quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:30 schreef Redbaron het volgende:
daarom game ik niet..
Ik krijg de usb stick al niet eens geformatteerd
Wat lukt er niet dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:44 schreef Under_Score het volgende:
net geprobeerd BF3 te installeren op de PC.
nu, 5 uur later heb ik het spel nog niet aan het draaien, heb ik hoofdpijn en ben ik zwaar chaggerijnig. goed gedaan EA games. brilliant! hoe verneuk ik PC gaming.![]()
![]()
mooiste is nog dat ik het klotespel niet kan retourneren door die kut code die er bij zit.
Doe je goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja lach maar, t ding geeft ineens aan dat ie alleen-lezen is
Ik doe niets, heb er toen muziek opgezet, wil t er nu afhalen en nieuw erop zetten krijg ik er dus niets meer afquote:
Is het metal?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik doe niets, heb er toen muziek opgezet, wil t er nu afhalen en nieuw erop zetten krijg ik er dus niets meer af
usb sticks zijn hoofdzakelijk van plasticquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
usb sticks zijn hoofdzakelijk van plastic
onder anderequote:
Hmmmquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:43 schreef Redbaron het volgende:
Btw David, heb vanmiddag ff contact gehad met Start, maar er zijn een heleboel mensen die graag bij Ten Cate zouden willen werken. Dus zou dan achteraan in de rij moeten aansluiten..
Wat voor werk zoek je dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:43 schreef Redbaron het volgende:
Btw David, heb vanmiddag ff contact gehad met Start, maar er zijn een heleboel mensen die graag bij Ten Cate zouden willen werken. Dus zou dan achteraan in de rij moeten aansluiten..
Yeaaa! Nu sporten. Daarna eten. Dan rusten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:53 schreef Oldenzaal het volgende:
Goeiendag!
Iedereen hier nog een beetje vrolijk enzo?
BIJNA WEEKEND!!
Goeie zaak!quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Yeaaa! Nu sporten. Daarna eten. Dan rusten.
Internationaal chauffeur..quote:
Zie!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd, degenen die nooit aan sport doen, vreten en thuis zitten groeien per dag
Quite the contrary, amice! Ik doe al maanden geen zak en ben 12 kilo kwijtquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd, degenen die nooit aan sport doen, vreten en thuis zitten groeien per dag
Maar jij bent ook niet normaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Quite the contrary, amice! Ik doe al maanden geen zak en ben 12 kilo kwijt
Lintworm alertquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Quite the contrary, amice! Ik doe al maanden geen zak en ben 12 kilo kwijt
Whehequote:
True, true...quote:
eerst een uur bezig geweest om het spel te installeren. blijkt dus dat je per sé die klote origin erbij moet hebben. dat geinstalleerd. game gedownload. moet ik een plugin hebben voor mijn browser om het spel te kunnen starten(!) plugin gedownload. start het spel.quote:
Niet via steam te regelen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef Under_Score het volgende:
[..]
eerst een uur bezig geweest om het spel te installeren. blijkt dus dat je per sé die klote origin erbij moet hebben. dat geinstalleerd. game gedownload. moet ik een plugin hebben voor mijn browser om het spel te kunnen starten(!) plugin gedownload. start het spel.
krijg ik de melding 'something went wrong, launch aborted' al met al 5 uur verkloot incl wachten op die trage download. spel in de kast geflikkerd en rayman origins gaan spelen, die doet het tenminste wel. Klote EA met hun brakke 3rd party software altijd. waarom niet gewoon 1 cd erin, 2 install aanklikken en op de schijf zetten, 3, spel starten 4 fun!
niet 1 onnodige brakke software installeren, 2 nieuwe user creëren, 3 zoeken naar een username die nog niet in gebruik is, 4 nieuw wachtwoord verzinnen, 5, inloggen, 6 code activeren van het spel, 7 spel downloaden, 8 opnieuw inloggen in brakke kutsoftware, 9 plugin downloaden, 10 spel starten, 11 eruitgeflikkerd worden zonder duidelijke melding.......
hmpfh..![]()
![]()
daarna dus rayman gedaan.
1, X-box starten, 2, CD erin, 3 spelen.
volgens mij is BF3 niet op steam, en die origin is noodzakelijk. en het spel launched vanuit de browser. dus steam erbij en dan heb je 5 apps nodig alleen om het op te starten. veel veel veel te omslachtig allemaal.quote:
steam is wel ok vindt ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfff, zo te zien is dat Origin echt een hel, en ik vind Steam al afgrijselijk en overbodig
Ola Bellezaquote:
Precies, net als met die eindeloze hoeveelheid "JE MAG NIET DOWNLOADEN!!!"-meuk voordat je eindelijk een keer je legaal gekochte film kunt bekijkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja het is wel waardeloos geworden. Ze werken downloaden wel in de hand met die onzin.
Daarom: downloadenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, net als met die eindeloze hoeveelheid "JE MAG NIET DOWNLOADEN!!!"-meuk voordat je eindelijk een keer je legaal gekochte film kunt bekijken
Moggelquote:
Mja, ik dus ook... normaal duik ik rond 1u m'n bed in en zie dan wel of ik slaap of later nog ff mobiel op Fok! te vinden ben, maar heb daar nu echt geen zin inquote:
En dat doe ik dus ook gewoon, ookal heb ik bijna 200 films in m'n kast staanquote:
Ik veel eerder, tegen half elf. Dan uurtje lezen en slapen. Maar vriendin heeft misschien een hersenschudding, dus ik maak haar om de 2.5 uur wakker. Eerste keer was om 1 uur. Maargoed: zij slaapt nu lekker en ik lig weer een tijdje wakker...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moggel
[..]
Mja, ik dus ook... normaal duik ik rond 1u m'n bed in en zie dan wel of ik slaap of later nog ff mobiel op Fok! te vinden ben, maar heb daar nu echt geen zin in
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik veel eerder, tegen half elf. Dan uurtje lezen en slapen. Maar vriendin heeft misschien een hersenschudding, dus ik maak haar om de 2.5 uur wakker. Eerste keer was om 1 uur. Maargoed: zij slaapt nu lekker en ik lig weer een tijdje wakker...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik veel eerder, tegen half elf. Dan uurtje lezen en slapen. Maar vriendin heeft misschien een hersenschudding, dus ik maak haar om de 2.5 uur wakker. Eerste keer was om 1 uur. Maargoed: zij slaapt nu lekker en ik lig weer een tijdje wakker...
Da's waar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nja beter dan wakker worden en met gierende banden naar het ziekenhuis te moeten omdat we niet goed opletten met haar slaap...
Eerste half uur is baziger dan baasquote:
Nog geen idee?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
DromMaargoed: ik ga toch ff twee uurtje slapen nu. Wekker gaat rond vier uur weer
Spreek ik je dan David :p?
Basquote:
Whehe geniaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bas
Zat net op FB te kijken, krijg ik iemand die ik tijdens m'n stage een dwangsom heb opgelegd als "mogelijke vriend"
Gaat ze vast waarderen, als ik haar toevoeg en vraag hoe het is afgelopen met de gemeentequote:
ligt er aan uit welk milieu ze komt, anders kan het nog wel eens slecht met je aflopen..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat ze vast waarderen, als ik haar toevoeg en vraag hoe het is afgelopen met de gemeente
Mehh, denk niet dat ze me graag zietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ligt er aan uit welk milieu ze komt, anders kan het nog wel eens slecht met je aflopen..
iets met wraak koesteren
kan ik me voorstellen..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, denk niet dat ze me graag ziet
het gaat z'n gangetje he..quote:
Hmmm, kan beter dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
het gaat z'n gangetje he..
Beetje aan het malen want weet net 2dagen dat M nogal een wandelend wrak is.. Werk schiet nog ff totaal niet op.
En nu gewoon wakker.
En daar? Wat ga je eigenlijk doen in Bremen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ohjah nice!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, kan beter dus
We gaan met het werk naar de Airbusfabriek, kijken wat er met onze materialen wordt gedaan
Ga een Airbus A380 zien![]()
![]()
Airbus heeft 15 fabrieken door heel Europaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ohjah nice!
Ik dacht dat Airbus in frankrijk zat, heb toen bij een fabriek daar moeten lossen en dus ook een half toestel gezien. Best wel groot![]()
En jah kan stukje beter, maar dat komt wel weer. Ben nu voornamelijk aan het malen over M, want blijkbaar geef ik meer om dr dan verwacht
Aha, wist niet dat ze in Bremen zaten iig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Airbus heeft 15 fabrieken door heel Europa
Beetje ve-ve-ver-verliefd Bassie?![]()
Dat is wel goede shit, dat je dat weetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aha, wist niet dat ze in Bremen zaten iig.
En nee...maar gewoon een hele goede vriendin geworden die je het beste gunt. En nu ik dit allemaal weet denk ik niet dat ik er goed aan doe als ik wel verliefd word. Laat staan dat ik er iets mee moet gaan opbouwen
Klopt, zulke mensen in je omgeving is klote.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel goede shit, dat je dat weet
Zo heb ik ook een paar vriendinnen van wie ik dat weet, dus snap jouw punt
Wel klote dat zij zich niet goed voelt, werkt ook niet bevorderlijk voor jouw gemoedstoestand
Bahquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, zulke mensen in je omgeving is klote.
Helaas zijn t bij haar chronische lichamelijke klachten. Ze heeft bijv een vorm van reuma en dat is nog niet alles..
En dan is ze nog maar 21 ook
Nee daarom, t houdt me best wel bezig...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bah
Dat gun je (bijna) niemand
Ja, dankjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee daarom, t houdt me best wel bezig...
Maar ik ga nog ff proberen te slapen, jij veel plezier bij dat modelvliegtuig!
Hahaha! Ik had geen zin meer om mijn telefoin te pakken toenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Peter je bent ruim te laat, dus ontslagen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik. Zaterdag en zondag. Beide dagen sta ik beneden in het winkeltje van Food
Dan moet je bij een growshop zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga binnenkort nog wel een keer om een paar planten te kopen.
Ja, maar daar verkopen ze slechts zaden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan moet je bij een growshop zijn
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan moet je bij een growshop zijn
Als je gewoon steeds wat in een vaporizer gooit heeft mevr.Tukker er niet zoveel moeite meer meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, maar daar verkopen ze slechts zaden.En ik denk niet dat mevr. Tukker een paar hennepplanten in de woonkamer kan waarderen.
Ik rook het maar gewoon conventioneel onder de afzuigkap.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je gewoon steeds wat in een vaporizer gooit heeft mevr.Tukker er niet zoveel moeite meer mee
Je vergeet 12 spel weer in de kast smijten en 13: ander spel pakken en dat gaan spelen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef Under_Score het volgende:
[..]
eerst een uur bezig geweest om het spel te installeren. blijkt dus dat je per sé die klote origin erbij moet hebben. dat geinstalleerd. game gedownload. moet ik een plugin hebben voor mijn browser om het spel te kunnen starten(!) plugin gedownload. start het spel.
krijg ik de melding 'something went wrong, launch aborted' al met al 5 uur verkloot incl wachten op die trage download. spel in de kast geflikkerd en rayman origins gaan spelen, die doet het tenminste wel. Klote EA met hun brakke 3rd party software altijd. waarom niet gewoon 1 cd erin, 2 install aanklikken en op de schijf zetten, 3, spel starten 4 fun!
niet 1 onnodige brakke software installeren, 2 nieuwe user creëren, 3 zoeken naar een username die nog niet in gebruik is, 4 nieuw wachtwoord verzinnen, 5, inloggen, 6 code activeren van het spel, 7 spel downloaden, 8 opnieuw inloggen in brakke kutsoftware, 9 plugin downloaden, 10 spel starten, 11 eruitgeflikkerd worden zonder duidelijke melding.......
hmpfh..![]()
![]()
daarna dus rayman gedaan.
1, X-box starten, 2, CD erin, 3 spelen.
C&C Generals of zo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Twilight
Op CD 19 zat toen een masterlijke rts. Weet niet meer hoe die heet, maar als je een suicide bomber had zei die vlak voor zijn opdracht: 'I'm ready do die, ha ha ha haaa!'
Geniaal!
Dat lijkt me inderdaad zoals 100% zegt C&C Generals.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Twilight
Op CD 19 zat toen een masterlijke rts. Weet niet meer hoe die heet, maar als je een suicide bomber had zei die vlak voor zijn opdracht: 'I'm ready do die, ha ha ha haaa!'
Geniaal!
The bringer of light?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:51 schreef 100% Tukker het volgende:
"Behold, the bringer of light!"
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
The bringer of light?
Dat zijn deze lui toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een bijzonder goedemiddag!quote:
"Fire from sky!"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:51 schreef 100% Tukker het volgende:
"Behold, the bringer of light!"
[ afbeelding ]
Nope. Ik weet het al weer:quote:
Een schizofreen is nooit alleen.quote:
Haha idd Jeff.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen.
quote:
Ja wat lach je nou.quote:
Idd, we vonden het niet grappigquote:
Ik wel!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, we vonden het niet grappig
quote:
Schijt zequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een gezicht in het oor.
*gaat schijten*
Proostquote:
wel 'n lekker dingquote:
alleen nu zit dr make up op dr jasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 04:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kreeg vandaag een foto van Markooo waar Assie op staat, wel een lekker ding op die foto!
[ afbeelding ]
dat is een ander poedertjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 06:47 schreef Under_Score het volgende:
[..]
alleen nu zit dr make up op dr jas
Dankjequote:
Mogguhquote:
Ik heb honger maar hou 't toch niet binnenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Middag
Lekker die vietnamese loempia's
Das heel vervelend idd..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb honger maar hou 't toch niet binnen
Hoezo, vis is gezond zegt men...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Boh ik had vanmiddag zo'n zin in kibbeling maar heb toch maar eitje gebakken voor de gezondheid want vanavond Chinees
wel heel vervelend als je die laatste 2 tegelijk moetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dankje
Altijd leuk om draaierig te zijn, buikpijn te hebben, aan de diarree te zitten én moeten kotsen
Ja vette visquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoezo, vis is gezond zegt men...
Ja dubbelop. Goed en slecht.quote:
Dat had ik gelukkig nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel heel vervelend als je die laatste 2 tegelijk moet
Hoe was het bij de oosterburen?quote:
Was interessantquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe was het bij de oosterburen?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was interessant
Daarna wezen pilsen, had er één te veel
r is u delen door I.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand hier verstand van ampere en voltages?
Ik vertrek dus morgen naar engeland en ik heb zo'n omvormer gekocht. Op de achterkant staat: max 5a. Dus maximaal 5 Ampere. ik wil een stekkerdoos meenemen maar hoeveel apparaten kan ik erop aansluiten voordat ik de 5 Ampere overschrijd.?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
r is u delen door I.
Wat wil je weten?
Ligt aan wat jouw telefoon trekt hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik vertrek dus morgen naar engeland en ik heb zo'n omvormer gekocht. Op de achterkant staat: max 5a. Dus maximaal 5 Ampere. ik wil een stekkerdoos meenemen maar hoeveel apparaten kan ik erop aansluiten voordat ik de 5 Ampere overschrijd.?
Op de laptopadapter staat 3.42a. Zou ik mijn telefoon er ook nog bij kunnen opladen?
Ja ik zie hier toevallig staat:1200ma. Dus 1.2 a?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt aan wat jouw telefoon trekt he
Met slimquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt aan wat jouw telefoon trekt he
wordt 4.6. Eitjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja ik zie hier toevallig staat:1200ma. Dus 1.2 a?
Gaat wel goed,niet teveel meer natuurlijk. Je kan natuurlijk je mobiel ook opladen met je laptop.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oke nee dan kan dat dus. Wat als ik over de 5ampere ga ?
Bedankt!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gaat wel goed,niet teveel meer natuurlijk. Je kan natuurlijk je mobiel ook opladen met je laptop.
Maar waarom niet gewoon 3 van die dingen kopen?quote:
naja die dingen kosten 7 euro per stuk...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar waarom niet gewoon 3 van die dingen kopen?
ow. Dacht wel goedkoper. Wellicht kom je daar wat goedkoops tegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja die dingen kosten 7 euro per stuk...
Ja idd, maar een omvormer + stekkerblok en een usb reislader moet genoeg zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ow. Dacht wel goedkoper. Wellicht kom je daar wat goedkoops tegen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Woeiiii, PSV heeft gewonnen
zie het nu pas
De nieuwe Sony lijn is erg sexyquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:53 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik moet nog een tv kopen. Heeft iemand een idee?
Ik wil zo ongeveer 40 inch.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij verzint ook steeđs wat nieuws
Wat een strafquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:40 schreef Redbaron het volgende:
Vanavond toch nog maar eens voor de verandering het cafe in denk ik
je kunt tegenwoordig bijna alles op 30graden doen..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wilde wat was wassen he, moet ik werkelijk googlen op hoeveel graden sokken moeten
Halloquote:
Dus? Aan import tukkers hebben we niks, aan export helemaal niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2012 22:14:09 ]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus? Aan import tukkers hebben we niks, aan export helemaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ha skatquote:
hoiquote:
Ditquote:
Playerquote:Op zondag 29 januari 2012 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoi
Goed bezig. Waar? als ik vragen mag
Met Mr liniaal. En waar in de achterhoek woonde je? En goeinoamd tukkers. Volle buik van de Chinees nog. Boh.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoi
ie, bunt ok aait jaloers, daj dat zelf nich durft te vroagnquote:
Ik ben ook nog wakker hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 04:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lig al zo'n 2u in bed en kan niet slapen
Zekersquote:Op zondag 29 januari 2012 05:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat heb jij het zwaar zeg.
Aangezien ik toch geen respons verwacht....trusten allen
Neee ik ga niet slapen. Nog niet..denk ik. Of misschien wel. En het slaapmutsje zuip ik zelf opquote:Op zondag 29 januari 2012 05:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zekers
Ga je slapen sel? Dus geen slaapmutsje bij jou?
Das niet vriendelijk Selquote:Op zondag 29 januari 2012 05:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Neee ik ga niet slapen. Nog niet..denk ik. Of misschien wel. En het slaapmutsje zuip ik zelf opsorry
Ondankbare hont. Ik wil mijn kusje terug!quote:Op zondag 29 januari 2012 05:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Das niet vriendelijk Sel
Nja dan ga ik maar eens slapen.. toedeloe!
Weltrusten Selquote:Op zondag 29 januari 2012 05:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ondankbare hont. Ik wil mijn kusje terug!
quote:Op zondag 29 januari 2012 05:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Weltrusten Sel![]()
Krijg je zelfs nog een extra kusje
Have fun!quote:Op zondag 29 januari 2012 09:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geplande tijd
zo 29 jan 12:45
Bestemming
Birmingham
Vluchtnr.
KL 1425
DOEI
Enschede.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoi
Oh vlakbij wel. En eanske is altijd goed.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Enschede.
Hiervoor woonde ik in Apeldoorn, en daarvoor in Doetinchem.
Wat hej doan?quote:Op zondag 29 januari 2012 10:22 schreef norich het volgende:
Goeindag kats lam allemachtigmaar super avond gehad
gezelligquote:Op zondag 29 januari 2012 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rinus treedt straks op in mediamarkt enschede!
Mooi dikke nie bange?quote:Op zondag 29 januari 2012 10:58 schreef norich het volgende:
[..]
bowlen mit collega´s en daarna nog de stad im geweest.
Boeiend wij hadden gisteraaf Starkoooooquote:Op zondag 29 januari 2012 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rinus treedt straks op in mediamarkt enschede!
Ik luisterde Gary Moore. Man wat gitaren en zingen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Boeiend wij hadden gisteraaf Starkooooo![]()
kerl wat vals zingen
Fct winst en dan strijden voor de titel.quote:
Mehh, ik begin steeds meer te geloven dat PSV het wordtquote:Op zondag 29 januari 2012 14:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fct winst en dan strijden voor de titel.
Nee McClaren brengt ons de titel.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, ik begin steeds meer te geloven dat PSV het wordt
We zullen zienquote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee McClaren brengt ons de titel.
quote:
Ja ellendige mobiel kopieert de prefix niet.quote:
Anyhow, het gaat dus tussen PSV en Twente, met nog een onderlinge match in Eindhovenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ellendige mobiel kopieert de prefix niet.
PSV verliest volgende week.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anyhow, het gaat dus tussen PSV en Twente, met nog een onderlinge match in Eindhoven
Heey meetlat.quote:
Geef t goede voorbeeld dan jonguh!quote:Op zondag 29 januari 2012 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spring voor Twente, spring voor Twente, heuj heuj!
Ja ik verwacht een filmpje van Justinquote:Op zondag 29 januari 2012 16:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geef t goede voorbeeld dan jonguh!
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spring voor Twente, spring voor Twente, heuj heuj!
Handtekening van zanger Rinus kunnen scoren?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:45 schreef rulerofdeath het volgende:
ben vanmiddag even bij de mediamarkt in enschede geweest om even te kijken naar tv's. maar er sprong er direct eentje uit. mja, ook meteen weer een onmeunig dure
en die 19%btw actie is ook een kutactie
Wát een pot was het zegquote:
De klassieker ook! Topperquote:
Ik lag nog in m'n bed te stinken, was net op tijd wakker voor Twente - Grunnquote:
nee, rinus niet gezienquote:Op zondag 29 januari 2012 18:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Handtekening van zanger Rinus kunnen scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |