Oh, zulke ga ik ook maken denk ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slim en bijdehand enzo.Docht extreem rustig...
Nee nog ergerquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kinderen zijn toch niet zo walgelijk?
En aandachtshoer?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn campagne volgend jaar de titel grootste slijmbal van je af te pakken
Ik was al weer vergeten dat ik die had gewonnen. Succes!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn campagne volgend jaar de titel grootste slijmbal van je af te pakken
Iedereen toch, in Oud Ade?quote:
Haat is zo'n groot woord, eerder hekelquote:
Mijn nominatie heb je alvastquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet eens genomineerd als aandachtshoer bij de verkiezingen vorig jaar
10% is mens ofzo. Die geven mij gras en allesquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was al weer vergeten dat ik die had gewonnen. Succes!
[..]
Iedereen toch, in Oud Ade?
Zie je dit gezichtje:quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haat is zo'n groot woord, eerder hekel
En af en toe lekker met hun hand in je bips.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
10% is mens ofzo. Die geven mij gras en alles
KT is natuurlijk wel zo'n stier, die mogen op zo'n spermakar klimmen enzo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En af en toe lekker met hun hand in je bips.
Ah, heeft hij nog steeds geen sex.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
KT is natuurlijk wel zo'n stier, die mogen op zo'n spermakar klimmen enzo.
Hij heeft vast liever een tochtige koeiquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga is liggen loka, dan demonstreer ik het wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga is liggen loka, dan demonstreer ik het wel.
Ik lig nu en ik merk nog niets.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga is liggen loka, dan demonstreer ik het wel.
Lig je dan wel?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lig nu en ik merk nog niets.
Je ligt op de verkeerde plek, mijn bed is leeg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lig nu en ik merk nog niets.
Niks voelenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, serieus. Maar ik voel nog niets hoor KT.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks voelen![]()
Je doet het verkeerd loka.
Arme Loka wordt ze bereden door een stier voelt ze nietsquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme Loka wordt ze bereden door een stier voelt ze niets
- Error* Kut post van mij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
Het is netjes om bezette dames te hosselen KT.
Alsof alle vrouwen zich aan 1 man houden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
Het is netjes om bezette dames te hosselen KT.
Uitgewoonde grot is uitgewoond.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme Loka wordt ze bereden door een stier voelt ze niets
Wat weet jij daarvan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof alle vrouwen zich aan 1 man houden.
[..]
Uitgewoonde grot is uitgewoond.
Vrouwen gaan het meest vreemd in de vruchtbare periode, geniaal wel...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Met je stierenlul.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vrouw uitgewoond in mijn tijd.
Definieer uitwonenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vrouw uitgewoond in mijn tijd.
Ik welquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk, dan willen ze de Alpha Male aan de haak slaan. Ze kleden zich ook meer uitdagend in de vruchtbare periode.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen gaan het meest vreemd in de vruchtbare periode, geniaal wel...
Nee man, paardeformaat.quote:
Ach je zult vast wel kwaliteiten hebben toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
Ik hoop dat mijn kinderen alles van hun moeder meekrijgen.
Als ik ze krijg.
Ooit.
Datzelfde hoop ik van mijn kinderen, maar dan met hun vaderquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
Ik hoop dat mijn kinderen alles van hun moeder meekrijgen.
Als ik ze krijg.
Ooit.
En tijdens hun menstruatie juist een lieve zorgzame manquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan willen ze de Alpha Male aan de haak slaan. Ze kleden zich ook meer uitdagend in de vruchtbare periode.
Dan is newb te klein.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel
En ik ben nog niet uitgewoond na een paar maanden hoor.
Als je niet meer bij je ouders woont.quote:
Ik geloof je.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel
En ik ben nog niet uitgewoond na een paar maanden hoor.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je niet meer bij je ouders woont.
Ik zeg alleen geile dingen over de DM.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
Kingtoppie zei raardere dingen per DM tegen mij, geloof hem niet
Ehm... jawel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach je zult vast wel kwaliteiten hebben toch?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Datzelfde hoop ik van mijn kinderen, maar dan met hun vader
Ik ben te fucked up.
Jouw vriendinnen zijn misschien niet meer lekker strak na een paar keer met jou, wees blij voor mequote:
Mannen die opscheppen over hun lengtequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen die maar 20 cm hebben hangen.
Niet eens 30 hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een meter drie en tachtig.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen die opscheppen over hun lengte
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He je bent precies net zo lang als ik, brofist.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben een meter drie en tachtig.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jouw vriendinnen zijn misschien niet meer lekker strak na een paar keer met jou, wees blij voor me
Geile neukseks bedoel je.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
He je bent precies net zo lang als ik, brofist.
Lilliputterquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen die jaloers zijn op andermans lengte.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen die opscheppen over hun lengte
quote:
quote:
Ha!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3xquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen die jaloers zijn op andermans lengte.
[..]
[..]
Bewijs maar eens dat je daadwerkelijk zo grote lul hebt dan. Mag via PM/DMquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen die jaloers zijn op andermans lengte.
Jij kopt mijn grote lul? Ik zwaffel jou met mijn grote lul.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ha!
Nog nooit zo'n grote lul gezien
[/inkopperrrrt]
HE!quote:
Vraag maar aan Loka.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat je daadwerkelijk zo grote lul hebt dan. Mag via PM/DM
Nee ik vraag het aan jou. Dus pics or it did not happenquote:
Of aan de dokter die haar kut weer moest dichtnaaien nadat je haar gebatst had.quote:
Waar zie je me nou weer voor aan danquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Of aan de dokter die haar kut weer moest dichtnaaien nadat je haar gebatst had.
Mensen die denken dat ik foto's van sturen van mijn piemel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik vraag het aan jou. Dus pics or it did not happen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Of aan de dokter die haar kut weer moest dichtnaaien nadat je haar gebatst had.
Jammer ik had die grote staaf wel willen zien als die bestaat dan tenminstequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik foto's van sturen van mijn piemel.
[..]
Beertje dat lukt je nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jonge, ik eet je gekookt man.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer ik had die grote staaf wel willen zien als die bestaat dan tenminste
Mooie worstquote:
Ik lepel je ogen eruit met een lepel terwijl je bij bewustzijn bent of ik steek een pen in je oog zoals dat lastige klasgenootje op de basisschool, Ik zweer het je het was een ongeluk!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wedde van wel, gewoon mes en vork, alles.
Jonge, dat kan toch niet als je al gekookt bent.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik lepel je ogen eruit met een lepel terwijl je bij bewustzijn bent of ik steek een pen in je oog zoals dat lastige klasgenootje op de basisschool, Ik zweer het je het was een ongeluk!
Waarin ga je hem koken dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jonge, dat kan toch niet als je al gekookt bent.
Je kan toch niet koken laat dat maar aan mij overquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jonge, dat kan toch niet als je al gekookt bent.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Je kan toch niet koken laat dat maar aan mij over
Aah, dawmquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar eerst doe ik je even volproppen met vulling
Hij wil je alleen omdat je hem kan pijpen zonder op je knieen te gaan.quote:
koken? eerder cremerenquote:
Is dat een eufemisme?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar eerst doe ik je even volproppen met vulling
Heerlijk toch, mensen chokeren als homoquote:
With sausage and cream filling.quote:
quote:
Gaan ze huilen dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heerlijk toch, mensen chokeren als homo
Je zou het is bij andere mensen moeten doen in dit topic
And a pineappe up there assquote:
Ik vond het eerder leuk dan jijquote:
Ik vind het nog steeds lekker klinken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vond het lekker klinken, tot ik iets verder dacht
Ik postte het meer dan 40 seconden eerderquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het eerder leuk dan jij
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds lekker klinken.
Het lijkt als dat ding brokken kotst.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon pure seks bijna
Denk aan de witte saus en vergeet de brokjesquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt als dat ding brokken kotst.
Meh, iets teveel vetjes.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon pure seks bijna
Ik heb eerder worst gehad dan jijquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik postte het meer dan 40 seconden eerder
Mission accomplished.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vond het lekker klinken, tot ik iets verder dacht
Dat zou zo lekker voelen om mijn leuter.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon pure seks bijna
Ik zie ook wel bepaalde bruikbare onderdelen aan de zijkant.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou zo lekker voelen om mijn leuter.
Is weer eens wat anders dan appeltaartquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ananas natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat, die spelfout of die ananas in hun kont?
Daar let ik nooit op. Nouja, zelden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vond de spelvaut bijna net zo erg.
Toch heerlijk he als er iemand om aandacht vraagt.. Nu kan je niemand aandacht geven.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Zonder de vrouwelijke users is dit topic enigzins mehh.
Nee, dat het erg still is in dit topic oh enquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
Whut whut, wil je zeggen dat er niet een hoop persoonlijk geblaat langskomt met vrouwen?
?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:54 schreef stefanhaan het volgende:
wat leven er een hoop retards op FOK!
Dank jequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:54 schreef stefanhaan het volgende:
wat leven er een hoop retards op FOK!
Jij niet, jij bent een ouwe baas.quote:
Wat een mongolenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:55 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die Papa roach een betere band vinden dan Iron Maiden.![]()
![]()
de gitarist van papa roach kan niet eens fatsoenlijk soleren.![]()
![]()
Surequote:Op donderdag 26 januari 2012 23:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Iron Maiden Papa Roach ze verbleken allemaal bij 50 cent
Die verbleekt bij Jay-Z en Snoop Doggquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Iron Maiden Papa Roach ze verbleken allemaal bij 50 cent
En die verbleken weer bij Tupacquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Die verbleekt bij Jay-Z en Snoop Dogg
Snoop eminem en tupac rollen hem gewoon net zo hard hoor. Alleen wel heel anders.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En die verbleken weer bij Tupac
Pfff die verbleekt bij Eminem.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En die verbleken weer bij Tupac
En die bij Dr. Dre.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Pfff die verbleekt bij Eminem.
die woont bij mij om de hoek zowatquote:
Denken dat tupac overgewaardeerd is vind ik iets wat niet serieus valt te nemen eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:04 schreef ValHallen het volgende:
Tupac is schraal en overgewaardeerd
Nas
A Tribe called Quest
Oh nou ik woon om de hoek bij mijn jeugd held!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
die woont bij mij om de hoek zowat
Ik vind rappers sowieso overgewaardeerd, de producers die hun muziek maken zijn vaak vrij onbekend.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:04 schreef ValHallen het volgende:
Tupac is schraal en overgewaardeerd
Nas
A Tribe called Quest
Overgewaardeerd betekent niet meteen slecht. Alleen die heldenstatus die hij nu heeft verdient hij niet vind ik, daarvoor zijn er veel betere rappers.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denken dat tupac overgewaardeerd is vind ik iets wat niet serieus valt te nemen eigenlijk.
Boeiend dat de producers vrij onbekend zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vind rappers sowieso overgewaardeerd, de producers die hun muziek maken zijn vaak vrij onbekend.
helemaal met je eens natuurlijk, Haal de pan maar uit de kast...quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denken dat tupac overgewaardeerd is vind ik iets wat niet serieus valt te nemen eigenlijk.
Hij heeft helden status.... Ja in de rap wereld, verder wordt hij nauwelijks gedraaid en zijn er eigenlijk teveel mensen die niet weten wie hij is..quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Overgewaardeerd betekent niet meteen slecht. Alleen die heldenstatus die hij nu heeft verdient hij niet vind ik, daarvoor zijn er veel betere rappers.
Als de bom valt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:12 schreef ook_gek het volgende:
Hoe heet die NL rapper nou dan? Die in de jaren 90 een meesterlijke hit had.
Die was geinig
Eensch. Soms dan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vind rappers sowieso overgewaardeerd, de producers die hun muziek maken zijn vaak vrij onbekend.
Ik vind het gewoon een beetje krom. De producer maakt uiteindelijk het nummer, en echt muziek produceren getuigt meestal wel van wat meer muzikaal talent dan rappen. Ik bedoel, niks mis met rappen maar echt muzikaal hoef je er niet voor te zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Boeiend dat de producers vrij onbekend zijn?
Dansplaat, dit is die lekkere sjansplaat, dansmaar en auw? Oid.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:12 schreef ook_gek het volgende:
Die was geinig
Zoals Jay het zou zeggen: Are you bend? Cause that just sounded really bend.quote:
Ja, rap beoordelen op muzikaliteit is dan ook wel erg dom.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje krom. De producer maakt uiteindelijk het nummer, en echt muziek produceren getuigt meestal wel van wat meer muzikaal talent dan rappen. Ik bedoel, niks mis met rappen maar echt muzikaal hoef je er niet voor te zijn.
True. En dr. dre is dan een voorbeeld van zo'n producer die dan wel weer erg bekend is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Eensch. Soms dan.
Die Soulja Boy he, dat Crank That was een enorme hit. Ik had diezelfde plaat kunnen opnemen want hij kan het voor geen meter.![]()
En als je in Nederland kijkt naar De Jeugd, die zijn helemaal niks waard zonder Bas Bron.
Hakkuhbar? Strak strak in mijn trainingspak pak?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:12 schreef ook_gek het volgende:
Die was geinig
nee dat is brain powerquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dansplaat, dit is die lekkere sjansplaat, dansmaar en auw? Oid.
dat is def nee die bedoel ik ook niet.quote:
Homoquote:
dat is toch geen rap gekquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Hakkuhbar? Strak strak in mijn trainingspak pak?
Hiphop zit vaak best goed in elkaar qua muziek hoor. Als dat niet zo was zouden er ook denk ik een stuk minder mensen naar luisteren. Daarom vind ik een beetje raar dat die rappers de hemel in worden geprezen als ze een goed nummer uitbrengen, want meestal zijn ze het zelf niet eens die daar verantwoordelijk voor zijn, maar de producer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, rap beoordelen op muzikaliteit is dan ook wel erg dom.
Osdorp Posse? Extince?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:17 schreef ook_gek het volgende:
begin jaren 90, was er nog voor dansplaat. Ze zien hem als de eerste nl rapper die commercieel succes had.
Ze rapte dacht ik over politie.
Wat een mongool is datquote:
dat zal heel goed kunnen, nu nog even het nummertje zoeken wat ik bedoel hahaquote:
utca, ligt in turkije ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hiphop zit vaak best goed in elkaar qua muziek hoor. Als dat niet zo was zouden er ook denk ik een stuk minder mensen naar luisteren. Daarom vind ik een beetje raar dat die rappers de hemel in worden geprezen als ze een goed nummer uitbrengen, want meestal zijn ze het zelf niet eens die daar verantwoordelijk voor zijn, maar de producer.
Als je het hier niet mee eens bent kom je maar eens langs in utca, dan pop ik je met mijn pipa, mattie.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens zien of ik hier nog in pas.
En daarom vind ik Tupac niet zo tofquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
utca, ligt in turkije ofzo?![]()
Rap draait om de lyrics man, een nummer bevat al snel 3 a4'tjes aan tekst. En als het een goed nummer is zit er een goed verhaal in, en rijmt het lekker en spit het lekker.
Als ik eerlijk ben zou rap in de middeleeuwen best een effectieve manier geweest zijn om verhalen door te vertellen.
Was het dacht ik ook, een zus van een vriend van me heeft daar een keer een werkstuk of scriptie ofzo over gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rap draait om de lyrics man, een nummer bevat al snel 3 a4'tjes aan tekst. En als het een goed nummer is zit er een goed verhaal in, en rijmt het lekker en spit het lekker.
Als ik eerlijk ben zou rap in de middeleeuwen best een effectieve manier geweest zijn om verhalen door te vertellen.
De meeste rap gaat niet verder dan teksten alsquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blablabla, cliché braker. Ga eens fatsoenlijke rap luisteren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste rap gaat niet verder dan teksten als
yoyo man fuck, shit, bitch, etc. Die 3 A4tjes bedoel je zeker 3 albums mee
Def P is tof ja. Jammer dat Osdorp Posse niet meer bestaatquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Def P is wel leuk. Sowieso een van de weinig goede Nederlandse artiesten.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Def P is wel leuk. Sowieso een van de weinig goede Nederlandse artiesten.
Will Smith? Fatsoenlijk en rap gaan toch niet samen. Dat is net zoiets als dance met muzikale diepgang.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Blablabla, cliché braker. Ga eens fatsoenlijke rap luisteren.
We hebben een elitaire purist in het topic mensen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Will Smith? Fatsoenlijk en rap gaan toch niet samen. Dat is net zoiets als dance met muzikale diepgang.
Verkrachte biggetjesgeluiden is geen muziek.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:28 schreef LostInSpace het volgende:
Weer even wat echte muziek plaatsen hier
Klopt ik ben enorm puristisch iets is goed of niet. Meer smaken zijn er niet. En het meest is niet goed. Dance, urban, pop daar zijn bijna geen goeie bands en nummersquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We hebben een elitaire purist in het topic mensen!
Geen muzikale diepgang.
* LostInSpace negeert bovenstaande opmerking.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verkrachte biggetjesgeluiden is geen muziek.
Nouja, het hoeft van mij ook niet altijd heel erg goed te zijn. Soms wil je ook lekkere ragmuziek. Dupstep bijvoorbeeld. WOPWOPWOP WIEEEEEEEEEEEUW. Nul muzikale diepgang, maar het kan gewoon lekker klinkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt ik ben enorm puristisch iets is goed of niet. Meer smaken zijn er niet. En het meest is niet goed. Dance, urban, pop daar zijn bijna geen goeie bands en nummers
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:32 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
* LostInSpace negeert bovenstaande opmerking.
Meh, niet echt mijn ding denk ik. Ik ben zelf sowieso meer van de slechte metal en klassiek.quote:
tof welquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We hebben een elitaire purist in het topic mensen!
Geen muzikale diepgang.
skrillexquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:32 schreef ook_gek het volgende:
leuke remix, en speciaal voor Heloef met geile sletjes![]()
En dit vind ik ook helemaal geweldig!
ik vond skrillex ook de bom eerst, maar zijn nummers worden zo snel vervelend, op een paar na.quote:
fixed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt ik ben enorm puristisch iets vind ik goed of niet. Meer smaken heb ik niet. En het meest vind ik niet goed. Dance, urban, pop daar ken ik bijna geen goeie bands en nummers van
Kan ik je dan tot dit verleiden?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, niet echt mijn ding denk ik. Ik ben zelf sowieso meer van de slechte metal en klassiek.
dat wel jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik vond skrillex ook de bom eerst, maar zijn nummers worden zo snel vervelend, op een paar na.
Dupstep ken ik niet echt, maar ik luister soms wel naar muziek om af te reageren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nouja, het hoeft van mij ook niet altijd heel erg goed te zijn. Soms wil je ook lekkere ragmuziek. Dupstep bijvoorbeeld. WOPWOPWOP WIEEEEEEEEEEEUW. Nul muzikale diepgang, maar het kan gewoon lekker klinken.
Die heeft de laatste plaat van Korn gemaakt volgens mijquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik vond skrillex ook de bom eerst, maar zijn nummers worden zo snel vervelend, op een paar na.
Hmmm dan vind ik dit toch echt veel spannenderquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kan ik je dan tot dit verleiden?
Wat een fucking bazen muziek is dit. Je bent een held!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat hij zegtquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een fucking bazen muziek is dit. Je bent een held!
Tevens: Vrouwen die instrumenten kunnen bespelen.
SPOILER: mijn meest afgespeelde nummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
David Garrett is dat toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmmm dan vind ik dit toch echt veel spannender![]()
Zonde!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:27 schreef Myraela het volgende:
Noes, ik wilde hier een printscreen van mij en pala die in de virtuele bosjes, virtueel aan het spelen waren. Maar ipv daarvan is het een groot zwart scherm met in de hoek "loading..."
Stom spel.
niks speciaals aan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
ja kloptquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:41 schreef kutkloon7 het volgende:
Cool Dream TheaterSPOILER: mijn meest afgespeelde nummersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nou verpest het maar weer hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niks speciaals aan.
Enigste reden wrm zij bekender is en shit is omdat ze een lichaam heeft wat goed verkoopt. Heeft vrij weinig te maken met hoe goed ze is.
Ik zie amper wat van haar lichaam daar met die wijde jassen/shirts.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niks speciaals aan.
Enigste reden wrm zij bekender is en shit is omdat ze een lichaam heeft wat goed verkoopt. Heeft vrij weinig te maken met hoe goed ze is.
True je ziet der vormen niet zozeer. Maar der staat wel best een geile kop op. En dat verkoopt nou eenmaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zie amper wat van haar lichaam daar met die wijde jassen/shirts.
lynyrd skynyrd - Freebirdquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:44 schreef LostInSpace het volgende:
Muziek uit de jaren 70![]()
Veel leuker dan al die gelikte shit van tegenwoordig
Dat gezichtje met die skills is al genoeg voor mij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zie amper wat van haar lichaam daar met die wijde jassen/shirts.
Ik zou eerder gaan voor cute, sowieso komt ze bij mij niet verder dan schattig met dat hele stijltje. Maar goed ben dan ook geen man.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
True je ziet der vormen niet zozeer. Maar der staat wel best een geile kop op. En dat verkoopt nou eenmaal
Voor een ONS zou ik die bitch zeker tappen. Maar voor een relatie nty.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor cute, sowieso komt ze bij mij niet verder dan schattig met dat hele stijltje. Maar goed ben dan ook geen man.
Schattig is een grote pré voor mij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor cute, sowieso komt ze bij mij niet verder dan schattig met dat hele stijltje. Maar goed ben dan ook geen man.
check mijn mad skillzquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gezichtje met die skills is al genoeg voor mij.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
lynyrd skynyrd - Freebird
doet me denken aan de goede oude PS2 tijd met GTA Vice Cityen San andreas
Ik zou mezelf rakenquote:
Ik ben een grote fan van cute, maar niet als relatie- danwel neukmateriaal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schattig is een grote pré voor mij.
Nice. Maar speel eens rustig man, je doet em veel te snel!quote:
Weet ik, dit was gewoon om iets te demonstreren in het gitaristen topicquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nice. Maar speel eens rustig man, je doet em veel te snel!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:48 schreef Myraela het volgende:
Muziek.mensen die niet de hele dag porno als achtergrond geluid hebben.
Keiharde neuqseks hebben dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:48 schreef Myraela het volgende:
Dat is als ik per ongeluk Firefox open. Allemaal pornogehijg en gekreun.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:48 schreef Myraela het volgende:
Voor vrouwen zal dat inderdaad anders zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben een grote fan van cute, maar niet als relatie- danwel neukmateriaal.
Kun je ook solo's van gnr spelen eigenlijk?quote:
Voor mij wel in ieder geval.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is als ik per ongeluk Firefox open. Allemaal pornogehijg en gekreun.
[..]
Voor vrouwen zal dat inderdaad anders zijn.
Ik heb net zitten bankdrukken, ik ben nu een testosteronbom met harde tieten. U like?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Voor mij wel in ieder geval.
Iewl harde tieten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb net zitten bankdrukken, ik ben nu een testosteronbom met harde tieten. U like?
Nee, maar ik ben wel jaloersquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb net zitten bankdrukken, ik ben nu een testosteronbom met harde tieten. U like?
die zou ik ook wel kunnen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Kun je ook solo's van gnr spelen eigenlijk?
Don't Cry solo bijv?
Maar jij hebt lang haar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb zachte tieten en ben bovendien bezet, dus extra aantrekkelijk.
Maak daar eens een filmpje van dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
die zou ik ook wel kunnen.
en ik kan allebei de solo's van Knocking on heavens door - GNR
Mijn zachte tietenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb zachte tieten en ben bovendien bezet, dus extra aantrekkelijk.
Vrouwen zoeken ook een oudere man, die voor ze kan zorgen, terwijl mannen een jongere vrouw zoeken die vruchtbaarder is. Logisch dus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Voor mij wel in ieder geval.
Oh crap, ik heb een jongere man.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zoeken ook een oudere man, die voor ze kan zorgen, terwijl mannen een jongere vrouw zoeken die vruchtbaarder is. Logisch dus.
Valt ook wel meequote:Op donderdag 26 januari 2012 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar jij hebt lang haar.
Omnomnom.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar jij hebt lang haar.
Sexual deviant.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh crap, ik heb een jongere man.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:56 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Maak daar eens een filmpje van dan?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik hou van gemillimeterd.
Ik scheer me wel kaal, en dan zet ik men bolleke in de was voor je.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach man, ik zoek een heerlijke vruchtbare milf die voor mij kan zorgen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zoeken ook een oudere man, die voor ze kan zorgen, terwijl mannen een jongere vrouw zoeken die vruchtbaarder is. Logisch dus.
Gadverdammequote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
Mensen met zachte tieten, helemaal top zijn ze!
Blond ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh was jij dan blond? Of was dat ook weer iemand anders?
Ik moet echt gaan sporten, zo neuk ik nooit.quote:
Tijd voor beastmode, heloef.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet echt gaan sporten, zo neuk ik nooit.
Ik kan mijn armen niet eens omhoog doen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |