Het is een vrijgezellenfuif van één van me beste vrienden. Dus die kan ik niet missen.quote:
Fear.FM Hard voor als je de echte early (< 2004) zoektquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:49 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wat is een goede radio station voor oude hardstyle nummers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:36 schreef Krulliewullie het volgende:
Beste menschen, ik heb weer eens een mix in elkaar gedraaid! Laatste tijd heb ik echt behoefte aan 'eens wat anders' en daarom gewoon van hardtrance tot hardtechno/industrial doorgeknalt! Van de tracklist zal dus niet iedereen het warm krijgen. Degenen die 'm graag ontvangen mogen me even een pm sturen en dan krijg je de link van me toegestuurd
![]()
Tracklist:HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tnx 16meter, natuurlijk is alle liefde wederzijds
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Livin' life in the fast lanequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef 16meter het volgende:
3. DJ Arne L II - R.I.P.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
quote:
En uiteraard zeer veel zin in Hard Bass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
chocolate starfish and the hot dog flavored water
krijg beetje Frontliner gevoel bij de climaxquote:
Het is niet zijn slechtste productie, laten we het zo zeggen.quote:
maakt hij toch een stapje in de goede richting, die Fabianquote:Opwoensdag 1 februari 2012 21:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is niet zijn slechtste productie, laten we het zo zeggen.
Zit goed in elkaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |