag is veeel leuker.
[..]
Waarom?
![]()
![]()
Moois ik ga morgen in Rotterdam uitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Perron, nooit geweest maar zullen zien hoe het is. Ga zelf altijd in Amsterdam gewoon maar vanavond eff variatie erin gooien.
Yasmin dus, ik heb een vliegend perzisch tapijtHoor m'n mattie ook echt: Ja, niet zeggen dat we uit Amsterdam komen maar uit een of ander dorp
Alsof rotterdammers meteen gaan meppen als ze het woord amsterdam horen
![]()
![]()
Er zijn twee clubs waar dat niet is, maar er zijn op vrijdag nooit leuke feestjes daarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Moet je niet van die gare shit bezoekenAh, chill wel eigenlijk!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Door klasgenoten uitgenodigd. Blijf daar ook overnachtenThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Eh, ja?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moois ik ga morgen in Rotterdam uitHoor m'n mattie ook echt: Ja, niet zeggen dat we uit Amsterdam komen maar uit een of ander dorp
Deathlift or Die.![]()
Een paar uur voor Feyenoord - Ajax wel jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moois ik ga morgen in Rotterdam uitHoor m'n mattie ook echt: Ja, niet zeggen dat we uit Amsterdam komen maar uit een of ander dorp
Jawel, je keek.![]()
Zondag Feyenoord - Ajax, zit er dik in dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die is echtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik rock gewn deze t-shirt vanavond
[ afbeelding ]
Echte AMSTERDAMMER!!!
Jawel, je keek.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik rock gewn deze t-shirt vanavond
[ afbeelding ]
Echte AMSTERDAMMER!!!
Ik ben al 34 uur wakker, nu op werk en daarna snel naar huis en vanavond uit. Morgen wordt zo heerlijk de hele dag slapen![]()
![]()
True, ken die guy die ze heeft gedisignedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef jna het volgende:
[..]
Die wordt toch ook gedragen in die clip van Sjaak en Appa?![]()
![]()
Amsterdamse trots.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, regel een XL voor me plz plz plz?Feyenoord Rotterdam![]()
Zijn ze nog ergens te krijgen? Nee zeker?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
True, ken die guy die ze heeft gedisignedJawel, je keek.![]()
Oh, shit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zondag Feyenoord - Ajax, zit er dik in dus
Alsnog, Amsterdammer in hart en nierenIf they wanna fight.. come at me
![]()
![]()
Cosign.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, regel een XL voor me plz plz plz?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik wou dat ik er ook bij kon zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, shit.
Alsnog, Amsterdammer in hart en nierenIf they wanna fight.. come at me
Ben dan niet meet in NL.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 27-01-2012 20:16:26 ]Feyenoord Rotterdam![]()
OH OH DEN HAAG. IK ZOU MET NIEMAND WILLEN RUILEEENNN!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ADOOOO DEN HAAAAG, MOOIE STAD ACHTER DE TUUTUUTUUUUU
Den haag is tof, Roffa niet
woon liever in Amsterdam maargoed, tis beter dan Rotterdam jaWaar in Den Haagquote:![]()
![]()
Oké oké de Euromast is best hoogquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Niet haten. Een en al lobi voor jullie toch
Deathlift or Die.![]()
Bezuidenhout. Jij?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:20 schreef junamii het volgende:
[..]
OH OH DEN HAAG. IK ZOU MET NIEMAND WILLEN RUILEEENNN!!
woon liever in Amsterdam maargoed, tis beter dan Rotterdam ja
[..]
Waar in Den HaagJawel, je keek.![]()
Arnhem en Nijmeguuuuuuuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hoogbouw in Nederlandquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oké oké de Euromast is best hoogLiever oud Hollandse steden als Den Haag, Utrecht en Amsterdam
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Gelukkig niet dichtbij dat winkelcentrumquote:woon zowat tegen Nootdorp aan zeg maar (alsof dat beter is
)
![]()
Om eerlijk te zijn kom ik echt nooit in Ypenburg, dus ik zou dat hele winkelcentrum niet weten te vinden denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef junamii het volgende:
[..]
Gelukkig niet dichtbij dat winkelcentrumwoon zowat tegen Nootdorp aan zeg maar (alsof dat beter is
)
Jawel, je keek.![]()
He verdikkemequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef Sala-adin het volgende:
http://nuffsaidxxx.com/pages/home.htm
Hier kunnen jullie je ding doenGeen v-hals shirts
![]()
![]()
Gelijk heb je. Ik probeer zo vaak mogelijk weg te zijn uit Ypenburgquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef jna het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kom ik echt nooit in Ypenburg, dus ik zou dat hele winkelcentrum niet weten te vinden denk ik![]()
![]()
Dat wordt een mooie avond, dacht ik zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan is het alweer op! Het komt en gaat
Deathlift or Die.![]()
Waar werk je?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:50 schreef junamii het volgende:
[..]
Zo, al lekker aan het genietenik ben over 10 minuten klaar met werken
![]()
Grolschquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nope, Grolsch in een gestolen Heinekenglas! Dat smaakt naar light jenever ofzo, echt zo'n gore granen-smaak ofzo zit daaraan
.
![]()
Nee bavaria is lekker wil je zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grolsch! Dat smaakt naar light jenever ofzo, echt zo'n gore granen-smaak ofzo zit daaraan
.
Bier voor homo's, zit geeneens een echte biersmaak aan
![]()
![]()
Ga nou maar Grolsch drinkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bavaria is lekker wil je zeggenBier voor homo's, zit geeneens een echte biersmaak aan
Krijg je morgen lekker koppijn van.
Deathlift or Die.![]()
Ah etha, nog een bavariadrinker?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga nou maar Grolsch drinkenKrijg je morgen lekker koppijn van.
![]()
![]()
Nee absoluut nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah etha, nog een bavariadrinker?
Bavaria is het aids onder de bieren, Grolsch de kanker.Deathlift or Die.![]()
Hertog Jan is de aidsremmer en chemokuur.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee absoluut niet
Bavaria is het aids onder de bieren, Grolsch de kanker.
Hertog jan heb ik volgensmij nooit gedronkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hertog Jan is de aidsremmer en chemokuur.Maar hier in de clubs tappen ze ook geen HJ, meestal Hinniken en Grolsch
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:59 schreef o.us het volgende:
Mensen die Euroshopper bier drinken is pas een klacht.![]()
Je bent weer aan het hunten he?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hertog jan heb ik volgensmij nooit gedronkenMaar hier in de clubs tappen ze ook geen HJ, meestal Hinniken en Grolsch
[..]Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: