quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:30 schreef Redbaron het volgende:
daarom game ik niet..
Ik krijg de usb stick al niet eens geformatteerd
Wat lukt er niet dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:44 schreef Under_Score het volgende:
net geprobeerd BF3 te installeren op de PC.
nu, 5 uur later heb ik het spel nog niet aan het draaien, heb ik hoofdpijn en ben ik zwaar chaggerijnig. goed gedaan EA games. brilliant! hoe verneuk ik PC gaming.![]()
![]()
mooiste is nog dat ik het klotespel niet kan retourneren door die kut code die er bij zit.
Doe je goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja lach maar, t ding geeft ineens aan dat ie alleen-lezen is
Ik doe niets, heb er toen muziek opgezet, wil t er nu afhalen en nieuw erop zetten krijg ik er dus niets meer afquote:
Is het metal?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik doe niets, heb er toen muziek opgezet, wil t er nu afhalen en nieuw erop zetten krijg ik er dus niets meer af
usb sticks zijn hoofdzakelijk van plasticquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
usb sticks zijn hoofdzakelijk van plastic
onder anderequote:
Hmmmquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:43 schreef Redbaron het volgende:
Btw David, heb vanmiddag ff contact gehad met Start, maar er zijn een heleboel mensen die graag bij Ten Cate zouden willen werken. Dus zou dan achteraan in de rij moeten aansluiten..
Wat voor werk zoek je dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:43 schreef Redbaron het volgende:
Btw David, heb vanmiddag ff contact gehad met Start, maar er zijn een heleboel mensen die graag bij Ten Cate zouden willen werken. Dus zou dan achteraan in de rij moeten aansluiten..
Yeaaa! Nu sporten. Daarna eten. Dan rusten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:53 schreef Oldenzaal het volgende:
Goeiendag!
Iedereen hier nog een beetje vrolijk enzo?
BIJNA WEEKEND!!
Goeie zaak!quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Yeaaa! Nu sporten. Daarna eten. Dan rusten.
Internationaal chauffeur..quote:
Zie!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd, degenen die nooit aan sport doen, vreten en thuis zitten groeien per dag
Quite the contrary, amice! Ik doe al maanden geen zak en ben 12 kilo kwijtquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd, degenen die nooit aan sport doen, vreten en thuis zitten groeien per dag
Maar jij bent ook niet normaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Quite the contrary, amice! Ik doe al maanden geen zak en ben 12 kilo kwijt
Lintworm alertquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Quite the contrary, amice! Ik doe al maanden geen zak en ben 12 kilo kwijt
Whehequote:
True, true...quote:
eerst een uur bezig geweest om het spel te installeren. blijkt dus dat je per sé die klote origin erbij moet hebben. dat geinstalleerd. game gedownload. moet ik een plugin hebben voor mijn browser om het spel te kunnen starten(!) plugin gedownload. start het spel.quote:
Niet via steam te regelen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef Under_Score het volgende:
[..]
eerst een uur bezig geweest om het spel te installeren. blijkt dus dat je per sé die klote origin erbij moet hebben. dat geinstalleerd. game gedownload. moet ik een plugin hebben voor mijn browser om het spel te kunnen starten(!) plugin gedownload. start het spel.
krijg ik de melding 'something went wrong, launch aborted' al met al 5 uur verkloot incl wachten op die trage download. spel in de kast geflikkerd en rayman origins gaan spelen, die doet het tenminste wel. Klote EA met hun brakke 3rd party software altijd. waarom niet gewoon 1 cd erin, 2 install aanklikken en op de schijf zetten, 3, spel starten 4 fun!
niet 1 onnodige brakke software installeren, 2 nieuwe user creëren, 3 zoeken naar een username die nog niet in gebruik is, 4 nieuw wachtwoord verzinnen, 5, inloggen, 6 code activeren van het spel, 7 spel downloaden, 8 opnieuw inloggen in brakke kutsoftware, 9 plugin downloaden, 10 spel starten, 11 eruitgeflikkerd worden zonder duidelijke melding.......
hmpfh..![]()
![]()
daarna dus rayman gedaan.
1, X-box starten, 2, CD erin, 3 spelen.
volgens mij is BF3 niet op steam, en die origin is noodzakelijk. en het spel launched vanuit de browser. dus steam erbij en dan heb je 5 apps nodig alleen om het op te starten. veel veel veel te omslachtig allemaal.quote:
steam is wel ok vindt ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfff, zo te zien is dat Origin echt een hel, en ik vind Steam al afgrijselijk en overbodig
Ola Bellezaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |