quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kon het niet laten.... @ make-up topic
Ik hou lekker van jullie allemaal!quote:
neenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
wtf kun je allergisch zijn voor goud?
Zweet en creme die onder de ring komen en dan gaan irriteren, dat kan welquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of kan het zijn dat je plekjes krijgt van de ring omdat je niet gewend bent om een ring te dragen?
Ik vind em briljantquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef princess-a het volgende:
Ik moest nogal lachen om je reactie Kip
Welke ring? Maar nee, even een juwelier vragen om te kijken wat het is zal toch niet zo duur zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil die ring eigenlijk laten taxeren, kijken of de steen echt is enzo. Maar dat is zeker duur?
In belgië is het gratischhhhquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil die ring eigenlijk laten taxeren, kijken of de steen echt is enzo. Maar dat is zeker duur?
Zou ze 'm doorhebben? Wilde niet too obvious trollenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind em briljant
Ik wed dat er morgen een ooglook op zal staan
Van oma gehad gisterenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Welke ring? Maar nee, even een juwelier vragen om te kijken wat het is zal toch niet zo duur zijn?
Echt niet ! Volgens mij denkt ze dat ze echt gemist isquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zou ze 'm doorhebben? Wilde niet too obvious trollen
Lijkt mij ook dat het niet zoveel moet kosten of gratis moet zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
Nee, maar de ooglooks zijn wel briljantquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
plaag die meid niet zo, ze doet toch geen vlieg kwaad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |