quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:07 schreef IslaBonita het volgende:
Meld!
Nadat vannacht mn vliezen waren gebroken om 1 uur begonnen lichte weeën, die om 9 uur niet leuk meer waren, om half 11 kwam de vk binnen en zat ik al op 5 cm, dus met veel geschreeuw en gevloek is vanmiddag onze mooie dochterGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geboren! Sorry, even onder een spoiler!![]()
F.K.A. SuperwormJim
dat klinkt als een start hoor fee-nix. Het zou mij niets verbazen als je vannacht of morgen zomaar eens aan de gang gaat....quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef Fee-nix het volgende:
Isla gefeliciteerd met je meisje!Mooie namen
.
CM gecondoleerd...
Hier alles nog rustig. Blijf wel kramp in m'n rug houden en slijm verliezen. Nu lekker naar bed. Truste!
M'n ochtendhumeurtje zal er ook wel aan bijdragen, aan dat gevoel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:27 schreef klavertje-4 het volgende:
Ik doe alvast een *meld* en ga hopelijk nog even slapenvoor kuukske, kutdagen zijn nooit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gerberaatje; ja vind 't lastig, thuis zitten voelt nogsteeds onprettig, mn baas moet gewoon geschikt werk zoeken voor mij.
Heb gister ook het e.e.a. uitgezocht bij het uwv, als ik er nu uit ga, is er de kans dat ik minder lang verlof uitbetaald krijg (weet niet hoe het precies zit, max 2weken minder geloof ik opzich is dat ook niet erg)
moet iig ff met die beste man om tafel
en die skippykoe is idd erg leuk!![]()
Haske sechsie!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:13 schreef Fee-nix het volgende:
Meld... niks gebeurd vannacht....Ik hoop ook echt dat het vandaag of morgen begint. Ik denk dat het wel een teken is dat er wat aan t verweken is ofzo. (Da's al meer dan er bij Jesper gebeurde).
Verder heb ik echt nergens zin meer in. Geeneens om me normaal aan te kleden, haha. Loop de hele dag in een oude trui van m'n man.
quote:Zoë ik sluit me ook aan bij Gerberaatje!
Verder wel bijgelezen, maar niks blijven hangen.Voor iedereen die hem nodig heeft.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:04 schreef Marjolijntje het volgende:
Sorry voor de wals eroverheen, maar ik heb plopjes in mn buik! Heb het nog nooit gevoeld zo, maar tis zo duidelijk! Wat gaaf!
Pannekoeken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:38 schreef Fee-nix het volgende:
Hmm wat zullen we vanavond eens eten... pizza, patat of döner?
Dan pizza.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:42 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja die zag ik al aankomen. Maar teveel werk
.
... Ik snap 'm echt nietquote:
quote:
Ooooh!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:09 schreef Sopho het volgende:
Lunta mijlpaal 18 weken! En zo'n diagnose door de telefoon geven vind ik heel knap. Stelt een mens echt gerust.![]()
Kuuske, stervende zwaan is als een schwalbe. Een voetballer die zich met veel bombarie ter aarde stort na een kieteltikje van de tegenspeler. Dus als een man een beetje ziek is, dan vergaat voor hem de wereld en wordt hij een stervende zwaan. Misschien ken je de balletscene ook wel. Lekker aanstellen dus.
* Kuukske noteert dit in aantekeningenboekje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:13 schreef Keshet het volgende:
De personen die deze act met perfectie opvoeren zijn vaak tussen de 6 en 36 maanden* oud.![]()
*variatie in leeftijden is mogelijk
Of van het mannelijk geslacht met een verkoudheid dus... alle leeftijden mogelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:13 schreef Keshet het volgende:
De personen die deze act met perfectie opvoeren zijn vaak tussen de 6 en 36 maanden* oud.![]()
*variatie in leeftijden is mogelijk
Whoh ik dacht even dat je je kwam melden!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:16 schreef Lijnloos het volgende:
Of van het mannelijk geslacht met een verkoudheid dus... alle leeftijden mogelijk
Schijnt ook wel eens de boel op gang te willen brengen. Moet je vanavond niet enorm pittig eten? Dat helpt ook roept menquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:23 schreef Fee-nix het volgende:
Ik ga ff buiten wandelen met m'n lieve kleine mannetje. Het is zulk lekker weer!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:25 schreef Lunta het volgende:
[..]
Schijnt ook wel eens de boel op gang te willen brengen. Moet je vanavond niet enorm pittig eten Sexen? Dat helpt ook roept menVeel plezier
Het is heerlijk buiten!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:23 schreef Fee-nix het volgende:
Succes Kuuks.
Ik ga ff buiten wandelen met m'n lieve kleine mannetje. Het is zulk lekker weer!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:26 schreef Kwisted het volgende:
ik ben zo gelukkig!!!![]()
Gisteravond de eerste echo gehad (6wkn3dgn). Ik vond het heel spannend. Had me voorbereid op het ergste, zodat het geen teleurstelling kon zijn.. Maar alles is goed!!Ik heb zelfs het hartje al gehoord. Tranen van blijdschap!!
Daarom kom ik me nu officieel melden in dit topic als zwangere vrouwIk ben uitgerekend op 20 september Dat mag in de OP.
jeuj!
Joh he, in september is Anouk al 11 maanden! Whaaaa!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef Kuukske het volgende:
In september ben ik alweer 3 maanden aan het werk..
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:53 schreef Susie het volgende:
[..]
Joh he, in september is Anouk al 11 maanden! Whaaaa!
quote:
Een echtequote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:52 schreef Kuukske het volgende:
Bwuh niks zo erg als je draai niet kunnen vinden..
Een stervende zwaan?. Een echte?
Die heeft ie denk ik niet meer gelezenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:08 schreef Kuukske het volgende:
@Asy, vond ie zelfs mijn opmerking daarna niet grappig?![]()
.
Beterschap hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:31 schreef Webkim het volgende:
Proficiat nieuwe zwangeren! \o/
Allemensen, zoveel mensen onder me in de lijst en ik in de top5, yikes!
Ik heb nog best een boel te doen en te regelen voor begin mrt. als deze baby gehaald wordt, maar ik sta er stukken relaxter in nu. Meestal dan, als ik geen blinde vlaag van opruimwoede krijg.
Ben nu al ruim een maand aan het kwakkelen met een hevige verkoudheid, verstopte holtes en zo'n blafhoest dat ik amper kan eten omdat ik m'n maag steeds ondersteboven hoest.
De kinderen zijn nu ook ziek en F is razend druk met werken tot de geboortedatum (freelancers zeggen nooit nee), dus dat is vooral aanpoten in mn eentje. Geboortekaartje kiezen komt nog wel, bijvoorbeeld.
+1quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef Kuukske het volgende:
Och SE, wat lief dat ie dat zegt. Fijn dat het er naar omstandigheden goed uitziet. Hopelijk gaat het morgen ook netjes volgens plan
.
Oja, die heb ik idd ook weleens gehoord... Misschien wel slim. Dat van dat kado snapt Jesper toch nog nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:23 schreef oeke het volgende:
Ik heb tot nu toe 2 tips gehad die ik ga gebruiken: de baby niet vasthouden als ik Ko en de baby aan elkaar voorstel.
En dat de baby een supergoed Kado heeft meegenomen uit de buik. Nu nog even bedenken wat.
Hmz, dus er was gisteravond geen ' pittige' sex met man, pannenkoeken en ananas?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:37 schreef Fee-nix het volgende:
Goedemorgen en meld! Baby in de buik. En het is rustig....
En vantevoren goed uitleggen dat de baby heel klein is en dat hij heel veel slaapt en kan huilen. Je kan dus niet met de baby spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:35 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Oja, die heb ik idd ook weleens gehoord... Misschien wel slim. Dat van dat kado snapt Jesper toch nog niet. Die heeft geen idee wat kadootjes zijn.
En nu ga ik echt slapen! Haha.
Nope... geen pittige sex. Maarre... klaarkomen: checkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:20 schreef PureEvil het volgende:
Hmz, dus er was gisteravond geen ' pittige' sex met man, pannenkoeken en ananas?![]()
( ik had ergens in een boek gelezen dat klaarkomen ook kan helpen om de boel op gang te brengen...)
Nou hoor, vind het gewoon leuk om jullie te volgenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:58 schreef Fee-nix het volgende:
Haha Susie, jij hebt hier toch niks meer te zoeken. Maar ik ga meestal tussen 10 en 11 slapen, dus voor die tijd een update, goed?!
[..]
Nope... geen pittige sex. Maarre... klaarkomen: check. En gisteren heb ik wel dat stuk gewandeld en vanochtend hebben we poffertjes gegeten! Dussss ik vind dat ik aardig m'n best doe
.
Davinia, uitleggen over de baby doe ik ook wel, maar geen idee wat er van blijft hangen. Jesper is nog wat klein om dat allemaal te snappen. Maar ik vertel het wel, want je weet maar nooit.
hier ook nog een meelurker hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:32 schreef NotTheSame het volgende:
Ik lees hier ook gewoon nog mee hoor! Ik kan op één of andere manier nog niet helemaal afscheid nemen van dit topic
!
Dat dus. Vermoed dat ie baar.mn ouders of zus gaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:08 schreef Labelloo het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren!!![]()
![]()
Vandaag 10 weken!![]()
![]()
Asy, ik ben van plan om in het ziekenhuis te gaan bevallen dus moet onze meid sowieso ergens anders naartoe. Ik denk naar opa & oma.
Thnx susie, lief!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:41 schreef Susie het volgende:
[..]
Nou hoor, vind het gewoon leuk om jullie te volgen! Mooi tijdstip, we houden je in de gaten hoor!
Spannend klavertje! Succes alvast!
1 juli geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Son jij gaat voor de EK finale dit jaar(wanneer is die eigk precies??)
Gek genoeg zou ik het wel leuk vinden als deze ook op 28 juli komt.. maar das dan het 'tegelijk verwekt, zelfde datum geboren met 2 jaar ertussen' verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedenk me altijd maar zo: ze zien zeker erger!(hoop ik dan maar
)
Thx!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Fee-nix het volgende:
Zo, niet echt bijgelezen, maar ik ga naar bed. Alles nog rustig. Kunnen jullie ook weer lekker slapen
.
quote:Op zondag 29 januari 2012 08:34 schreef Fee-nix het volgende:
Haha, ja scherp! Ik kwam er net achter. 40 weken!
Lachen??!!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:08 schreef Asyniur het volgende:
voor Fee-nix d'r mijlpaal!
en ik moest hardop lachen van je flubbertje
Ja sorry, ik zag opeens zo'n flubbertje en bloed en auw en toen moest ik lachenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:34 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Lachen??!!![]()
![]()
Doet au hoor! Is echt weer zo'n actie voor mij hoor... En dan achteraf denken: shit, wat nou als de baby er morgen al is, dan moet ie er uit drinken....
Wat prachtig allemaal hequote:Op zondag 29 januari 2012 16:17 schreef Zoë23 het volgende:
Fluug; ooh een pup!lijkt me zo leuk
fee-nix auw! niet meer aan flubbertjes trekken dus!
gister een aantal spulletjes gekocht bij de babywinkel;
[ afbeelding ]
(alleen 't bedje)
en een boxzak, kapstokje, kruikenzakken, en; (heeft mn lief uitgezocht)
[ afbeelding ]
vind 't zo leuk als hij dingen uitzoekt.
ook een muziekdoosje, deze wil hij iedere avond afspelen bij mn buik![]()
+ setje mt 56 voor de beeb
leuk shoppen met
Ze kon het niet echt goed zien, deze (waarschijnlijke) meid zit ons al maanden dwarsquote:Op zondag 29 januari 2012 16:54 schreef Nanadu het volgende:
Feenix 40 weken mijlpaalmijlpaal der mijlpalen
![]()
SpeedyGJ wat fijn dat de 20 weken echo goed was en een meisje waarschijnlijkhoe komt het dat ze het niet helemaal zeker weten?
Hier vanochtend gesport in de sportschool en nu pijn in mijn buik, misschien toch iets te fanatiek bezig geweestmaar ja al 3,5 kilo aangekomen met bijna 14 weken
![]()
Nu lekker rustig op de bank gaan zittten, want moet morgen weer werken.
wat liefquote:Op zondag 29 januari 2012 16:40 schreef Soempie het volgende:
Zoë wat leuk! En dat muziekdoosje is echt een goed idee. Wij hadden een muziekknuffeltje en die heb ik elke avond op m'n buik gelegd en af laten spelen. En nu, als Mattís in z'n wiegje ligt te morren, wordt hij helemaal rustig van dat muziekje.
je baby zal het geweldig vinden maar zelf kun je die muziekjes straks niet meer horenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:10 schreef covie het volgende:
Wij leggen ook al regelmatig zo'n muziekje op mijn buik, maar ik heb zoiets van zal die baby straks niet denken van: "omg alwééééééér dat rotmuziekje!?!?!"![]()
Goedkoper, én net zo goed: een aankleedkussen hoes en daar je voedingskussen inproppenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:52 schreef Kyara het volgende:
Nog even een tip van Flip.... als je een voedingskussen hebt, kun je daar ook een sitfix hoes bij kopen (kost tussen de 10 en 15 euro geloof ik) en dan kun je van je voedingskussen een soort loungepoef maken. Is echt zo fijn! Midas ligt er echt veel en graag op (hij ligt nu naast me te slapen op zijn poef). Ik vind het in elk geval een hele goede aankoop!
misschien dat jullie niet echt op dit soort wetenswaardigheden zitten te wachten, ik vond het in elk geval wel fijn om dit soort tips te lezen dus vandaar....
Maar jij bent erg slank van jezelf, toch? Dan is het vaak wel dat je meer aankomt dan iemand die al wat spekkies heeftquote:Op zondag 29 januari 2012 17:08 schreef Zoë23 het volgende:
Ja lijkt me ook lastig nanadu, vooral omdat je het vergelijkt met je vorige zwangerschap.
Ik baal ook weleens van die kilo's (denk nu 10kg, bijna 27wkn) omdat ik voor week 10 al last van mn banden/bekken kreeg. Ben van mezelf erg actief en om dan stil te 'moeten' zitten en weinig te kunnen.. ja dan vliegen de kilo's er ook wel aan.
Maar ik hoop na de zw.schap weer lekker actief te kunnen zijndan komt t met de kilo's vast ook wel goed!
Ik vouwde er gewoon een grote handdoek (of een draagdoek) om of ik legde kindlief er zo inquote:Op zondag 29 januari 2012 20:33 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Goedkoper, én net zo goed: een aankleedkussen hoes en daar je voedingskussen inproppenwerkt net zo goed
![]()
Datquote:Op zondag 29 januari 2012 20:33 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Goedkoper, én net zo goed: een aankleedkussen hoes en daar je voedingskussen inproppenwerkt net zo goed
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |